Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-13, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granskaen
Nej nej inte pimpad. Hennes farsa cyklar runt i Landskrona, hjälpte till i en speciell cykelaffär.
Tror att han e golbög. Han velar klara sig trots att han becknar...

Hur är detta relevant överhuvudtaget?
Citera
2017-11-13, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Fyra st till vänster om Me*a och Swe*pa är väl kvar, är inte fyra av fem på raden längst ner höger om M*ga kvar?
Så du menar på att Alex är kvar?
Citera
2017-11-13, 18:53
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Så du menar på att Alex är kvar?

Jag är osäker men kan ha gått ur för något år sen han var ju pres i Goth Town under ganska lång tid?
Citera
2017-11-13, 18:56
Medlem
Citat:
Jag är osäker men kan ha gått ur för något år sen han var ju pres i Goth Town under ganska lång tid?
Han var inte pres nånting i ex deras egna bygge, det som såldes, så den tiden du tänker på som han var pres i är jävligt längesen. Alltså väldigt långtifrån något år sedan, för det var det fan inte :-D
Citera
2017-11-13, 19:00
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Han var inte pres nånting i ex deras egna bygge, det som såldes, så den tiden du tänker på som han var pres i är jävligt längesen. Alltså väldigt långtifrån något år sedan, för det var det fan inte :-D

Från de att de gick ur Gothenburg och ungefär fyra år framåt har jag för mig att han var pres. Sen vet jag inte när han gick ur jag har för mig att han var kvar (kanske dock ej pres) för 3-4 år sen.
Citera
2017-11-13, 19:05
Medlem
Citat:
Från de att de gick ur Gothenburg och ungefär fyra år framåt har jag för mig att han var pres. Sen vet jag inte när han gick ur jag har för mig att han var kvar (kanske dock ej pres) för 3-4 år sen.
Han var inte pres när han fick kliva ur.
Citera
2017-11-13, 19:08
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Han var inte pres när han fick kliva ur.

Okej han var väl en ganska så "go gubbe" men jag vet inte han kanske begick lite snedsteg han med.
Citera
2017-11-13, 19:12
Medlem
Citat:
Okej han var väl en ganska så "go gubbe" men jag vet inte han kanske begick lite snedsteg han med.
Många är ju goa gubbar innan de visar andra sidor, han var väl inte den mest sociala, pratglada, om man säger, han var en snäll gubbe, visst.

Vet inte om du känner till hans förflutna ? Men iaf så tror jag han blev förflyttad till en annan avdelning, inte frivilligt, innan han fick gå.
Citera
2017-11-13, 19:15
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Många är ju goa gubbar innan de visar andra sidor, han var väl inte den mest sociala, pratglada, om man säger, han var en snäll gubbe, visst.

Vet inte om du känner till hans förflutna ? Men iaf så tror jag han blev förflyttad till en annan avdelning, inte frivilligt, innan han fick gå.

Jag vet bara att han var med och startade upp GT avdelningen när det begav sig jaså fick han vara sista tiden i WRC då? Jag vet bara att han var aktiv inom det militära men det är ju hundra år sedan och långt innan han gick in i HA.
Citera
2017-11-13, 19:19
Medlem
Citat:
Jag vet bara att han var med och startade upp GT avdelningen när det begav sig jaså fick han vara sista tiden i WRC då? Jag vet bara att han var aktiv inom det militära men det är ju hundra år sedan och långt innan han gick in i HA.
Nej, inte i WRC, han bytte stad. Han är väl från de trakterna han var, precis som du säger, aktiv inom militären, och jag har för mig att han fick dra sig uppåt dit.
Citera
2017-11-13, 19:41
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Nej, inte i WRC, han bytte stad. Han är väl från de trakterna han var, precis som du säger, aktiv inom militären, och jag har för mig att han fick dra sig uppåt dit.

Han är väl från Götet?
Citera
2017-11-13, 19:48
Medlem
Citat:
Han är väl från Götet?
Det tror jag inte, och vad jag minns så jobbade han inte på KA4 eller i Göteborg, utan det var uppåt landet. Sett till hans personlighet så går den hand i hand med var han kommer ifrån, tycker jag.

Hursom, han fick iaf byta stad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in