2016-11-16, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoderbergXXX
Vad ska man tänka?Har han varit gangster!?Nej
Kommer han bli?Nej
Det ända han gör är umgås med dom,Blir man det då? Nej

Vad ska man ens tänka? Du ska inte ens tänka!
Forstår inte varför du lägger näsan i blöt. Har han ens påstått att han är en gangster? Det är en del av han som artist. Sen när du även skriver om händelser en viss person gjort så undrar jag hur du ens har mage att publicera allt skit?
Citera
2016-11-16, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niclas.Olsson
Vad ska man ens tänka? Du ska inte ens tänka!
Forstår inte varför du lägger näsan i blöt. Har han ens påstått att han är en gangster? Det är en del av han som artist. Sen när du även skriver om händelser en viss person gjort så undrar jag hur du ens har mage att publicera allt skit?

Alfons Åberg det är skillnad på skit och fakta
Citera
2016-11-16, 19:23
Medlem
Citat:
Alfons Åberg det är skillnad på skit och fakta

Soderberg.... Du måste skaffa dig ett liv. Sitta o smutskasta B & M.... Bara för att... anser du det är rätt så av målsägande att våldta 12 åriga barn?
Citera
2016-11-16, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wickr1312
Soderberg.... Du måste skaffa dig ett liv. Sitta o smutskasta B & M.... Bara för att... anser du det är rätt så av målsägande att våldta 12 åriga barn?

Våldta 12 åringar vad har det med denna diskutionen
Citera
2016-11-17, 12:56
Medlem
Citat:
Våldta 12 åringar vad har det med denna diskutionen

För han som blev " skuren " i halsen.... ett litet skrapsår var det, är en våldtäktsman, misshandlar kvinnor o barn. O du ska sitta och försöka smutskasta en brud som är en bra mamma.
Citera
2016-11-17, 16:08
Medlem
Citat:
För han som blev " skuren " i halsen.... ett litet skrapsår var det, är en våldtäktsman, misshandlar kvinnor o barn. O du ska sitta och försöka smutskasta en brud som är en bra mamma.

Upp med papper på detta om killen
Citera
2016-11-18, 20:51
Medlem
Citat:
Upp med papper på detta om killen

Jag har papper på det, upp med papper på allt påhittat skit du kastat mot folk?
Senast redigerad av Wickr1312 2016-11-18 kl. 21:21.
Citera
2016-11-18, 21:40
Medlem
Citat:
Jag har papper på det, upp med papper på allt påhittat skit du kastat mot folk?

Vilket är skit och påhoppat ? Att han högg en kille i halsen att hans fr tryckte på?Har redan varit
Fällande dom på detta.
Citera
2016-11-18, 22:16
Medlem
Citat:
Vilket är skit och påhoppat ? Att han högg en kille i halsen att hans fr tryckte på?Har redan varit
Fällande dom på detta.

" högg " Nej, ett skrapsår på 1mm blev till efter målsägande hade kommit i fart mot B... sen du som inte har något liv. Har väl du läst förundersökningsprotokollet? För det har jag. Väldigt märkligt att inte ens målsägande nämner Bs fru i sitt 1a förhör.... Ingen nämner henne. Jag känner inte dessa två väl, men vet vem dom är.. och hon är den sista som skulle pusha på hennes man till ngt brott.
Citera
2016-11-18, 22:39
Medlem
Citat:
" högg " Nej, ett skrapsår på 1mm blev till efter målsägande hade kommit i fart mot B... sen du som inte har något liv. Har väl du läst förundersökningsprotokollet? För det har jag. Väldigt märkligt att inte ens målsägande nämner Bs fru i sitt 1a förhör.... Ingen nämner henne. Jag känner inte dessa två väl, men vet vem dom är.. och hon är den sista som skulle pusha på hennes man till ngt brott.

Hehe du är kul du
Varför åkte hon på 10000:- i böter för detta? Är inte första och inte sista gången detta kommer hända
Citera
2016-11-20, 00:56
Medlem
Citat:
Hehe du är kul du
Varför åkte hon på 10000:- i böter för detta? Är inte första och inte sista gången detta kommer hända

Med tanke på att hon var ostraffad sedan tidigare så är detta ju första gången. Hon räknas som " hög inkomsttagare" o därav blev böter beloppet högt..
Men kolla själv förundersökningsprotokoll.... Inte ens målsägande nämner henne i sitt 1a förhör. Du ska nog inte leka så tuff o märkvärdig när du bor i en så pass liten by.
Citera
2016-11-20, 07:27
Medlem
Citat:
Med tanke på att hon var ostraffad sedan tidigare så är detta ju första gången. Hon räknas som " hög inkomsttagare" o därav blev böter beloppet högt..
Men kolla själv förundersökningsprotokoll.... Inte ens målsägande nämner henne i sitt 1a förhör. Du ska nog inte leka så tuff o märkvärdig när du bor i en så pass liten by.

Hög inkomsttagare? Kul du. Vet du vad en som räknas som det tjänar? Du blir inte det när du jobbar som timanställd på äldreboende. Du får nog läsa på din läxa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in