• 1
  • 2
2009-08-26, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirigo
Enda jag tänker säga i denna tråd är ett jävulst hett tipps faktiskt !

Gå till arbetsförmedligen och fråga efter svets-kurser ! det är riktigt lätt att lära sig svetsa och lära sig arbeta med plåt ! jag ska själv börja 3an nu med inriktning svets, och är nu ute på praktik.
Och dom är förvånad över hur mycket jag kan och vad jag har lärt mig på 2 år.

dock så måste du ju plugga då, men det är tamefan det bästa tipset jag kan ge dig. Och just nu är det ju dåligt med svets jobb, så när du har utbilda dig klart så har det nog släppt och då söker dom tonvis med svetsare ! GO FOR IT !

/ Dirigo
Ursäkta massa särskrivning och stavfel, trött som ett tok
JO! Det där gör faktiskt min polare, fixar den där svets utbildning, dock är han 20 =). Grejen är som jag sagt innan, Plugga är helst inget jag tar på mig =/.
Citera
2009-08-26, 00:55
Medlem
Säger som några innan mig försök att fixa en utbildning trots att du inte vill, det finns ju ganska många praktiska utbildningar de kanske funkar bättre så slipper man ju problemen med ju teorektiska kunskaper.

Kör sedan på detta tills du hittar ett jobb, fan så mycket bättre det än att gå hemma och skrota och efter två veckor har du blivit så lat att du inet vill ha ett jobb längre "du behöver ju inget du får ju pengar ändå" tänket kommer då...

Så försök hitta praktisk utbildning alt. lärlingsplats inom bygg eller vvs eller liknande...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in