• 1
  • 2
2009-08-23, 13:39
Medlem
Utan att dö. Gärna en kombination av substanser.

Inte alkohol eller benso dock.

Jag vill DÖ -mentalt/själsligt. Eller okej, jag vill dö, men bevara min fysiska kropp så jag har något att göra sen...

Något som konfronterar mina avsikter med VERKLIGHETEN och rensar bort att skitsnack. Har en fördom/dröm om att herion är kraftfullt njutbart?

Bakrund: Har fastnat i en envis depression (inkl kontrolltvång) som kan liknas med en kronisk avtändning. Stark fysisk identitet/sexuell -i kris; alltså totalt asexuell/könlös (bl a verkligen konkretiserat/orsakat av den första feta neuroleptikainjektion jag fick) -har väldigt svårt att omdefininera/förnya identiteten då jag lever i min egen värld.

Detta bör tas hänsyn till (i utplånande syfte): Min AUTISM och HYPERAKTIVITET. Jag vill dö ifrån "bubblan", min starka men passivt vilande/"döda" -närvaro.

Detta säger jag bara för att ni ska få en "bild".

Jag vill bara totat tappa okontrollen fullständigt.
Nu får ni en utmaning att bita i -och ja, jag antar att ni "redan testat".
Citera
2009-08-23, 13:40
Medlem
Ziltoids avatar
Ketamine!
Citera
2009-08-23, 13:43
Medlem
Pinkskins avatar
En ordentlig svamp- eller LSDtripp, kanske?
Citera
2009-08-23, 13:45
Medlem
Erfarenheter:

Gräs -bra, men som "hälsopreparat" ungefär.

Neuroleptika -dubbel åsikt eftersom det är en katastrof, men bra då man vill "gå in i smärtan".

Benzo -dåligt, tappar medvetande/närvaro

LSD -säkert bra men tog för liten dos (1 lapp en gång och 4 lappar nästa)

Psilocybin -bra fast mer substanslöst än LSD som är mer rent/privat, mer en sak att använda för att bryta sociala gränser/hämningar och hitta kontakt, i grupp eller relationer

Ritalin/Concerta -verkar rena hjärnan/den fysiska mekanismen genom att skapa smärta, ger dvs ångest, känns inte så kraftfullt direkt även i större doser

Diverse låga doser örter, Morfin, sömnpiller.. inget mer.

Alltså aldrig provat Amfetamin, E, DMT, Kokain, Heorin........ och vad mer som finns..
Senast redigerad av Redial 2009-08-23 kl. 13:52.
Citera
2009-08-23, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ziltoid
Ketamine!

Vet inte ens vad det är: men beskriv kort effekten/ruset/trippen...?
Citera
2009-08-23, 13:49
Medlem
toMishs avatar
Ta 4 lappar bra LSD så kan inget gå fel.
Citera
2009-08-23, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
En ordentlig svamp- eller LSDtripp, kanske?

Ja, en JÄVLIGT fet skulle jag önska. Pratade med en knarkare på ett forum nyligen om detta och försökte hitta den ultimata drogkombianationen eller fortsatta terapin. Säger som då nyss att.. syra som jag provat i ändå relativt stor dos har för "eterisk" effekt för min smak. Om vi ser neuroleptika som den totala motsatsen till det här -man blir krossad/tillbakavisad till "illusionerna"/rå verklighet.

Jag söker något ytterligare i kombination med LSD (eteriskt och flyktigt) -något mer hårt/jordnära; mer primitivt/personligt/njutbart -(men kraftfullare än gräs) som tvingar en IN I SINNENA.
Citera
2009-08-23, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toMish
Ta 4 lappar bra LSD så kan inget gå fel.

Var ju det jag gjorde... Fick inte ens hallisar eller drömmande tillstånd.
Citera
2009-08-23, 14:05
Medlem
10mgs avatar
DMT kanske vore något.
Citera
2009-08-23, 14:05
Medlem
SinCitys avatar
Som nån ovan skrev... Ketamin är nog kanske nåt.

Från svenska Wiki:

Citat:
Ketamin är ett bedövningsmedel inom kirurgin. Ketamin förekommer som vitt pulver eller tabletter, samt som läkemedel i form av injektionslösning i ampuller, då det kallas Ketalar. Ketamin tillhör gruppen dissociativa droger som även innefattar DXM, lustgas och PCP.

Sedan den 1 juli 2005 är ketamin klassificerat som narkotika. Orsaker är bland annat ett ökat antal signaler om missbruk. Bland missbrukare kallas ketamin ibland Special K.

Ger eufori såväl som ett stadie av själslig "utanför kroppen"-känsla.

Har endast fått tag i det dock vid två tillfällen och är väl inget som är sådär jättevanligt att det cirkulerar tyvärr. Enligt nån studie jag läste så har det även testats på deprimerade människor, men då i små doser, med goda resultat. Åtminstone fick jag det intrycket. Dock var det väl en väldigt enskild studie, men inte desto mindre intressant för det...

Annars så är väl svamp rätt givande.
Citera
2009-08-23, 14:06
Medlem
Ikappenknapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10mg
DMT kanske vore något.

Ja. Eller Salvia divinorum.
Citera
2009-08-23, 14:11
Medlem
toMishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redial
Var ju det jag gjorde... Fick inte ens hallisar eller drömmande tillstånd.
Det var kanske inrikesfrimärken du fick?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in