2009-08-26, 15:34
Medlem
Bullsquids avatar
Fyfan nu har jag genomlidit nåt av det värsta i må dåligt-väg.
Vetefan hur jag lyckades blanda allt detta och överleva ens...

Började med en stadigt intag alkohol i form av öl och sprit, tillverka sedan lite eter, tog tjack, sedan rökte opium, mer sprit, 3st dol contin och slutligen köpte jag vad som sades vara heroin, dock tvivlar jag på detta eftersom det va brunt hårt och lite kletigt och liknande precis opiumet.

Mådde bra ända tills allt skulle ut ur kroppen, benen bar mej inte så jag fick krypa fram och tebax till toan, sedan spydde jag bara galla eftersom magen va helt tom på annat förutom alkohol och droger (knappt nån mat på 3 dar )
fortsatte spy ca var 10-20 min i minst 10-12 timmar i sträck...försökte få i mej en blaning av kokt vatten, salt och socker för den enorma vätskebristan.
Dock gick det inte ens få ner så mycket som en matsked utan att spy direkt.
Det värsta var väl över på ca 10 timmar och då sov jag ändå 80% av tiden

Undvik såna här blandningar, nu i efterhand var det absolut inte värt det med tanke på hur dåligt man mår efter Självklart har man bara sej själv att skylla men ibland e det lätt att inte tänka sej för
Citera
2009-08-26, 16:34
Medlem
SMD FBs avatar
Fear and loathing in Borås!
Citera
2009-08-26, 16:53
Medlem
BenAsslicks avatar
Haha, rock n roll baby

Nä, men nu vet du iallafall hur man inte ska göra!
Citera
2009-08-26, 17:08
Medlem
Bullsquids avatar
jepp, men undrar varför man alltid spyr så jävla länge efter opiater...e ju inga andra droger som är så, då spyr man max 2-3 ggr sen e det bra men att det fortsätter i flera timmar fast magen e tom liksom

krampar ju i hela kroppen när man ska spy upp galla i 10 timmar
Citera
2009-08-26, 20:11
Medlem
Adks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
Fyfan nu har jag genomlidit nåt av det värsta i må dåligt-väg.
Vetefan hur jag lyckades blanda allt detta och överleva ens...

Började med en stadigt intag alkohol i form av öl och sprit, tillverka sedan lite eter, tog tjack, sedan rökte opium, mer sprit, 3st dol contin och slutligen köpte jag vad som sades vara heroin, dock tvivlar jag på detta eftersom det va brunt hårt och lite kletigt och liknande precis opiumet.

Mådde bra ända tills allt skulle ut ur kroppen, benen bar mej inte så jag fick krypa fram och tebax till toan, sedan spydde jag bara galla eftersom magen va helt tom på annat förutom alkohol och droger (knappt nån mat på 3 dar )
fortsatte spy ca var 10-20 min i minst 10-12 timmar i sträck...försökte få i mej en blaning av kokt vatten, salt och socker för den enorma vätskebristan.
Dock gick det inte ens få ner så mycket som en matsked utan att spy direkt.
Det värsta var väl över på ca 10 timmar och då sov jag ändå 80% av tiden

Undvik såna här blandningar, nu i efterhand var det absolut inte värt det med tanke på hur dåligt man mår efter Självklart har man bara sej själv att skylla men ibland e det lätt att inte tänka sej för

Fy faan vad dumt gjort alltså! Men roligt

Gissar att du inte försöker dig på denna häxblandning igen i första taget.
Citera
2009-08-26, 22:02
Medlem
Bullsquids avatar
Nä fyfan det va inte värt att må så dåligt sen, måste ju vart rätt farligt med massa morfin och opium när man redan va så full med
Citera
2009-08-26, 22:38
Medlem
låter galet! Du måste se ganska sliten ut nu
Citera
2009-08-27, 10:03
Medlem
Bullsquids avatar
Nu har jag väl återhämtat mej men kände mej döende ett helt dygn efter, gick säkert ner 5 kg med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in