2009-08-25, 15:03
Medlem
LaResistances avatar
Måste höra med de professionella...

Dagens intag:
12.00 = 40mg Medikinet och 10mg Sobril
14.30 = 5mg Stesolid

Frågorna då:
Medikinet är jag van vid, äter 100mg/dag, brukar köra 60+20+20, dock så har man fått byta från Sobril till Stesolid nu så detta är "debuten". Planerar inget rus här utan undrar mest om det är lugna bananer att köra på med Medikinet och Stesolid? Tänker mest att man inte kört med Stesolid innan och att man kört nedtrappning på Sobrilen.

Vad jag förstår så är Stesolid bättre än Sobril och tar bort ångest effektivare.

Vad säger experterna?
Citera
2009-08-25, 15:08
Medlem
10mgs avatar
Ingen fara att kombinera Medikinet med Stesolid.

Och på fråga om ångestlindring så är det enligt mig helt individuellt vad som fungerar bäst. Jag skulle säga att jag mår bättre av Sobril än av Stesolid, medan andra skulle säga precis tvärtemot. Men du har rätt, att Stesolid är starkare än Sobril.
Citera
2009-08-25, 15:23
Medlem
LaResistances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10mg
Ingen fara att kombinera Medikinet med Stesolid.

Och på fråga om ångestlindring så är det enligt mig helt individuellt vad som fungerar bäst. Jag skulle säga att jag mår bättre av Sobril än av Stesolid, medan andra skulle säga precis tvärtemot. Men du har rätt, att Stesolid är starkare än Sobril.

Där ser man, där ser man. Känner lite smått nu att stesoliden börjar göra verkan, än så länge gör den sitt jobb bättre än Sobril.

Hur är det med toleransökningen på stesoliden då? Lika jävlig som på Sobril?
Citera
2009-08-25, 17:09
Medlem
LaResistances avatar
What the deuce? Har gått två och en halv timme och effekten börjar avta, trodde Stesolid höll i sig längre än såhär. Katastrof med en 5mg till? Ja jag vet att de flesta här inne käkar monsterdoser
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in