• 1
  • 2
2009-08-25, 12:06
Medlem
Dikes avatar
Hur fan br ni er t att krossa dessa? Har 54mg tabs. Sen kanske ngon vnlig sjl vill tipsa om en bra startdos? Har frvrigt en tablettkrossare frn apoteket. men det gick ju knappast bra. blev inte mycket pulver av det inte.
Citera
2009-08-25, 12:25
Medlem
FISKISCHs avatar
menar du verkligen tabs? fr d r det ju bara att ppna..
depo?
Citera
2009-08-25, 15:24
Medlem
messdowns avatar
Lnkar till en tidigare post som i sin tur lnkar till en sida med bilder: https://www.flashback.org/showpost....7&postcount=15

Lycka till!
Citera
2009-08-25, 15:26
Medlem
Tropexs avatar
Tugga snder med hrntnderna fr att sedan svlja ner med kaffe fungerar fr mig. Ett minus r att du fr slicka rent tnderna ett tag eftert och det smakar fan, men det r skit man fr ta...
Citera
2009-08-25, 16:50
Medlem
Dikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av messdown
Lnkar till en tidigare post som i sin tur lnkar till en sida med bilder: https://www.flashback.org/showpost....7&postcount=15

Lycka till!

Tack, tog bort det grna och krossade resten s bra det gick, men fr ett rtt okey rus ven om jag inte lyckas f vrldens finaste pulver. r lite mer som platta klumpar. Men som sagt, jag r garanterat speedad nu, S det funkar. Blir sub till ATn , om det kommer nn AT, hrt de som inte fr AT p concerta.

Men har nnu en frga, Tror ni risken av AT p concerta r strre om man fr en riktigt fet AT av bara 1dags tjackande? Och hur fungerar sub att landa p? Alltid krt benso frr, men har tyvrr inga snna kvar nu efter helgen
Senast redigerad av Dike 2009-08-25 kl. 16:53.
Citera
2009-08-25, 17:15
Medlem
everythinglastss avatar
Fr man fet AT p tjack lr du f det ven av concerta,man r inte "built for speed" helt enkelt.
Citera
2009-08-25, 17:16
Medlem
Tropexs avatar
Concerta-at kan vara verjvlig om man har otur. Har mrkt att den blir som grvst nr jag druckit alkohol ocks. En anledning till att Concerta r beryktat fr sin at kan jag tnka mig beror p att man kan bli vldigt paranoid.
Citera
2009-08-25, 17:20
Medlem
Dikes avatar
Men angende frgan om hur det r att landa p sub, kommer det g fint tror ni?
Citera
2009-08-25, 17:22
Medlem
Dikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FISKISCH
menar du verkligen tabs? fr d r det ju bara att ppna..
depo?

klart det r depot, concerta finns vl bara i depot vad jag vet. Eller stllde du dendr frgan bara fr att vara duktigare n alla andra?
Citera
2009-08-25, 17:33
Medlem
messdowns avatar
Det kommer g fint att landa p sub, fr mig skulle detta vara valet framfr benso. Eventuell paranoia (som ngon nmnde ovan - den kan vara frdjvlig) planas ut och buprenorfinet leder dig in i ett tryggt och komfortabelt 'lulligt' rus.

M vl!
Citera
2009-08-25, 17:44
Medlem
FISKISCHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dike
klart det r depot, concerta finns vl bara i depot vad jag vet. Eller stllde du dendr frgan bara fr att vara duktigare n alla andra?

Jag vet inte om det finns i olika eller inte, jag tyckte bara det var skumt att han frgade efter hur man krossade en tabs.. r inte tabbar = kapslar?
Citera
2009-08-25, 18:14
Medlem
Dpots avatar
Finns ett antal olika concerta den som ts har r antagligen alza 54
finns ven i 18, 27 och 36.

Ritalin finns med och den r inte depot och r i tablettform fr 10an sen kapslar 20, 30 och 40.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in