Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2009-11-22, 07:28
Moderator
oilslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingella
Ja, det kan jag hålla med om. Men ser du inget fel i att det var polisen som var den tredje parten?

Det är ändå polisen som fängslar dina bröder, gör husrannsakan i ditt hem och trakasserar dig på alla möjliga sätt när du är medlem i en klubb som Hells angels eller Bandidos.

Är du med i en sådan klubb så blir du van vid dom väldigt snart.
Ger man sig in i leken så får man leken tåla.
Citera
2009-11-22, 12:52
Medlem
Dequiallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NosaCastro
Visst har ni rätt, Hippie och Lucky. En arme' bakom...
Men vad händer när du som enskild member kör ditt eget race?
Då har du folk både framför och bakom som ska hacka dig i bitar.

Dagens "hardcoregubbar" i Sverige gör inte ett skit. Det finns åsnor i supporterklubbarna som gör skitjobbet.
Det kommer att ställas till sin spets när internetklubben Outlaws visar framfötterna. Jag gissar på ett hyfsat manfall bland idolerna i HA.

Det har hänt förr, liksom...
Jag kommer ihåg lite händelser som har hänt under de senaste åren där det varit vad du kallar "hardcoregubbar" som har hållit i "yxan".
Ett exempel var när Big Twins i Ludvika lades ner. Det var inga supportgubbar som var där och levde rullan då. Och vad jag kan minnas så var ju dom ett gäng galningar med ett skarpt rykte. Riktiga hårdingar som inte backade för någon, tills en dag då ett gäng ännu tuffare killar kom på besök med attityd.
Citera
2009-11-22, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dequiallo
Jag kommer ihåg lite händelser som har hänt under de senaste åren där det varit vad du kallar "hardcoregubbar" som har hållit i "yxan".
Ett exempel var när Big Twins i Ludvika lades ner. Det var inga supportgubbar som var där och levde rullan då. Och vad jag kan minnas så var ju dom ett gäng galningar med ett skarpt rykte. Riktiga hårdingar som inte backade för någon, tills en dag då ett gäng ännu tuffare killar kom på besök med attityd.

HAHA. Ja du har ju full koll ser jag!
Citera
2009-11-22, 13:37
Medlem
Dequiallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Violence
HAHA. Ja du har ju full koll ser jag!
Tillräckligt, ja det kanske var att ta i att kalla BT tuffingar, sorry.
Senast redigerad av Dequiallo 2009-11-22 kl. 13:43.
Citera
2009-11-22, 13:49
Medlem
abc..barns avatar
Citat:
jag tyckte dom va tuffa......
Citera
2009-11-22, 15:28
Medlem
Oldiebutgoldies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kosmonaut1000
Som Västkustfamiljen? Det är vad många i GBG påstår i alla fall

Det är tämligen välkänt och har varit i alla år. Driver hem lite överallt för sina kåkfarare och andra sluskar när dom slussas ut. Ett klassiskt exempel är ju hemmet i Rävlanda. Där sitter skattebetalarna och betalar för att smörja ölkaggarna på västnollorna för att dom skall slussa ut sina egna. Hoppas ni alla är nöjda med detta!
Citera
2009-11-22, 16:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Oldiebutgoldie
Det är tämligen välkänt och har varit i alla år. Driver hem lite överallt för sina kåkfarare och andra sluskar när dom slussas ut. Ett klassiskt exempel är ju hemmet i Rävlanda. Där sitter skattebetalarna och betalar för att smörja ölkaggarna på västnollorna för att dom skall slussa ut sina egna. Hoppas ni alla är nöjda med detta!
Vadå sina kåkfarare, och vadå slussa ut sina egna?
Citera
2009-11-22, 17:36
Medlem
Dequiallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abc..barn
jag tyckte dom va tuffa......
Ja det var det en av dom själva som också gjorde vid nämnda tillfälle, ett tag i alla fall, tills herr AL från Götet tog ner honom på jorden.

Nej men du har rätt. Det var hårda män i den klubben. Jag ville bara retas lite med Violence. Har förstått att han har ett hjärta för den klubben. Må den vila i frid.
Citera
2009-11-22, 17:39
Bannlyst
Citat:
Ja det var det en av dom själva som också gjorde vid nämnda tillfälle, ett tag i alla fall, tills herr AL från Götet tog ner honom på jorden.

Nej men du har rätt. Det var hårda män i den klubben. Jag ville bara retas lite med Violence. Har förstått att han har ett hjärta för den klubben. Må den vila i frid.
Ja AL är det inte många som sätter sig på.
Citera
2009-11-22, 18:10
Medlem
Citat:

En ren tolknings fråga. Själv tycker jag inte att det visar på tuffhet att agera i flock.. Typ 35-40 pers mot 5 personer, men det är väl tufft enligt din uppfattning!
Skulle kunna dra åtskilliga historier om när dina tuffingar fått pisk av dom du inte tycker är tuffa...
Citera
2009-11-22, 18:12
Medlem
Citat:

Med en golf klubba bakifrån; tufft...
Citera
2009-11-22, 18:13
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuckyPeopleCenter
Ja AL är det inte många som sätter sig på.

De säger du, känner du Allan? Du får det att låta så..
Finns en avstängd användare som utgav sig för att vara Allan till mig i PM

Vilket troll du är LPC
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in