2009-09-01, 23:08
Medlem
gurkkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trance_Nation
Plastkirurgi låter dyrt..

Jo men min tanke var att om det är något som du verkligen behöver för att kunna ha ett normalt sexliv så kanske det räknas som att dom hjälper dig att fixa ett handikapp. Kan ju inte skada att kolla upp det iaf. Ring till närmsta ungdomsmottagning och fråga. Dom kanske svara även om du kanske är för gammal.

/gurkkungen
Citera
2009-09-02, 00:04
Medlem
bizzks avatar
Alternativ 1
Knulla hår som fan med en brud till den går av.

Alternativ 2
Sätt dig på ditt rum ta fram ett par goda porrfilmer runka så mycket du orkar. Hårt skall det vara. Samtidigt hjälper det om det är lite kyligt i rummet.

Good luck. Jag råkade av misstag spräcka min sträng när jag var 15 år och hade runk feber.
Citera
2009-09-02, 00:25
Medlem
Som föregående skriver,knulla av den,har bränt av min 2 gånger .känns inte.Kan svida lite på sin höjd.
Citera
2009-09-05, 00:47
Medlem
Klipper eller snittar du av den så lär du ju filma det åtminstonde och lägga upp.

Om du gör det så är väl egentligen lite sprit och nån kompress bara det som behövs, knullade av mig, halvt iaf. Blev skitmysko, blödde litegrann bara för den gick inte av helt. Men när det läkte blev det typ som en liten klump bara som man kan liksom lyfta lite på, ungefär som att strängen har krymp ner lite och sen läkt till sig bara, men sitter bara fast i ena änden.
Citera
2009-09-16, 19:45
Medlem
könsstympning?
Citera
2009-09-16, 20:01
Medlem
doppigrytans avatar
en polare knulla av den
Citera
2009-09-17, 21:11
Medlem
Min polare knullade av strängen 2 år tillbaka, de läkte fel och nu är han omskuren
Citera
2009-11-24, 22:07
Medlem
Att det skulle vara större risk att stuka penis vid sex låter märkligt. Jag har själv tagit bort min sträng men jag har inte stukat mig för det. Däremot kan jag dra bak förhuden helt även med stånd. Alltså större njutning! Själv så använde jag ett rakblad, och ja det kommer blöda. Så får sätta på en kompress och ha förhuden tillbakadragen i många dagar efteråt (för att det inte ska växa ihop). Sen så är det en annan fråga hur långt ned man ska skära? Strängen består ju av undersidan av förhuden som går samman i en punkt och fäster med ollonet. Även om min inte längre fäster i ollonet så är den ju inte helt borta (alltså inte fäster alls innan samma nivå som förhuden på ovansidan när den är tillbakadragen) den fäster bara under ollonet. Men det räcker för att den inte ska vara ivägen längre. Någon annan som faktisk har erfarenhet av detta?
Citera
2009-11-24, 22:20
Medlem
Thubbes avatar
Personligen skulle jag hellre åka till en ungdomsmottagning/RFSU-klinik/liknande än att göra det hos en bodymoddare. Dock så slipper jag också göra valet eftersom min också gick sönder av sig själv, det gjorde ont. Gör man det hos en läkare slipper man nog smärtan till stor del skulle jag gissa.
Citera
2009-11-24, 23:15
Medlem
Walter_Sobchaks avatar
Jag skulle helst vilja vet varför du vill göra de?
Citera
2009-11-24, 23:43
Medlem
Har du minsta balls kan du fixa det själv med emla och skalpell, Känns inte alls speciellt mycket efter att emlan har verkat.

Tog själv bort "ändarna" på min på detta sätt efter att den slitits av under sex och sedan inte riktigt läkt ihop utan mest såg knepig och deformerad ut.

Edit: vid närmare eftertanke tror jag en steriliserad nagelsax hade kunant göra jobbet rätt smidigt också om du vill "ghetto-modda" ordentligt
Citera
2009-11-25, 06:56
Medlem
Harald.Nyborgs avatar
Emla, vilket jävla trams..

Enklaste sättet för sånt här är att köra en sk. clamp and cut metod..
Man tar en peang, klämmer åt den hårdare och hårdare där man vill skära strängen ända tills man är inne på "sista hacket".. Låter man proceduren ta sin tid, runt 30 minuter, så kommer det vara ett ack så tunt parti av vävnad att skära igenom sen.. Blödning minimeras, men det kan vara skönt att ha blodstoppande vadd tillhands ifall det skulle komma en skvätt när vävnaden återgår till att inte vara helt tillplattat..

Går att läsa mer om clamp and cut på till exempel BME och få mer inblick i vad man kan använda det till, traditionellt kör man det bara på könsdelar dock..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in