2014-09-07, 18:42
Medlem
Sobofieds avatar
Korrekt
2014-09-07, 18:48
Medlem
Arctic Monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sobofied
Korrekt

Synd att du hade RG3 i den ligan bara. Chansstartar J Stewart i bland annat den ligan nu. Tänker att han vinner på att Cam är borta, men kan ju också vara helt totalt motsatsen. Men som jag skrev i draftchatten - jag har alltid varit svag för honom och han har varit riktigt bra på försäsongen.
2014-09-07, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arctic Monkey
Självklart Brady över Ryan som kommer bli mosad av Pats pass rush. Men förstår om du hellre vill ha killen som lirar på TV.

EDIT: Tror vi möts i en liga idag Sobo.

Menade du att skriva NOs pass rush? För Atl möter NO
2014-09-07, 18:54
Medlem
Arctic Monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The_dude2
Menade du att skriva NOs pass rush? För Atl möter NO

Det har du helt rätt i förstås. Båda har en mycket solid pass rush.
2014-09-07, 18:56
Medlem
Sobofieds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arctic Monkey
Synd att du hade RG3 i den ligan bara. Chansstartar J Stewart i bland annat den ligan nu. Tänker att han vinner på att Cam är borta, men kan ju också vara helt totalt motsatsen. Men som jag skrev i draftchatten - jag har alltid varit svag för honom och han har varit riktigt bra på försäsongen.

Jag glömde faktiskt att jag hade honom - kom på att jag råkade autopicka en av RG3/cam.
2014-09-07, 22:54
Medlem
Citat:
Brady eller Ryan sitter man nu och funderar på rejält. Experterna säger Ryan men ser verkligen Falcons så bra ut?

Edit: Ryan sänds på tv så då var det bestämt.

Det var ju en jävla tur.

Om nu ESPN kan dela ut poängen för Phi sista TD så ser det ju chockerande bra ut
2014-09-07, 22:54
Medlem
Arctic Monkeys avatar
Citat:
Det var ju en jävla tur.

Om nu ESPN kan dela ut poängen för Phi sista TD så ser det ju chockerande bra ut

Snyggt val av dig där
2014-09-07, 23:19
Medlem
Herregud vilken dålig draft jag gjorde i år. Blir kul att se hur det ser ut när matcherna är slut.
2014-09-09, 17:58
Medlem
Vad händer med Larry fitz?
2014-09-09, 18:37
Medlem
hestenhejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMedjetskin
Vad händer med Larry fitz?

Bruce Arians gjorde en Andy Reid och utnyttjade sin superstart så lite som möjligt denna matchen.

Fitz hade 3 targets varav 2 var omöjliga att fånga (en av passarna fångade han på en fade route med en hand supersnyggt men bollplaceringen var för dåligt så han hade ingen chans att behålla fötterna inne) och den catchen han hade var för 22 yards.
2014-09-09, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hestenhej
Bruce Arians gjorde en Andy Reid och utnyttjade sin superstart så lite som möjligt denna matchen.

Fitz hade 3 targets varav 2 var omöjliga att fånga (en av passarna fångade han på en fade route med en hand supersnyggt men bollplaceringen var för dåligt så han hade ingen chans att behålla fötterna inne) och den catchen han hade var för 22 yards.

Okej så det handlar om en engångsföreteelse? Nu hade jag fitz bänkad visserligen så det var ju bra ändå, men det handlar inte om någon skada eller att någon annan lirare ska få mest targets?
2014-09-09, 22:49
Medlem
hestenhejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMedjetskin
Okej så det handlar om en engångsföreteelse? Nu hade jag fitz bänkad visserligen så det var ju bra ändå, men det handlar inte om någon skada eller att någon annan lirare ska få mest targets?

Inget sådant.
Om det var en engångsföreteelse eller ej vet jag inte, BA är underlig ibland men Fitz kommer få fler catches än idag nästa vecka mot Giants. Det lovar jag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in