2010-01-02, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caacrinolaas
Har inte Red Devils i umeå blivit MC Sweden?

Tveksamt då dom finns kvar på Red Devils hemsida.
Citera
2010-01-02, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roadrage
Nej. Nu finns det inga hangaroundchapters eller prospectchapters till HA i Sverige. Spänningen stiger, vilka står näst på tur?

Hur är det med dom i Uppsala?? Som jag fatta det så blev gamla/halva Gjutjärn i det nya gänget uppflyttade till hängisar eller har jag fel?
Citera
2010-01-02, 21:32
Medlem
Roadrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonas23
Hur är det med dom i Uppsala?? Som jag fatta det så blev gamla/halva Gjutjärn i det nya gänget uppflyttade till hängisar eller har jag fel?
Dom var några stycken som redan är fullvärdiga i Bromma. Vissa av dom gamla Gjutjärnarna, som ej följde med, återfinns nu i White Knigts MC om jag inte tar fel.
Citera
2010-01-02, 21:44
Medlem
Citat:
Dom var några stycken som redan är fullvärdiga i Bromma. Vissa av dom gamla Gjutjärnarna, som ej följde med, återfinns nu i White Knigts MC om jag inte tar fel.

Jag som missförstått då alltså.. Trodde det var WK som avancera.
Citera
2010-01-02, 21:58
Medlem
Roadrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonas23
Jag som missförstått då alltså.. Trodde det var WK som avancera.
Jag tror ej att dom har något intresse av att avancera. Men vem vet i framtiden?
Citera
2010-01-02, 22:25
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Norrköping ska ha blivit fullvärdiga ikväll. Grattis gubbar.

Gött, välkommen in i kretsen av yrkeskriminella! Hur ser era framtidsvisoner ut? 2-5 år som low-life och sen kåken/graven????
Citera
2010-01-03, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Gött, välkommen in i kretsen av yrkeskriminella! Hur ser era framtidsvisoner ut? 2-5 år som low-life och sen kåken/graven????
Hahaha!

Men guuud vad du var fientligt inställd till dessa stackare....!
Citera
2010-01-03, 10:54
Medlem
JJDecays avatar
Nån som vet hur det går för de medlemmar som gick från Red Devils i Sala, är nån fullvärdig? vem vilka ? Ch****n är han en av dessa?

Likaså, var det inte nån/några från fd. Hog Riders i V-ås som gick till Karlstad?

Red and White i Västerås, väldigt tyst om dom, har hört dom tagit Hog Riders fd. klubbhus? Men tyst om dom värre...
Citera
2010-01-03, 12:15
Medlem
Citat:
Inte vad jag vet. Några av dom ska ha blivit prospects har jag hört, och då ligger det nog närmast till hand att dom blivit det i Luleå.

Har ju lite svårt att tro att dom blivit upptagna till prospects i Luleå redan med tanke på att dom blev fullvärdiga i RDMC för vadå? Nån månad sen?
Men jag har säkert fel som vanligt :/
Citera
2010-01-03, 13:48
Medlem
Roadrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JJDecay
Nån som vet hur det går för de medlemmar som gick från Red Devils i Sala, är nån fullvärdig? vem vilka ? Ch****n är han en av dessa?

Likaså, var det inte nån/några från fd. Hog Riders i V-ås som gick till Karlstad?

Red and White i Västerås, väldigt tyst om dom, har hört dom tagit Hog Riders fd. klubbhus? Men tyst om dom värre...
Storis är fullvärdig i Capital City. Chippen har för inte så länge sedan blivit intagen som Hangaround i Bromma, vilket jag antar att Tommy och Leffe också blivit.

Har träffat i alla fall en av de förra V-ås Hoggarna, och han var Hangaround i Karlstad.

Hade ingen koll på att R&W fanns i V-ÅS.
Hoggarnas förra lokal skall tydligen bli som en slags "semesterstuga" för 81 vad jag har hört.
Senast redigerad av Roadrage 2010-01-03 kl. 14:06.
Citera
2010-01-03, 13:52
Medlem
Roadrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Jag tänkte mer så här:

Välkommna i världens bästa hojklubb, nu kan ni åka i princip över hela världen och alltid ha era bröder nära er. En semesterstuga i de flesta europeiska länder om ni så väljer. Spelar ingen roll vart ni kommer, ni kommer att bli väl omhändertagna överallt.
Citera
2010-01-04, 10:21
Medlem
Vart tog "Svempa" i Gbg vägen? Det var ju en tung gubbe...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in