Citat:
Ursprungligen postat av Lindgren08
...vet bara med säkerhet att det är en stor fest den sjunde som jag planerar att besöka. Väl mött

Håll utkik efter en dryg jävel som gillar att förklara för stackars jikare vem som blir ihop med vem och vem som hoppar av!

Eller nä, jag ska nog hålla låg profil i år, målar kanske en flashback-katt på handen dock!
Citat:
Ursprungligen postat av Lindgren08
Edit: Med det sagt, kan någon snäll från SU rekommendera lärare till C2? Fått väldigt blandat resultat från bekanta på senare terminer.
Konrad Lundberg är för jävligt skön, påläst och kunnig, och lite cynisk, vilket jag gillar. Ser ut som en representant för exit och röker som en borstbindare gör han också. Min syrra som är ekonom har också haft honom och tycker samma sak, till och med mina f.d arbetskollegor har haft honom och håller med! Det enda jag kan tänka mig är att om man är lite åt det idealistiska hippehållet så kanske han inte faller i smaken, och sen gillar han inte rättegångsspelet heller men man förstår varför något år senare.
Citat:
Ursprungligen postat av s-erendipity
Haha, tack så mycket! Du råkar inte ha några tips på bra lärare för JIKen? Jag känner mig något lost

Om Radetzki finns kvar bör han vara ditt givna val! Låt dig inte luras av hans långsamma tal, killen är knivskarp och hans sköna uttryck sitter för evigt.
Citat:
Ursprungligen postat av Sobofied
Nu när vi har dig här på tråden, vilken typ av nollningsaktiviteter förekommer? Det står något kort om fadderskap men inte spå mycket mer.
Förmodligen lekar, lite alkohol och lite mer lekar. Förmodligen åt det fånigare hållet. Förmodligen kommer någon överfadder att orera om reccefriden för att sedan vara först i säng med första bästa jikare. Välkommen till juristfabriken! Det bättrar sig.