Citat:
Ursprungligen postat av smokevatr
står ju visst d bara väldigt tillkrånglat och med lite andra namn än det ska vara pseudonymer osv .
tyckte förresten att det var det bästa lagliga tillskott ja testat ... ungefär som en mkt mild kur , men om det inte vore för den lagliga aspekten skulle ja inte va intresserad heller
Bästa lagliga säger du? Har läst om folk som anser att det är onödigt då bieffekterna kan vara lika tuffa som vid riktigare grejer. något du upplevt? Kör du på JW eller JW extrem? Vissa säger att extrem är den som innehåller "designsteroider" medans MMsports hemsida säger att JW extrem är det mildare varianten?
Citat:
Ursprungligen postat av Aimbert
Jo, men som du säger har det har diskuterats endel om att innehållet i burken inte är det som redovisas.
En "måste-länk" när man pratar JW är väl:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=6208321
TS: Varför ska du ta JW? Ska du lämna dopingprov?
Nej det ska jag inte. Tankten har länge gått att testa roids då man stått still ett tag i utvecklingen. är långt utvecklad i träning så inga probs. Men har gått i funderingarna om man kanske ska börja med en liten kur Anavar typ 30mg ed eller om man ska testa JW nu innan man börjar för att "känna på".
Polisen i stan gjorde nyligen stort tillslag mot folk man inte ens kunde tänka sig tog steroider och inte heller gjorde det, så lite orolig kanske man är. Jag är väl en av dom i stan som det snackas om och ligger "på gränsen" till att bli testat, så nästa gång kan det bli jag. (liten stad) därför udnrade jag över spårningstiden. Man vill ju inte stoppa i sig deca direkt i tro om att det är ett korttillskott och åka dit om ett år