Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-04-24, 21:53
Medlem
Roadrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d_renfro
Ingen som kan berätta lite om Görgen Wass? Skicka gärna PM. Tacksam för svar!!
Tror han är president i HAMC Göteborg nu för tiden.
Citera
2009-04-25, 09:56
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wurzten
Nope, det är lördagen 13 juni.
Fel... d är på fredagen med start kl. 19:00.
Citera
2009-04-25, 15:42
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Hells Angels Copenhagen är i Göteborg tydligen, såg några medlemmar sitta på El Corazon..
Citera
2009-04-25, 16:37
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Hells Angels Copenhagen är i Göteborg tydligen, såg några medlemmar sitta på El Corazon..
Fest både hos HA och BMC: http://www.gt.se/nyheter/1.1546203/polisen-rustad-for-brak
Citera
2009-04-25, 18:46
Medlem
Vad är grejjen mellan HA Goth Town och Garage1 egentligen? Jag undrar varför en fullvärdig HA avdelning lägger sina evenemang hos en supporterklubb istället för hos Gothenburg eller i en egen lokal. Har Goth Town ett eget Angel Place?
Citera
2009-04-25, 23:07
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slocum
Vad är grejjen mellan HA Goth Town och Garage1 egentligen? Jag undrar varför en fullvärdig HA avdelning lägger sina evenemang hos en supporterklubb istället för hos Gothenburg eller i en egen lokal. Har Goth Town ett eget Angel Place?
Jag vet att Goth Town i alla fall HAR delat lokal med Garage1... Hörde nånstans att 3 HA medlemmar hade köpt ett rätt stort hus i nått villaområde i Göteborg som eventuellt skulle bli klubbkåk... Hur d har gått med d, har jag inte hört nått om.
Citera
2009-04-26, 01:00
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=491341

Citat:
Göteborgspolisen genomför under lördagskvällen en massiv insats, riktad mot mc-klubben Hells Angels. Hela Kvibergsområdet är avspärrat, eftersom HA planerar att ha en fest där.

Fler aktörer är närvarande:

Skatteverket, kronofogden och ekobrottsmyndigheten är där och gemomför kontroller.
Citera
2009-04-26, 22:29
Medlem
Oldiebutgoldies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
Jag vet att Goth Town i alla fall HAR delat lokal med Garage1... Hörde nånstans att 3 HA medlemmar hade köpt ett rätt stort hus i nått villaområde i Göteborg som eventuellt skulle bli klubbkåk... Hur d har gått med d, har jag inte hört nått om.

stämmer, jag skrev ett inlägg om det för ett par veckor sedan. Full renovering pågår i toltorpsdalen avdetta hus med skylten "kylteknik" på.. vad var det nu .. friggs kylteknik eller nåt. Ett gult hus nära kyrkan och macken.
Citera
2009-04-27, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slocum

G1 hyr ju av kommunen så att byta namn på kåken till HA Goth skulle säkert innebära problem så nog är det HA GT lokal men inte "officiellt".
Citera
2009-04-27, 14:03
Medlem
Roadrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 414
G1 hyr ju av kommunen så att byta namn på kåken till HA Goth skulle säkert innebära problem så nog är det HA GT lokal men inte "officiellt".
Hyr dom av komunen? Konstigt att dom inte har blivit utsatta för försök till avhysning då komunledningar inte brukar vara så positivt inställda till MC klubbar, och i synnerhet inte sånna klubbar som har nära sammröre med HA.
Citera
2009-04-27, 15:14
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldiebutgoldie
stämmer, jag skrev ett inlägg om det för ett par veckor sedan. Full renovering pågår i toltorpsdalen avdetta hus med skylten "kylteknik" på.. vad var det nu .. friggs kylteknik eller nåt. Ett gult hus nära kyrkan och macken.

gult hus?? nä tyckte mer det såg mörk grönt/blått ut..
Citera
2009-04-27, 15:38
Medlem
Oldiebutgoldies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
gult hus?? nä tyckte mer det såg mörk grönt/blått ut..

Får nog fan se över min färgblindhet....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in