Citat:
Ursprungligen postat av
knappastroddy
Blev tipsad om den här tråden och det är nästan smickrande med vilket hängivet engagemang jag baktalas!
Har varken samma brinnande intresse eller tid till att ge mig in i diskussionen, konstaterar bara att den drivs av bitterhet snarare än saklighet, samt att anonymitet i kombination med låg självkänsla lockar fram det värsta hos en viss typ av människor.
Men jag tror merparten av dessa individer beter sig dåligt pga dom mår dåligt och tar inte illa upp, önskar dig ett mindre eländigt liv istället.
(både mitt första/sista besök på Flashback btw, men hot, anklagelser, påståenden etc, mottages som vanligt via fejkprofiler på Messenger)
Men hej kära du! Kul att du vågar skriva från en riktig profil som dig själv istället för påhittade som du normalt annars gör för att skriva smickrande kommentarer, jag har varit med dig när du gjort detta, kommer du ihåg? 😊
Du kan väl svara på frågorna som finns, är du portad från HA? Har du blivit misshandlad och påkörd och sökt skydd i skogen? Har du blivit utslängd från din klubb i Skövde? Och sist men inte minst, håller du och Åsa er fft bara till Tramadol eller har ni tappat greppet där också?
Allt kommer tillbaks Roddy, du har levt länge på elaka affärer från snälla människor. Din påhittade alterego Hero som är kvinnornas hjälte, jag vet kvinnor som hört av sig till dig när du drev skyddsboendet där du gav dom skydd ihopp med att dom skulle ligga med dig.
Jag vet att du älskade sig själv när du fick
hänga med dina idoler från HA och att nu ”snart” ha fri jakt dig med dom först i kön kan inte vara lätt.
Jag förstår att du är rädd. Och det skulle jag också ha varit.