Tankade (Piratebay) Adobe Photoshop CS4 Extended för någon dag sedan, men fastnade på den näst sista grejen:
"5) Copy the file 'amtlib.dll' into the install directory overwriting the exsisting file...(You will have to do this multiple times for each installed program in a suite)"
Har hittat de två filerna man ska kopiera in.. Trodde jag visste vars jag skulle göra det, men det fungerar ändå inte.
Jag har inte vista.. Någon som installerat detta, som kan hjälpa mig?
Sorry ifall jag lagt tråden fel eller liknande.. Men tappar tålamodet snart.
Och förklara så enkelt som möjligt, är inte så insatt..
64 bitars filen ska in i photoshop mappen, om du nu har 64 bitars, annars ska du bara lägga in 32-bitars filen i photoshop mappen. Väldigt seg ikväll, därmed kanske lite lamt svar. Men svårare än så är det inte.
64 bitars filen ska in i photoshop mappen, om du nu har 64 bitars, annars ska du bara lägga in 32-bitars filen i photoshop mappen. Väldigt seg ikväll, därmed kanske lite lamt svar. Men svårare än så är det inte.
istället för att ladda ner massa hemmagjorda "packs" med olika cracks och skit, ladda ner 30dagars fullt fungerande demo
från adobe.com och använd Adobe.All.Products.v1.02.Keymaker.Only-CORE, fungerar 100% på allt, inga crack behövs
istället för att ladda ner massa hemmagjorda "packs" med olika cracks och skit, ladda ner 30dagars fullt fungerande demo
från adobe.com och använd Adobe.All.Products.v1.02.Keymaker.Only-CORE, fungerar 100% på allt, inga crack behövs
Yes.
Gjorde samma för några dagar sen. Fast jag tog något crack från CORE.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!