Citat:
Ursprungligen postat av
Lasanjo
Nä jag för inte allas talan. Men alla son läser här inne, ser ju klart och tydligt du ljuger.
Du börjar använda emoijis, du skriver hajahaha. Det är klassiska tecken att man har förlorat och försöker släta över det.
Du ljuger och alla här inne ser det.
Du kan inte ens svara på en enkel fråga, om du verkligen tror HA skulle acceptera att någon sneögsäd guling skulle sälja HA västar.
Frågan är då följade.hur kommer det sig att i exakt hela världen är det endast HA som får väst med deras märken. Vad får dig då att tro dom gör det öppet I Thailand?
Vilken värld lever du i?😂
Svar på din fråga: Jag tror inte att de uppskattar att någon använder deras märke och namn och om jag inte minns fel så fick Kappahl dra tillbaka en kollektion för ett par år sen på grund av att märket är skyddat!
Men som med alla stora märken och namn så kopieras det hejdlöst.
Att den ”snedögda” gulingen som du så fint kallar dem skulle få sälja HA märken öppet utan att den snedögda HA medlemmen reagerar om de får reda på det tror jag är liten, reaktionen är antagligen som jag skrev innan tar de betalt för det!
Sen att människor gör västar och springer runt med deras märken utan att vara medlem är inget nytt! Förekommer det i Sverige vad får dig då att tro det inte förekommer världen runt!
Sen har du suttit och kallat mig idiot och pajas och att jag är lågbegåvad men med tanke på dina stavningar ser jag förbi det för även din läsförståelse verkar vara på bristnings gränsen!
Vi kanske ses vid skolbänken😉