Finns det någon browser där man inom ett huvudfönster kan ha flera tab-fönster uppe samtidigt och som man kan placera hur man vill och justera storleken på?
Vet att Opera hade det för några år sedan, men hur är det nu?
Det går med firefox + addons! Jag gjorde det själv för någon månad sen men slutade använda det då det var lite småbuggigt (eller ja, helt enkelt inte betedde sig så som jag ville). Jag tror att jag hittade en länk till det i Den stora Firefox addons tråden eller vad den nu heter.
Det går med firefox + addons! Jag gjorde det själv för någon månad sen men slutade använda det då det var lite småbuggigt (eller ja, helt enkelt inte betedde sig så som jag ville). Jag tror att jag hittade en länk till det i Den stora Firefox addons tråden eller vad den nu heter.
Lite halvt OT kanske, men vad fyller det för syfte? Vad ska du har det till?
För vanligt surfande lär det ju vara sjukt osmidigt, om man nu inte har riktigt stor skärm.
Lite halvt OT kanske, men vad fyller det för syfte? Vad ska du har det till?
För vanligt surfande lär det ju vara sjukt osmidigt, om man nu inte har riktigt stor skärm.
En del tycker det är smidigt för att ha live-odds etc uppe samtidigt som annat. Tycker personligen att det är aningen over-kill.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!