2009-06-11, 23:48
Medlem
Många kommer med påståendet att JW är en anabol steroid, alt. innehåller "spår" av det (har läst dr Q.s experiment där han visade sig vara positiv).

Om nu så är fallet, vet någon hur det ligger till med spårningstiden för ämnet?
Citera
2009-06-11, 23:57
Medlem
Aimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KimPod
vet någon hur det ligger till med spårningstiden för ämnet?

Nej.

Folk spekulerar i att det är någon slags designsteroid/prohormon, men ingen vet vilken (eftersom det inte direkt står på förpackningen) kan man inte veta.
Jag skulle inte ta i skiten ens med tång; varför inte använda riktiga AAS om du ändå ska dit och röra?
Citera
2009-06-11, 23:57
Medlem
smokevatrs avatar
spelar ingen roll alls om det vid en första screening ger positivt utslag det är en laglig produkt och om du nu inte tävlar är det ju skitsamma .

lämnar dopingprov sj så ja kanske kan posta resultaten senare .. har inte flaggat något postivit än på JW ialf.

och det finns förövrigt inte några bevis på att det är en steroid alls .. ja tror ja postade källan och hela början på ryktet i nån tråd här nyligen sök så hittar du någ den . eller så kollar du på anabolicminds där patrick arnold vs alri tråden ligger. (kommer inte ihåg vad den heter så sök på p.a +jw )

det man har kommit fram till är att den har samma molekylvikt som en designer steroid men inte mera.

har det visat sig att d kommit fram ytterligare info vore det intressant om nån har länk/källa.

.
Citera
2009-06-11, 23:59
Medlem
smokevatrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aimbert
Nej.

Folk spekulerar i att det är någon slags designsteroid/prohormon, men ingen vet vilken (eftersom det inte direkt står på förpackningen) kan man inte veta.
Jag skulle inte ta i skiten ens med tång; varför inte använda riktiga AAS om du ändå ska dit och röra?

står ju visst d bara väldigt tillkrånglat och med lite andra namn än det ska vara pseudonymer osv .

tyckte förresten att det var det bästa lagliga tillskott ja testat ... ungefär som en mkt mild kur , men om det inte vore för den lagliga aspekten skulle ja inte va intresserad heller
Citera
2009-06-12, 00:15
Medlem
Aimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokevatr
står ju visst d bara väldigt tillkrånglat och med lite andra namn än det ska vara pseudonymer osv .

tyckte förresten att det var det bästa lagliga tillskott ja testat ... ungefär som en mkt mild kur , men om det inte vore för den lagliga aspekten skulle ja inte va intresserad heller

Jo, men som du säger har det har diskuterats endel om att innehållet i burken inte är det som redovisas.

En "måste-länk" när man pratar JW är väl: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=6208321

TS: Varför ska du ta JW? Ska du lämna dopingprov?
Citera
2009-06-12, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokevatr

Bästa lagliga säger du? Har läst om folk som anser att det är onödigt då bieffekterna kan vara lika tuffa som vid riktigare grejer. något du upplevt? Kör du på JW eller JW extrem? Vissa säger att extrem är den som innehåller "designsteroider" medans MMsports hemsida säger att JW extrem är det mildare varianten?

Citat:
Ursprungligen postat av Aimbert
Jo, men som du säger har det har diskuterats endel om att innehållet i burken inte är det som redovisas.

En "måste-länk" när man pratar JW är väl: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=6208321

TS: Varför ska du ta JW? Ska du lämna dopingprov?

Nej det ska jag inte. Tankten har länge gått att testa roids då man stått still ett tag i utvecklingen. är långt utvecklad i träning så inga probs. Men har gått i funderingarna om man kanske ska börja med en liten kur Anavar typ 30mg ed eller om man ska testa JW nu innan man börjar för att "känna på".

Polisen i stan gjorde nyligen stort tillslag mot folk man inte ens kunde tänka sig tog steroider och inte heller gjorde det, så lite orolig kanske man är. Jag är väl en av dom i stan som det snackas om och ligger "på gränsen" till att bli testat, så nästa gång kan det bli jag. (liten stad) därför udnrade jag över spårningstiden. Man vill ju inte stoppa i sig deca direkt i tro om att det är ett korttillskott och åka dit om ett år
Citera
2009-06-12, 09:36
Bannlyst
kör en testo-kur istället
Citera
2009-06-12, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theolito
kör en testo-kur istället

bieffekter värre än anavar, samt svårare att behålla ökningarna? Rätta mig gärna. Vill egentligen inte ta något för att bli gigantisk och otymplig, utan vill bara ha en extra knuff i i träningen och kanske lite extra motivation.
Citera
2009-06-12, 10:17
Bannlyst
Citat:
bieffekter värre än anavar, samt svårare att behålla ökningarna? Rätta mig gärna. Vill egentligen inte ta något för att bli gigantisk och otymplig, utan vill bara ha en extra knuff i i träningen och kanske lite extra motivation.

Köp hem kreatin då, ifall du inte vill bli "gigantisk". Har kört JW och det gav inte något speciellt..
Senast redigerad av theolito 2009-06-12 kl. 10:20.
Citera
2009-06-12, 10:45
Medlem
Citat:

Då skulle en portion extra mat eller en ny PWO fungera utmärkt
Citera
2009-06-12, 16:33
Medlem
JW på dubbel dos ger dig nog bra ökningar, jag själv har legat på 5 kapslar om dagen i ungefär 7veckor och det gav ett antal extra kilon muskler, men jag tycker biverkningarna är ganska starka på hög dos.

Man blir uttorrkad och får dricka konstant, pisset blir gröngult. Sömnen blir åt helvete, pulsen ökar. man känner sig vattnig eftersom man blir tvungen att dricka vatten konstant.

Drick inte alkohol under kuren, jag va dum nog att göra det under kuren. Bakfyllan är minst den dubbla. Även om du inte borde fått nån nämnvärd bakfylla så blir du helt utslagen.

Jag förlorade nått kilo efter senaste kuren på högdos men de va bara vatten. en del styrka försvann också men inte speciellt mycket.

Vill du pröva något som är lagligt så pröva JW på högre dos.
En vanlig Testo kur tror jag dock är mildare för kroppen
Senast redigerad av rob-rob 2009-06-12 kl. 16:38.
Citera
2009-06-12, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rob-rob
JW på dubbel dos ger dig nog bra ökningar, jag själv har legat på 5 kapslar om dagen i ungefär 7veckor och det gav ett antal extra kilon muskler, men jag tycker biverkningarna är ganska starka på hög dos.

Man blir uttorrkad och får dricka konstant, pisset blir gröngult. Sömnen blir åt helvete, pulsen ökar. man känner sig vattnig eftersom man blir tvungen att dricka vatten konstant.

Drick inte alkohol under kuren, jag va dum nog att göra det under kuren. Bakfyllan är minst den dubbla. Även om du inte borde fått nån nämnvärd bakfylla så blir du helt utslagen.

Jag förlorade nått kilo efter senaste kuren på högdos men de va bara vatten. en del styrka försvann också men inte speciellt mycket.

Vill du pröva något som är lagligt så pröva JW på högre dos.
En vanlig Testo kur tror jag dock är mildare för kroppen

Tack , kalas bra inlägg!
Hur ligger testo jämfört med anavar i resultat och bieffekter då?
Har läst att anavar är blande det mildaste du kan ta, iafall vad gäller bieffekter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in