2026-08-13, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasanjo
Du vet inte vad du snackar om.

Men det verkar du enligt dig själv veta! Du kan gärna informera mig vad jag skulle ha fel i och hur verkligheten i så fall ligger till!
Tackar i förhand😊
Citera
2026-08-13, 15:48
Avstängd
Lasanjos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvad25
Men det verkar du enligt dig själv veta! Du kan gärna informera mig vad jag skulle ha fel i och hur verkligheten i så fall ligger till!
Tackar i förhand😊

Vad du har fel?

Du tror verkligen Hells angel i Thailand skulle tillåta några thailändare säljer HA merch, som endast får bäras av dom. Tror du HA i hela världen skulle acceptera det?
Tror du verkligen på det, så är du ohälsosamt dum I huvudet. Du är en idiot, och det mest obehagliga är att du har internet och rösträtt!

Du hade varit en perfekt klient på St Lars. Lågbegåvade idiot!
Citera
2026-08-13, 17:42
Medlem
Citat:
Vad du har fel?

Du tror verkligen Hells angel i Thailand skulle tillåta några thailändare säljer HA merch, som endast får bäras av dom. Tror du HA i hela världen skulle acceptera det?
Tror du verkligen på det, så är du ohälsosamt dum I huvudet. Du är en idiot, och det mest obehagliga är att du har internet och rösträtt!

Hahahahahaha
Varför så arg? Gulligt, men fortfarande inget svar på min fråga!😊
Jag ställde en fråga och uppenbarligen har du inte något bättre svar än att svara med en frågor? Nästan så jag skulle fråga tillbaka om vem av oss som är dum i huvudet men svaret finns ju redan i ditt inlägg!😉
Citera
2026-08-13, 17:54
Avstängd
Lasanjos avatar
Citat:
Hahahahahaha
Varför så arg? Gulligt, men fortfarande inget svar på min fråga!😊
Jag ställde en fråga och uppenbarligen har du inte något bättre svar än att svara med en frågor? Nästan så jag skulle fråga tillbaka om vem av oss som är dum i huvudet men svaret finns ju redan i ditt inlägg!😉

Jag svarade dig j mitt förra inlägg. Har förstår du både är idiot och inte kan tolka ord du läser. Kopiera.mitt svar och de datorns läser upp det.

Men ska svara IGEN. Nej, det säljas inte HA kläder som enbart medlemmar får bära i Thailand. Det hade HA inte accepterat. Precis dom du inte kan acceptera att du är dum i huvudet och inte vet vad du snackar om.

Edit:Anledning jag besvarade med en fråga, det var du du skulle få chansen att inse hur dum I huvudet du är. Men det klara du inte ens av.
Senast redigerad av Lasanjo 2026-08-13 kl. 17:56.
Citera
2026-08-13, 17:57
Medlem
Citat:
Vad du har fel?

Men jag kan svara på din fråga om vad jag tror eller inte! Jag vet,
för jag har själv sett det! Jag har inte sett någon medlem stå och säljer men att väst säljs, vad får dig att tro att jag skulle skriva något jag inte vet utom allt tvivel?
Har du själv inte varit i Thailand så kan jag rekommendera dig Temu och fundera på hur det kommer sig varför man kan få en väst hemskickad!
Citera
2026-08-13, 17:59
Avstängd
Lasanjos avatar
Citat:
Men jag kan svara på din fråga om vad jag tror eller inte! Jag vet,
för jag har själv sett det! Jag har inte sett någon medlem stå och säljer men att väst säljs, vad får dig att tro att jag skulle skriva något jag inte vet utom allt tvivel?
Har du själv inte varit i Thailand så kan jag rekommendera dig Temu och fundera på hur det kommer sig varför man kan få en väst hemskickad!

Okej. Lägg fram bevis då.
Första gången jag var i Thailand, var 1998. Och dit åket jag minst 1 gånger om året.
Citera
2026-08-13, 18:32
Medlem
Citat:
Okej. Lägg fram bevis då.
Första gången jag var i Thailand, var 1998. Och dit åket jag minst 1 gånger om året.

Inte min sak att bevisa något för dig utan bättre du motbevisar mig än slänga med skit!
Nu vet du dessutom vad du ska titta efter, nästa gång du åker och även du borde klara av att se det du suttit och förnekat.😊
Trevlig resa😉
Citera
2026-08-13, 18:48
Avstängd
Lasanjos avatar
Citat:
Inte min sak att bevisa något för dig utan bättre du motbevisar mig än slänga med skit!
Nu vet du dessutom vad du ska titta efter, nästa gång du åker och även du borde klara av att se det du suttit och förnekat.😊
Trevlig resa😉

Det är du som påstår det. Så då är det du som ska kunna styra det. Men nu vet alla här inna att du enbart är en lögnare och dina svar hädanefter, kommer ALLA klassa som lögner. Tänk att du skämde ut dig så här
Folk kommet skratta åt dig och Dina inlägg.
Varför väljer man att "döda" sitt konto med lögner, som du inte ens kan nacka upp?

Har aldrig sett kläder enbart medlemmar får bära. Dom kan sälja supportkläder. Men inte kläder som Bara medlemmar får bära. Sluta nu ljug.
Och snart börjar väl skolan igen efter lovet. Du kanske ska lägga dig och sova så du är pigg och utvilad.
Citera
2026-08-13, 18:53
Medlem
Citat:
Det är du som påstår det. Så då är det du som ska kunna styra det. Men nu vet alla här inna att du enbart är en lögnare och dina svar hädanefter, kommer ALLA klassa som lögner. Tänk att du skämde ut dig så här
Folk kommet skratta åt dig och Dina inlägg.
Varför väljer man att "döda" sitt konto med lögner, som du inte ens kan nacka upp?

Har aldrig sett kläder enbart medlemmar får bära. Dom kan sälja supportkläder. Men inte kläder som Bara medlemmar får bära. Sluta nu ljug.
Och snart börjar väl skolan igen efter lovet. Du kanske ska lägga dig och sova så du är pigg och utvilad.

Hahahaha du är rätt rolig ändå!😂

Men om vi hoppar Thailand för det kommer du ändå snart se som när du är en trogen turist där!

Hur ställer du dig till Temu? Eller påstor du att även där är det lögner att du kan köpa HA väst med mera?
Citera
2026-08-13, 18:57
Avstängd
Lasanjos avatar
Citat:
Hahahaha du är rätt rolig ändå!😂

Men om vi hoppar Thailand för det kommer du ändå snart se som när du är en trogen turist där!

Hur ställer du dig till Temu? Eller påstor du att även där är det lögner att du kan köpa HA väst med mera?

Har jag ens nämnt Temu?
Vad jag tycker om att dom säljer det. är väl som ca 100%, av jordens befolkning, helt efterblivet. Lika efterblivet som att tro dom säljer det du ljuger om.

Att du vill byta ämne säger att du är medveten om att du ljuger.
Citera
2026-08-13, 19:07
Medlem
Citat:
Har jag ens nämnt Temu?
Vad jag tycker om att dom säljer det. är väl som ca 100%, av jordens befolkning, helt efterblivet. Lika efterblivet som att tro dom säljer det du ljuger om.

Att du vill byta ämne säger att du är medveten om att du ljuger.

Jag bytte inte ämne, jag frågade vad du anser om att Temu säljer HA artiklar! Samma ämne men olika försäljare😊
Angående Thailand kan du ju själv ta reda på snart så vad är det att diskutera vidare om?
Du säger att det inte finns och jag påstår att det finns, så vad är ditt problem?

Om det nu stämmer att du åker minst en gång per år dit?
Citera
2026-08-13, 19:08
Avstängd
Lasanjos avatar
Citat:
Jag bytte inte ämne, jag frågade vad du anser om att Temu säljer HA artiklar! Samma ämne men olika försäljare😊
Angående Thailand kan du ju själv ta reda på snart så vad är det att diskutera vidare om?
Du säger att det inte finns och jag påstår att det finns, så vad är ditt problem?

Om det nu stämmer att du åker minst en gång per år dit?

Eftersom DU påstår det finns. Så får du allt komma fram med bevis. Fram tills dess kommer alla här inna klassa dig som en lögnare och pajas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in