Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-22, 20:40
Medlem
Stämmer det att man har sett mega i s::::::d ? Han lär få det jobbigt nu ett tag
Citera
2017-10-23, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av power.rangers
En annan sak var när personal från en klubb som Gamlestaden brukade hänga hade upptäckt en holländare med Hells Angels väst(som det stod Holland på) på sig. Personalen hade då ringt till Gamlestaden och frågat om han var från HA, Gamlestaden ringde då upp HA i Skåne som i sin tur ringde upp HA i Holland och frågade om någon medlem befann sig i GBG. Men han var ingen medlem i HA. Då åkte Mega och en till snubbe upp till klubben på avenyn där holländaren befann sig. Väl framme såg dom att HA västen inte var äkta, dom bad då holländaren följa med till ett ställe, och han hängde på. Sedan drog dom av honom västen och slog honom sönder och samman, Mega trodde till och med mannen hade dött. Men det hade han inte..
Tror någon på att det skulle vara någon som går runt på krogen i en storstad med en falsk HA-väst?
Och inte nog med det, en holländsk dessutom. Jävla påhitt av idioten.
Citera
2017-10-23, 08:58
Medlem
Det var ingen full väst. Det var frontpatchar med Hells Angels och Holland.
Inget på ryggen. Likt förbannat väldigt korkat!

(Har för mig att snubben hade pratat Tyska dessutom och detta spädde på misstankarna om att något var fel)
Citera
2017-10-26, 20:54
Medlem
tjenaretjenares avatar
Ride free mc hade lite bilder på medlemmar på sin hemsida såg jag både från BMC/KB och HA/RD. Den ena medlemmen är väl N.L som åkte ut i vintras eller när det var, presidenten som varit omskriven en del sen en lång flintskallig äldre från den äldsta Gbg avdelningen vet dock inte vem det är. Det finns under poker run 2015.
Citera
2017-10-28, 20:21
Medlem
Hur går det för HA Karlstad, är det bara att välja och vraka bland potentiella klubbhus? Mig veterligen har de ännu inget nytt.
Citera
2017-10-29, 00:11
Medlem
rich1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Bergmaier
Hur går det för HA Karlstad, är det bara att välja och vraka bland potentiella klubbhus? Mig veterligen har de ännu inget nytt.
HA skyndar långsamt och skyltar inte var dom håller till. HA snubbarna i Karlstad är ju ena sköna herrar. Älskar dialekten o att dom alltid trevliga o inte så förbannat dryga som andra members kan vara ingen nämnd ingen glömd.
Citera
2017-10-31, 22:19
Medlem
Vet inte om detta är allmän vetskap än eller inte men B*NA S. från landskronas brud säljer sig som hora på nätet..

Är det som hon blir pimpad av R&W eller är hon desperat efter pengar?
Citera
2017-10-31, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marklin123
Vet inte om detta är allmän vetskap än eller inte men B*NA S. från landskronas brud säljer sig som hora på nätet..

Länk till detta?
Tar gärna i PM
Citera
2017-10-31, 22:43
Medlem
TjackpounderFTWs avatar
Citat:

Bullshit? LÄNK
Citera
2017-11-04, 16:17
Medlem
Har gett länken till Soderberg, om han vill dela den så kan han ju men jag orkar inte göra det personligen.

Nu svar på min fråga, gör hon det frivilligt tro?
Citera
2017-11-12, 00:11
Medlem
Citat:

Stämmer att hon är hora nu. Pimpad av alla blattar hon är med nu antagligen.. har säkert dratt på sig skulder med knarket. Fast hon är kåt i pengar så kan va frivilligt med. Knappast R&W
Citera
2017-11-13, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckThisFuckThat
Stämmer att hon är hora nu. Pimpad av alla blattar hon är med nu antagligen.. har säkert dratt på sig skulder med knarket. Fast hon är kåt i pengar så kan va frivilligt med. Knappast R&W
Nej nej inte pimpad. Hennes farsa cyklar runt i Landskrona, hjälpte till i en speciell cykelaffär.
Tror att han e golbög. Han velar klara sig trots att han becknar...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in