• 1
  • 2
2003-12-22, 04:04
Medlem
zappzapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilo
Oavsett om man är tjej eller kille är det väl alltid en uppskattad egenskap om vederbörande är duktig i köket! Jag kan inte tänka mig ett förhållande med en kille som aldrig någonsin lagar mat (det har jag redan haft), någon som regelrätt vägrar.
han ska få hem bruden först. och jag kan inte tänka mig att en brud förljer med en aspackad kille hem från krogen om han står och svammlar om sufflé och hasselbackspotatis
Citera
2003-12-22, 11:49
Medlem
Schaffers avatar
Citat:
Oavsett om man är tjej eller kille är det väl alltid en uppskattad egenskap om vederbörande är duktig i köket! Jag kan inte tänka mig ett förhållande med en kille som aldrig någonsin lagar mat (det har jag redan haft), någon som regelrätt vägrar.

En muslim?

/Schaffer
Citera
2003-12-23, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schaffer
En muslim?

Öh? Nej, svensk och bortskämd av sin morsa, som de flesta andra Grejen är, skall man morsa någon, då skall man fan ha privilegierna som kommer av det, inte bara en massa gnäll. Man kan inte äta kakan och ha den kvar.
Citera
2003-12-23, 02:37
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Öh? Nej, svensk och bortskämd av sin morsa, som de flesta andra Grejen är, skall man morsa någon, då skall man fan ha privilegierna som kommer av det, inte bara en massa gnäll. Man kan inte äta kakan och ha den kvar.

Vad är det för privilegier man ska få när man morsar någon?

Mitt ex. tyckte att jag var alldeles för lite modersfixerad, så bortskämd kan jag inte vara.
Har fått den uppfostran att man ska klara sig själv och inte hänga morsan i kjolarna.
Försöker överföra den stilen till min son som tyvärr har en mor som är helt inne på att vara en bortskämmande mamma för sonen.
Tyvärr så skämmer hon inte bort döttrarna speciellt mycket så tydliga orättvisor är synliga.
Citera
2003-12-23, 15:47
Medlem
Schaffers avatar
Citat:

Jag bli tvungen att bortse från ditt tillägg. Kvinnor har en tendens att överdriva till sin egen fördel och bara belysa problem från sitt eget håll. Be honom gärna att bemöta ditt påstående så kanske vi kan reda ut det här tillsammans.

/Schaffer
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in