Nästan varje morgon klev den 46-årige mannen upp före fem för att gå till brevlådan och hämta dagens tidning. Problemet var bara att varken brevlådan eller tidningen var hans.
...
I rätten har 46-åringen förklarat sig med att han helt enkelt inte hade någon tidning själv.
...
Seriöst, vem gör detta? Senil pensionär? Orka gå upp kl 5 på morgonen för att stjäla en tidning
Hade ju varit värt att betala vad en tidning kostar för att slippa gå upp så tidigt... Men kanske gjorde han det inte för pengarna utan för spänningens skull
Skönt att se att rättvisan har sin gång iaf
edit~ 46 år
Senast redigerad av buranshe 2009-08-27 kl. 07:16.
Kanske var en förtidspensionär som ändå var uppe på nätterna. Såna behöver ju inte gå till jobbet. De får ju pengar av enfaldiga skattebetalare ändå....
Men herregud vad pinsamt att torska för nånting sånt här. Ingen i E-tuna som vet vem det är??
Tror jag hade en sån jävel hemma hos mig också. Tidningen uteblev dag efter dag, trots att jag ringde och påpekade detta. Hade lust att stå och lurpassa nån morgon. Men liiite jobbigt att gå upp så tidigt när man ska jobba.
Giriga jävlar!
Döm han hårt!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!