• 1
  • 2
2003-12-17, 02:48
Bannlyst
om man är bra på att laga mat, stämmmer detta?
Citera
2003-12-17, 02:52
Medlem
_niclass avatar
Kan nog stämma. Men det behövs nog en gnutta charm & utseende också för att först få upp deras intresse. Man kan ju knappast fråga första bästa tjej om man får bjuda denne på mat.
Citera
2003-12-17, 02:53
Bannlyst
Jonas: Här är tråden Du behöver...
http://www2.flashback.info/scandinav...ad.php?t=85314

// Roger P.
Citera
2003-12-17, 23:18
Medlem
jenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Jonas: Här är tråden Du behöver...
http://www2.flashback.info/scandinav...ad.php?t=85314

// Roger P.
Som vanligt, klockrent!!!

Roger, skriv en bok!! Jag skulle köpa den direkt!!! Roger P´s manual till Världen, ett epos i sextiofem delar i halvfranskt band!!
Citera
2003-12-21, 21:21
Medlem
Pellenezs avatar
Ska det inte va halvskånska band
Citera
2003-12-21, 22:46
Medlem
Viruzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
Ska det inte va halvskånska band

Skåne, Danmark, Frankrike. Same shit different package.
Citera
2003-12-21, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonas18z

Nej man behöver en stor kuk och tillräckligt med pengar för att bjuda den tilltänkta slynan på minst två helrör varje helg.
Citera
2003-12-22, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonas18z

Oavsett om man är tjej eller kille är det väl alltid en uppskattad egenskap om vederbörande är duktig i köket! Jag kan inte tänka mig ett förhållande med en kille som aldrig någonsin lagar mat (det har jag redan haft), någon som regelrätt vägrar.
Citera
2003-12-22, 01:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lilo
Oavsett om man är tjej eller kille är det väl alltid en uppskattad egenskap om vederbörande är duktig i köket! Jag kan inte tänka mig ett förhållande med en kille som aldrig någonsin lagar mat (det har jag redan haft), någon som regelrätt vägrar.

Jodå, Laura... Rätt som det är så kommer Dina drömmars prins och då faller Du som en fura.

Då tänker Du inte på att han kör omkring i en gammal rostig Ford Granada och att överläppen buktar av snus. Du skiter i att han snyter sig i tröjärmen och knallar in med sina skitiga kängor på Ditt vardagsrumsgolv. Du har överseende med att han pinkar på toasitsen och att han fiser i kassakön när Ni är ute och handlar.

Den kärleken, den kärleken...

// Roger P.
Citera
2003-12-22, 01:50
Medlem
Roger P : Jag har inte varit på flashback någon längre tid, men du är redan min idol här Dina inlägg är nästan alltid klockrena! Fortsätt så :!
Citera
2003-12-22, 01:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Combat84
Roger P : Jag har inte varit på flashback någon längre tid, men du är redan min idol här Dina inlägg är nästan alltid klockrena! Fortsätt så :!

// Roger P.
Citera
2003-12-22, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Rätt som det är så kommer Dina drömmars prins och då faller Du som en fura.

Då tänker Du inte på att han kör omkring i en gammal rostig Ford Granada och att överläppen buktar av snus. Du skiter i att han snyter sig i tröjärmen och knallar in med sina skitiga kängor på Ditt vardagsrumsgolv. Du har överseende med att han pinkar på toasitsen och att han fiser i kassakön när Ni är ute och handlar.

Den kärleken, den kärleken...

Jag har redan upplevt det där och nej, jag var inte lycklig så i längden. Kärlek gör inte att man blir kravlös och förlorar respekten för sig själv - det kallas beroende.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in