2011-12-11, 18:42
Medlem
http://www.mmsports.se/Alri-Jungle-warfare-Extreme.html Där kan du la köpa ifall jag inte har fel?
Citera
2011-12-11, 18:52
Medlem
william123s avatar
Det är inte "riktiga" jw utan extreme versionen, som är kass.. Gick att köpa på MMsports var väl bland de sista som sålde slut på sina..
Citera
2012-09-23, 20:53
Bannlyst
Det är nice att man sitter på 2 burkar av den "riktiga" varan. Dock tänker jag inte använda det själv utan ska sälja det till högstbjudande
Citera
2012-09-23, 21:16
Medlem
Nu är jag sent ute. Men hur den riktiga Warfare extreme ut ? Någon som kan slänga en bild i pm?

Tack i förhand! Dessa kan säljas till personer för högt pris
Citera
2012-09-23, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJeffster
Nu är jag sent ute. Men hur den riktiga Warfare extreme ut ? Någon som kan slänga en bild i pm?

Tack i förhand! Dessa kan säljas till personer för högt pris

Ehm, du verkar inte vara så schysst.

Speciellt inte om det är extreme som du säljer, den är bara lurendrejeri. Original är pro-hormoner
Citera
2012-09-23, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schenkenberg87
Ehm, du verkar inte vara så schysst.

Speciellt inte om det är extreme som du säljer, den är bara lurendrejeri. Original är pro-hormoner

Okej, skrev fel, ja snackar om den originala. Har du en? skicka bild gärna..
Citera
2014-06-23, 10:24
Bannlyst
Jag är medveten om att jag bumpar en gammal inaktuell tråd om en produkt som inte längre existerar.
Det jag undrar över är hur den här produkten förhöll sig i jämförelse till befintliga steroider.
Jag förstår att den var rätt mild, men kan den jämföras med exempelvis 10mh dbol eller 10-20mg anavar?
Citera
2014-06-23, 12:16
Medlem
MuscleSharks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miffo3
Jag är medveten om att jag bumpar en gammal inaktuell tråd om en produkt som inte längre existerar.
Det jag undrar över är hur den här produkten förhöll sig i jämförelse till befintliga steroider.
Jag förstår att den var rätt mild, men kan den jämföras med exempelvis 10mh dbol eller 10-20mg anavar?

Methyltestosterone (den aktiva substansen i JW) kan väl inte direkt jämföras med vare sig dbol eller anavar egentligen. Methyltest används inte av samma anledning som t.ex. dbol som är anabol, och methyltest är androgen och används av andra anledningar av äldre personer som kommit in i klimakteriet (inte här i Sverige dock vad jag vet).
Men visst har den ändå effekt, men inga kroppsbyggare kurar på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in