2022-12-10, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Penispenis27
Det är väl ingen som tror att de slaktar barn deslaktar ju bara sina egna. Hur ska ni göra på fester nu då när invandrarna börjar bli medlem.mar i HA

Du måste verkligen ha fått pisk av HA vid något tillfälle eftersom du är så jävla rabiat
OM det nu har kommit in någon invandrare i någon klubb, så är det inte den sorten som går och tafsar min tjej på arslet. Och hur ska du ha det? Först fick dom bota 1 mille, nu 600 000? Tror du snackar en massa skit som du inte har en aning om.
Och ja, många är nog till åren, vilket inte är så konstigt eftersom alla blir väl äldre? Men det finns en hel del yngre också.
Citera
2022-12-10, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voltage
Du måste verkligen ha fått pisk av HA vid något tillfälle eftersom du är så jävla rabiat
OM det nu har kommit in någon invandrare i någon klubb, så är det inte den sorten som går och tafsar min tjej på arslet. Och hur ska du ha det? Först fick dom bota 1 mille, nu 600 000? Tror du snackar en massa skit som du inte har en aning om.
Och ja, många är nog till åren, vilket inte är så konstigt eftersom alla blir väl äldre? Men det finns en hel del yngre också.

Sorry har aldrig fått pisk av dem. Du verkar vara en som tror att HA är det bästa som finns men det verkar inte som dom vill ha dej som medlem. Sammanlagt blev det väl 1 milj men boten var 600000, pga att det påstods att någon blivit påkörd. Nä ta du dina svarta änglar och .......
Citera
2022-12-10, 15:16
Medlem
Citat:
Det är väl ingen som tror att de slaktar barn deslaktar ju bara sina egna. Hur ska ni göra på fester nu då när invandrarna börjar bli medlem.mar i HA
Under min värdighet att egentligen ens svara dig på dina menlösa inlägg, där är ingen som tar dig på allvar, det bara sprutar diarré ur din käft.
Har varit med invandrare i HA Sverige minst 20 år. Så inget nytt under himlen där heller.

Klart man blir slaktad av sina egna när man blåser klubben och klubbmedlemmar, du vet ju hur det gick för din idol Linus.
Citera
2022-12-10, 15:32
Medlem
Citat:
Sorry har aldrig fått pisk av dem. Du verkar vara en som tror att HA är det bästa som finns men det verkar inte som dom vill ha dej som medlem. Sammanlagt blev det väl 1 milj men boten var 600000, pga att det påstods att någon blivit påkörd. Nä ta du dina svarta änglar och .......

Det blir bara patetiskt när du gör dina inlägg... Har varit medlem i klubb tidigare, men la ner det när jag fick barn. Men inte alls omöjligt att jag tar upp det igen, när prioriteringarna har ändrats lite.
Och det där med boten...
Citera
2022-12-10, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Under min värdighet att egentligen ens svara dig på dina menlösa inlägg, där är ingen som tar dig på allvar, det bara sprutar diarré ur din käft.
Har varit med invandrare i HA Sverige minst 20 år. Så inget nytt under himlen där heller.

Klart man blir slaktad av sina egna när man blåser klubben och klubbmedlemmar, du vet ju hur det gick för din idol Linus.

För det första vet du inget om vad Linus gjorde. Men du tycker tydligen att det är ok att mörda då är ju HA enligt dej riktiga drägg
Citera
2022-12-12, 09:47
Medlem
gnomepowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IhaveAapple61
Någon som vet vad det finns för klubbar i skåne ekeby, bjuv däromkring? Var på en fest för ett tag sedan då jag stötte på en fet snubbe som va riktigt dryg med stor käft.. trodde han va något.
Dock så ignorerade jag honom. Senare på kvällen berättade polarn att denna snubben tydligen är en kvinnomisshandlare och tvingat sig på sitt ex sexuellt, ofredat henne när hon sov. Ett sadistiskt svin som nöp henne i brösten eller låret när hon inte gjorde som han ville. Jag va lite slirig den kvällen och minns inte namnet. Dom ska vara diamantare.

Var det en medlem?
Citera
2022-12-12, 10:30
Medlem
Uppdatering för Anders Nilsson?
Citera
2022-12-12, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gnomepower
Var det en medlem?

Yepp!
Citera
2022-12-13, 15:53
Medlem
https://delafil.se/a0c58b0a0d006dce/...2022-12-13.pdf
Citera
2022-12-13, 21:13
Medlem
Citat:
För det första vet du inget om vad Linus gjorde. Men du tycker tydligen att det är ok att mörda då är ju HA enligt dej riktiga drägg

Men håll käften istället du är inne o pratar en massa skit i denna tråden o den andra som handlar om Li*us hela jävla tiden du vet inte ett skit själv
Citera
2022-12-14, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IhaveAapple61
Någon som vet vad det finns för klubbar i skåne ekeby, bjuv däromkring? Var på en fest för ett tag sedan då jag stötte på en fet snubbe som va riktigt dryg med stor käft.. trodde han va något.
Dock så ignorerade jag honom. Senare på kvällen berättade polarn att denna snubben tydligen är en kvinnomisshandlare och tvingat sig på sitt ex sexuellt, ofredat henne när hon sov. Ett sadistiskt svin som nöp henne i brösten eller låret när hon inte gjorde som han ville. Jag va lite slirig den kvällen och minns inte namnet. Dom ska vara diamantare.

Jag tog med mig kärringen till Phoenix på en fest. Stötte nog på samma snubbe som du gjorde. Vi blev inte långvariga, frugan blev oerhört obekväm i sällskapet.
Kan inte förstå hur dessa små klubbar runt Helsingborgsområdet kan vilja bli diamantare för HA Helsingborg, arroganta, otrevliga, man känner sig inte direkt välkommen på deras fester.

Men förstår varför HA tar in dessa tomtar som diamantare, samma usla beteende och de kan lätt manipulera dem.
Citera
2022-12-14, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wadensjo
https://delafil.se/a0c58b0a0d006dce/...2022-12-13.pdf

Så då är Anders Nilsson fri nu då??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto