Citat:
Ursprungligen postat av EvilAnnanas
Kan du förklara varför du ska göra det? Tycker det borde göra fruktansvärt ont... Dock har de personern som inte har den kvar sagt att det inte känns så mycket, men då är det ingen som klipps själv...
Mjodå, jag kan inte dra ner förhuden helt utan att strängen tar i o börjar dra ner ollonet, inte najs.. ang att de gör ont skiter jag i.
Citat:
Ursprungligen postat av kalletow
jag har gått i samma banor som dig då jag hade en frenum förr,
läkningen har gått fel och nu är det mer som ett hål, har inte kvar piercingen men hålet kvarstår.
jag frågade en läkare som sa att det är bara att du kommer in så tar vi bort den, inget mer med det.
Sen frågade jag en kirurg som sa att för fan ta inte bort den, sy igen hålet istället, tydligen så är den där lilla strängen viktigare an vad man tror, han sa att den är satt där för att den ska sitta där liksom, den behövs.
Du kan tydligen stuka eventuellt bryta ballen så mycket lättare om du tar bort den, jag ska så igen den istället,
sorry för den taskiga svenskan, full
Haha hurfan kan man stuka/bryta kuken? Trodde de bara var ben man kunde bryta

Hade inte kirurgen någon anledningn till att den sitter där?
Citat:
Ursprungligen postat av BPEC
Har för mig att jag sätt en person som just klippte strängen, och sedan brände för att det inte skulle läka igen, såsom med en tungklyvning... Gör det inte själv ! ( om du inte e piercare/bodymoddare såklart

)
Det låter som ett bra tips, varför skulle jag inte göra det själv? bara o ta en sax, klippa av, torka bort blodet sen bränna på med en lödkolv eller nått?