Då fick den berömda red&white Björn böna Sandgren 2år 3mån för knivhuggen på Landskronas karneval
Har väl villkorligt efter förra som han nyligen släpptes för
Hans fru Mia Sandgren 10000:- böter som kfm kommer få inkassera
Källa HD.se
Han heter inte Björn. Men ja villkorligt sen förra
Kollade lite bilder på Fb
Nu har fru Sandgren tryckt upp tröjor free böna.Ja hon hade haft han ute om inte det hetsiga humöret som dom båda har funnits. Frågan är hur mycket av såna idiot grejer accepterar ha? En sak om det varit för klubben man hugger och lever rövare
Har hon på riktigt tryckt upp såna tröjor? Skulle vilja se det haha
Haha är det Landskrona gangsters som gör videon?
Kanske ska skicka mail till dvärgen Emil Göransson och fråga
Bor han kvar hos mamma i kolonistugan
Är det den lille rapp wiggern? Hehe! Svenne banan namn omdöpt till något annat. Är man två skitar hög så har man nog lite komplex och måste kompensera med tuffa gangsta bilder mm.
Haha är det Landskrona gangsters som gör videon?
Kanske ska skicka mail till dvärgen Emil Göransson och fråga
Bor han kvar hos mamma i kolonistugan
Det är Jesper Sanneving som gör videon. Jesper jobbar också med långfilmen "1% den inre rösten". Det var 15 år sedan han bodde i axeltofta och var då 15 år. Det är ett tag sedan
Är det den lille rapp wiggern? Hehe! Svenne banan namn omdöpt till något annat. Är man två skitar hög så har man nog lite komplex och måste kompensera med tuffa gangsta bilder mm.
Han är hård som fantomen..😂😂😂 skämt och sido så förstår jag mig inte på dessa killar som sjunger om gangsterlivet och allt där omkring när dom själva inte lever i det.
Han är hård som fantomen..😂😂😂 skämt och sido så förstår jag mig inte på dessa killar som sjunger om gangsterlivet och allt där omkring när dom själva inte lever i det.