2021-12-02, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Napoliontedd
Ja. Nu ska han flytta till Spanien för att försöka undkomma situationen som väntar.. Han stackars tjej Åsa som sväljer otrohet efter otrohet följer med. Jag har varit med när Åsa fått höra av en tjej vad Roddy sagt till henne, han ville ha sex och var trött på sin trista tjej. Åsa är så djupt förtryckt så hon måste acceptera det, hur som helst sorgligt. I Spanien tar dom Tramadol konstant och detta har han nu även fått Åsa att tycka om. Det är flera som väntar på att få tag i honom och det vet han om, därför lägger han ut sina bilder på sociala medier först när han kommit hem. Men den som väntar på något gott..

Hur länge sen är det som han satt och grät i ett dike på E20?
Citera
2021-12-02, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Hur länge sen är det som han satt och grät i ett dike på E20?
Vad spelar det för roll. Men vad jag har hört 4 månader sen.
Citera
2021-12-03, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Napoliontedd
Ja. Nu ska han flytta till Spanien för att försöka undkomma situationen som väntar.. Han stackars tjej Åsa som sväljer otrohet efter otrohet följer med. Jag har varit med när Åsa fått höra av en tjej vad Roddy sagt till henne, han ville ha sex och var trött på sin trista tjej. Åsa är så djupt förtryckt så hon måste acceptera det, hur som helst sorgligt. I Spanien tar dom Tramadol konstant och detta har han nu även fått Åsa att tycka om. Det är flera som väntar på att få tag i honom och det vet han om, därför lägger han ut sina bilder på sociala medier först när han kommit hem. Men den som väntar på något gott..

Blev tipsad om den här tråden och det är nästan smickrande med vilket hängivet engagemang jag baktalas!
Har varken samma brinnande intresse eller tid till att ge mig in i diskussionen, konstaterar bara att den drivs av bitterhet snarare än saklighet, samt att anonymitet i kombination med låg självkänsla lockar fram det värsta hos en viss typ av människor.
Men jag tror merparten av dessa individer beter sig dåligt pga dom mår dåligt och tar inte illa upp, önskar dig ett mindre eländigt liv istället.

(både mitt första/sista besök på Flashback btw, men hot, anklagelser, påståenden etc, mottages som vanligt via fejkprofiler på Messenger)
Citera
2021-12-03, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knappastroddy
Blev tipsad om den här tråden och det är nästan smickrande med vilket hängivet engagemang jag baktalas!
Har varken samma brinnande intresse eller tid till att ge mig in i diskussionen, konstaterar bara att den drivs av bitterhet snarare än saklighet, samt att anonymitet i kombination med låg självkänsla lockar fram det värsta hos en viss typ av människor.
Men jag tror merparten av dessa individer beter sig dåligt pga dom mår dåligt och tar inte illa upp, önskar dig ett mindre eländigt liv istället.

(både mitt första/sista besök på Flashback btw, men hot, anklagelser, påståenden etc, mottages som vanligt via fejkprofiler på Messenger)

Men hej kära du! Kul att du vågar skriva från en riktig profil som dig själv istället för påhittade som du normalt annars gör för att skriva smickrande kommentarer, jag har varit med dig när du gjort detta, kommer du ihåg? 😊

Du kan väl svara på frågorna som finns, är du portad från HA? Har du blivit misshandlad och påkörd och sökt skydd i skogen? Har du blivit utslängd från din klubb i Skövde? Och sist men inte minst, håller du och Åsa er fft bara till Tramadol eller har ni tappat greppet där också?

Allt kommer tillbaks Roddy, du har levt länge på elaka affärer från snälla människor. Din påhittade alterego Hero som är kvinnornas hjälte, jag vet kvinnor som hört av sig till dig när du drev skyddsboendet där du gav dom skydd ihopp med att dom skulle ligga med dig.

Jag vet att du älskade sig själv när du fick
hänga med dina idoler från HA och att nu ”snart” ha fri jakt dig med dom först i kön kan inte vara lätt.

Jag förstår att du är rädd. Och det skulle jag också ha varit.
Citera
2021-12-03, 15:13
Medlem
Citat:

varför roddy berättar du inte hur det ligger till ? Om du fortfarande är mrd i mc klubb säg det då. Om du fortfarande är välkommen hos HA? Det är många som talar om dina tvivelaktiga afärer!!
Citera
2021-12-05, 18:13
Medlem
introvertos avatar
Citat:

Vad får dig att bli så berörd att du känner dig nödgad att regga ett konto och skriva ett inlägg, men ändå inte med ett ord beröra det som faktiskt påstås?
Citera
2021-12-06, 14:30
Medlem
Sjukt fegt av dig Roddy att inte skriva hur det ligger till, strutsbeteende! Om man ska leka med dom stora pojkarna behövs kuk, något som du uppenbarligen inte har i dessa lägena.

Åsa, ska du ta emot otrohet efter otrohet? Kanske dags att stå upp för dig själv. Just nu är du klassad som ett pucko. Blivit tabletttorsk och får dela din fästman med andra tjejer. Vidrigt!
Citera
2021-12-06, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av substitute
Det enda jag önskar är att Polisen hade någon stolthet precis som i Danmark och kör över dessa svin. Men i Sverige ska man vara rädd för skäggprydda nollor med väst.

ja det är ju mkt bättre så som det nu är istället.

hade ju hellre då valt som det va förr eftersom va du än säger va det lite tryggare iaf än som det är nu
Citera
2021-12-06, 18:14
Medlem
Eftersom roddy inte svarar.kan du åsa roddys fflickvän förklara varför du låter roddy trampa på dig.du godtar otrohet efter otrohet o även hans missbruk av anabola medmera har roddy tagit ifrån dig all din självskänsla tråkigt med tanke på att du är med o representerar olika kvinnogrupper vore stort av dig om du svarade,som du vet finns det bevis på hans otrohet.Hoppas åsa att du träffar nån som nöjer sig med dig o vill bilda familj med dig❤❤❤
Citera
2021-12-06, 19:43
Medlem
Hur ser denna Roddy ut? Finns det bild?
Citera
2021-12-06, 21:57
Medlem
Jubberos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grottis1234
Eftersom roddy inte svarar.kan du åsa roddys fflickvän förklara varför du låter roddy trampa på dig.du godtar otrohet efter otrohet o även hans missbruk av anabola medmera har roddy tagit ifrån dig all din självskänsla tråkigt med tanke på att du är med o representerar olika kvinnogrupper vore stort av dig om du svarade,som du vet finns det bevis på hans otrohet.Hoppas åsa att du träffar nån som nöjer sig med dig o vill bilda familj med dig❤❤❤

Det är rätt osnyggt att dra in Åsa på detta vis här på Flashback.
Hon lär inte fatta några livsavgörande beslut bara för att du drar upp henne så här.
Lägg ner det, om du har en gnutta hyfs och omtanke om henne.

Vad gäller Roddy har jag inga invändningar emot att klä av karln fasaden han levt gott på.
Skenheligare typ är svårt att hitta.
Citera
2021-12-06, 22:11
Medlem
Roddys försök till försvar gick inte så bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in