Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-10-10, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BONDOCK-SAINTS
Finns en kille som heter Fredrik, bördig från Ulricehamn, i en av HA:s Göteborgsavdelningar. Kommer inte på stående fot ihåg hans efternamn men har för mig att han är född runt -72. Han skall ha varit med vid borttagandet av en medlems tatueringar med vinkelslip, samt vara/varit Seargent at arms av vad jag hört. Finns det en Seargent at arms i varje avdelning? Kan denna Fredrik och Mega vara samma person? Någon som vet?

http://www.gt.se/nyheter/1.1736634/hoppade-av-hells-angels-sedan-brann-hans-villa

Tror inte det är samma person, tror mega heter micke, han kallas MegaMicke iaf...
Citera
2009-10-10, 10:20
Medlem
ronkstonkbonks avatar
är det densamme Micke som har arbetat som dörrvakt tidigare?
Citera
2009-10-10, 11:22
Medlem
Dequiallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NosaCastro
Bara bullshit i vanlig ordning. OMC har inte "claimed turf" någonstans.
Det kanske kommer, men definitivt inte nu.
Sluta hitta på en massa svammel.
Det finns mycket som händer som du inte vet om. Känns lite jobbigt va, att inte ha koll på läget? Borde ha vant dig vid detta laget.
Citera
2009-10-10, 22:40
Medlem
Citat:
Finns en kille som heter Fredrik, bördig från Ulricehamn, i en av HA:s Göteborgsavdelningar. Kommer inte på stående fot ihåg hans efternamn men har för mig att han är född runt -72. Han skall ha varit med vid borttagandet av en medlems tatueringar med vinkelslip, samt vara/varit Seargent at arms av vad jag hört. Finns det en Seargent at arms i varje avdelning? Kan denna Fredrik och Mega vara samma person? Någon som vet?

http://www.gt.se/nyheter/1.1736634/hoppade-av-hells-angels-sedan-brann-hans-villa
Ja, det finns en Seargent at arms i varje avdelning men Mega Micke måste vara född i slutet på 60-talet och heter ju Mikael och inte Fredrik så det är inte samma person.
Vad jag hört så är Mega väldigt snäll och har aldrig uppfört sig dåligt som att bötfälla någon eller något sådant men har kanske gjort en och annan affär utan att betala till klubben.
Han har tidigare haft en annan villa där han hade utländska svartarbetare som gjorde renoveringsjobb.
Citera
2009-10-10, 23:06
Medlem
BONDOCK-SAINTSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kosmonaut1000
Ja, det finns en Seargent at arms i varje avdelning men Mega Micke måste vara född i slutet på 60-talet och heter ju Mikael och inte Fredrik så det är inte samma person.
Vad jag hört så är Mega väldigt snäll och har aldrig uppfört sig dåligt som att bötfälla någon eller något sådant men har kanske gjort en och annan affär utan att betala till klubben.
Han har tidigare haft en annan villa där han hade utländska svartarbetare som gjorde renoveringsjobb.

Ah, tack. Då har vi rett ut det. Om man gör affärer och är medlem måste man då betala utöver månadsavgiften, typ procent på sina egna intjänade pengar? Eller menade du helt enkelt att han ens inte betalat den obligatoriska månadsavgiften fastän han tjänat pengar? Någon som har lite mer info om Fredrik som från början är från Ulricehamn? Finns det någonstans namn och/eller bilder på medlemmar från Göteborgsavdelningarna? Länkar?
Citera
2009-10-11, 17:28
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 414
Finns dom kvar verkligen. Dom tuffa pojkarna har ju gått ur,blivit uteslutna m.m. Finns det nån me pondus kvar!?
Make a move and find out for yourself...
Citera
2009-10-11, 17:48
Medlem
Roadrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dequiallo
Det finns mycket som händer som du inte vet om. Känns lite jobbigt va, att inte ha koll på läget? Borde ha vant dig vid detta laget.
Den där loosern vänjer sig aldrig vid något. His way or the highway. Om uppgifter som läggs ut här på forumet inte kommer från honom, så stämmer dom uppgifterna inte. Bara att slå dövörat till, han har snart supit ihjäl sig.

För att snacka topic så kan jag ju säga att uppgifterna stämmer.

Jag var själv med gubbarna ut på krogen den onsdagen. Inga O:n syntes dock till, varken på Västertorpskrogen eller på Ancor dit sällskapet drog efteråt.
Citera
2009-10-11, 21:10
Medlem
BONDOCK-SAINTSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roadrage
Den där loosern vänjer sig aldrig vid något. His way or the highway. Om uppgifter som läggs ut här på forumet inte kommer från honom, så stämmer dom uppgifterna inte. Bara att slå dövörat till, han har snart supit ihjäl sig.

För att snacka topic så kan jag ju säga att uppgifterna stämmer.

Jag var själv med gubbarna ut på krogen den onsdagen. Inga O:n syntes dock till, varken på Västertorpskrogen eller på Ancor dit sällskapet drog efteråt.

Är ju inte förvånad om det inte dök upp några O:n ifall ni kom oannonserade, och till råga på allt en onsdag. Låt ryktet gå att ni kommer en lördag med ett datum, dyker det DÅ inte upp några O:n så kan dom ju få skämmas. Finns det förresten någon Outlaws-klubb överhuvudtaget i Sverige?
Citera
2009-10-11, 21:17
Medlem
BONDOCK-SAINTSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johan75
Måste bara poängtera att det defakto inte var en vinkelslip!!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article70647.ab

Inte en vinkelslip? Det var detta jag menade i alla fall. Har du någon annan info/insyn? Vad vet du som inte media fått fram? Nyfiken.
Citera
2009-10-11, 22:08
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Är ju inte förvånad om det inte dök upp några O:n ifall ni kom oannonserade, och till råga på allt en onsdag. Låt ryktet gå att ni kommer en lördag med ett datum, dyker det DÅ inte upp några O:n så kan dom ju få skämmas. Finns det förresten någon Outlaws-klubb överhuvudtaget i Sverige?
Jag tror att komma oanmälda var deras tanke, med tanke på att Outlaws tydligen har skrävlat om att dom skulle spöa alla röd-vita som skulle komma dit... Ärligt talat så tror jag inte heller att Outlaws skulle dyka upp om dom vet att det dyker upp röd-vita där...
Senast redigerad av mcmonster 2009-10-11 kl. 22:16.
Citera
2009-10-11, 22:09
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article70647.ab

Inte en vinkelslip? Det var detta jag menade i alla fall. Har du någon annan info/insyn? Vad vet du som inte media fått fram? Nyfiken.
Det skall väll ha varit en bandslip vad jag har hört... kanske är fel det också... vem vet...
Citera
2009-10-11, 22:34
Medlem
BONDOCK-SAINTSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
Det skall väll ha varit en bandslip vad jag har hört... kanske är fel det också... vem vet...

Ringde en liten klocka efter jag postat att jag kan ha hört något om en bandslip. Oavsett om det var en vinkelslip eller en bandslip så är tatueringen borta...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in