2017-02-03, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svenskmexikan
American made brukar vara regeln.

Saludos

Gillar du att rida på en len skuren?
Citera
2017-02-03, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cccc3333
Gillar du att rida på en len skuren?
han har mycket att göra..och då rasar vikten😆
Citera
2017-02-05, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granskaen
Alltså hus se avd. Malmö respektive helsingborg ut??
Malmö:Fester President. Sjöholm v-president. Sgt at arms Jimmy. Någon kan fylla i.....

Malmö: Sjöholm och fester är samma person och är president efter TM , Jimmy är inte SGT längre. Du har Jojje där med som jag tror är SGT eller SEC och Lanken som springer ärende annars vet jag inte

HBG har jag ingen aning om
Citera
2017-02-05, 09:46
Medlem
soulfly82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av judge365
Malmö: Sjöholm och fester är samma person och är president efter TM , Jimmy är inte SGT längre. Du har Jojje där med som jag tror är SGT eller SEC och Lanken som springer ärende annars vet jag inte

Fester heter Sjöblom i efternamn.
Citera
2017-02-05, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av judge365

A Sjöholm är VP
Citera
2017-02-05, 16:52
Medlem
Fishyyyys avatar
Var i bromma förra veckan och sov på hotell, skulle gå till max vid 23:30 på kvällen och köpa mat, råka passera hells angels klubb. Tyckte det var häftigt så tänkte att jag skulle ta ett kort när jag var på väg tillbaka, tog kortet och efter nån minut hör jag nå ljud och nån som skriker ööööj. Då blev jag skapligt rädd.
Citera
2017-02-05, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fishyyyy
Var i bromma förra veckan och sov på hotell, skulle gå till max vid 23:30 på kvällen och köpa mat, råka passera hells angels klubb. Tyckte det var häftigt så tänkte att jag skulle ta ett kort när jag var på väg tillbaka, tog kortet och efter nån minut hör jag nå ljud och nån som skriker ööööj. Då blev jag skapligt rädd.
Vad hände sen? Sket du i byxan, eller blev du nerslagen av med din kamera,mat etc, alternativt inbjuden på en öl. Va???
Citera
2017-02-09, 04:01
Medlem
svenskmexikans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granskaen
Vad hände sen? Sket du i byxan, eller blev du nerslagen av med din kamera,mat etc, alternativt inbjuden på en öl. Va???

Här är en intressant historia om vad som hände två Kanadensiska poliser på semester som tog bilder utan att fråga först.

https://www.thestar.com/news/canada/...ancun_bar.html

Saludos
Citera
2017-02-10, 03:56
Medlem
VicePrecidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svenskmexikan
Här är en intressant historia om vad som hände två Kanadensiska poliser på semester som tog bilder utan att fråga först.

https://www.thestar.com/news/canada/...ancun_bar.html

Saludos

Hände ingenting med dem. Däremot deras kompis.
Citera
2017-02-10, 13:59
Medlem
Hells Angels Goth Town nya klubbhus är nu officiellt i Skepplanda!
Hur hade ni reagerat om ett klubbhus la sitt bo i samma ''stad/by'' som ni bor i?
Mig personligen rör det inte i ryggen, dom hade gärna fått bli granne med mig om det vore så!
Citera
2017-02-10, 22:24
Medlem
http://www.expressen.se/gt/han-skot-...ldtog-vittnet/

Hoppsan.. Vad säger klubben om detta?
Är det MD?
Citera
2017-02-11, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Detta är ruskigt bra att det togs upp för som han sa ovan så omkom Rud'' på väg till en begravning, bakhjulet var inte korrekt monterat, som jag minns det.

Och på väg till Rud'' begravning en tid efteråt så dör en annan, som höll på att orsaka en masskrock pga den täta cortegen. Tragiska minnen.

Rudaz var på väg till high chapparal till mc träffen .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in