2009-08-22, 14:42
Medlem
plumba69s avatar
Hej

Frågan kanske kommer i fel forum men jag provar. Kör XP och frugan har en Iphone 2 som är köpt i USA och som är hackad och som jag "ärvt" och som jag tänkte ha som en kul grej. Hon har också en Ipod och han som "hackade" Iphonen sa att jag inte skule uppgradera Itunes 7.6.2.9 för då kunde telefonen låsa sig

Nu till mitt problem....

Frugan och jag har helt olika musiksmak och jag vill inte ha den musik hon har i telefonen nu utan "min egen musik". Jag har lyckats att plocka ut all musik ur telefonen och Ipoden med hjälp av "Ipodrobot" och nu ligger den på hårddisken

Men är det någon som vet var jag kan hitta information om hur jag "rensar" min Itunes och lägger upp både hennes och min musik och sen lyckas med konststycket att när jag synkar Iphonen så kommer "bara min musik" med och när hon synkar Ipoden så kommer "bara hennes musik med" ?

Har frågan ställts förut så ber jag om ursäkt men jag är riktigt kass på Itunes och skulle bara vilja få det att funka

Eller finns det något annat program en Itunes som kan lösa problemet ?
Citera
2009-08-22, 21:43
Medlem
kanulas avatar
Windows → Övriga dator- och IT-diskussioner
/Mod
Citera
2009-08-22, 21:50
Medlem
Asinines avatar
Gör en playlist för iphonen och en för ipoden i iTunes och ställ in så att den bara synkroniserar den rätta playlisten för varje enhet. Osäker på om detta går i den gamla versionen av iTunes som du kör, men det borde det göra. Att telefonen förresten skulle låsa sig om du uppdaterar låter väldigt underligt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in