Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-08-25, 18:21
  #1
Medlem
Zeimines avatar
från Expressen 25/8 sid 18;

"Någon hade strykit snabblim på toasitsen på en offentlig toalett i Cairns, Australien. Polisen vädjat till allmänheten om tips. Mannen fick föras till sjukhus, med sittringen"

vem begår sådana här terrordåd? tänk om detta sprider sig till Sverige och man inte kan sätta sig på en offentlig toalett och veta om man är säker.

(eftersom denna artikel/notis inte finns på expressen.se så kan jag inte länka till den tyvärr)
Citera
2009-08-25, 18:38
  #2
Medlem
reliables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeimine
från Expressen 25/8 sid 18;

"Någon hade strykit snabblim på toasitsen på en offentlig toalett i Cairns, Australien. Polisen vädjat till allmänheten om tips. Mannen fick föras till sjukhus, med sittringen"

vem begår sådana här terrordåd? tänk om detta sprider sig till Sverige och man inte kan sätta sig på en offentlig toalett och veta om man är säker.

(eftersom denna artikel/notis inte finns på expressen.se så kan jag inte länka till den tyvärr)

När jag ska skita i publika toaletter torkar jag ALLTID toa-sitsen. Man vet aldrig vad som kan finnas där, va.
Citera
2009-08-25, 19:07
  #3
Medlem
Gubbens avatar
Har aldrig setat på en offentlig toalett. Vem gör det?
Citera
2009-08-25, 20:16
  #4
Medlem
En fruktpizzas avatar
.

Citat:
Ursprungligen postat av Gubben
Har aldrig setat på en offentlig toalett. Vem gör det?

Setat..? Sketat menar du väl..? Och, som "svar" på din "fråga": den som behöver klossa eller pinka..?

.
Citera
2009-08-25, 20:26
  #5
Medlem
Zeimines avatar
alltså... det handlar inte om vad man gör (jo i och för sig) men vem lägger lim på en offentlig toa sits?
Citera
2009-08-25, 20:33
  #6
Medlem
Bugslife.s avatar
"tänk om detta sprider sig till Sverige och man inte kan sätta sig på en offentlig toalett och veta om man är säker."

Haha Herre gud var inte så dramatisk
Citera
2009-08-25, 20:35
  #7
Medlem
bergelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeimine
alltså... det handlar inte om vad man gör (jo i och för sig) men vem lägger lim på en offentlig toa sits?
En busig unge tex. Har du inte hört om värre brott än superlim på toalock?
Citera
2009-08-25, 21:09
  #8
Medlem
Zeimines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergelin
En busig unge tex. Har du inte hört om värre brott än superlim på toalock?

naturligtvis går det här inte att jämföra med mord osv.
Citera
2009-08-25, 22:27
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av En fruktpizza
Setat..? Sketat menar du väl..? Och, som "svar" på din "fråga": den som behöver klossa eller pinka..?

.

Sitter du alltid ner när du bara ska pissa? Eller är du tjej?
Citera
2009-08-25, 22:35
  #10
Medlem
Är man så dum så man INTE torkar av ringen på en offentlig toalett så får man fan skylla sig själv om man fastnar i klistret.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback