Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-08-21, 22:25
  #1
Medlem
the head honchos avatar
Tja grabbar och tanter!

Återigen dags för lite FANTASY FOOTBALL! WOOOOHOOOO!

Vem vinner i år? Nynäshamn Nosebleeders ser jäkligt intressanta ut, deras RB besättning med Joseph Addai, Frank Gore och Ronnie Brown blir svårslagen. För att inte glömma super-QB Rex Grossman.

Främsta utmanare blir väl Billinge Bulldozers eller vad tror ni?
__________________
Senast redigerad av the head honcho 2009-08-21 kl. 22:27.
2009-08-21, 23:14
  #2
Medlem
Ace Venturas avatar
Va fan e det frågan om!?

Så många (fantasy)inlägg handlar det inte om och vi har kört det här i den vanliga NFL-tråden alla tidigare år utan problem?

Löjligt.
2009-08-23, 03:58
  #3
Medlem
the head honchos avatar
Bra match av Jay Cutler idag mot Giants. Visserligen bara en TD, men han glänsde verkligen i övrigt. Tror han hoppa upp några platser på mångas draftboard idag. Lika så gjorte Matt Forte en väldigt övertygande insats med bl.a. en fin TD run. Han är nog lock för round 1 i draften nu.

Vad tror ni?
2009-08-23, 10:59
  #4
Moderator
Mclarengbgs avatar
Nu vet jag inte vad ni andra tycker men jag tycker att vi skall köra pigskin pick'em med spread i år. Vi har ju kört utan spread tidigare men för egen del så tycker jag att det skulle vara trevligt att krydda till det litet extra, dvs vi kör med spread i år.
2009-08-23, 12:26
  #5
Medlem
the head honchos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mclarengbg
Nu vet jag inte vad ni andra tycker men jag tycker att vi skall köra pigskin pick'em med spread i år. Vi har ju kört utan spread tidigare men för egen del så tycker jag att det skulle vara trevligt att krydda till det litet extra, dvs vi kör med spread i år.
Du undrade vad vi andra tycker. Så här tycker jag. Pigskin picke'em snack hör inte hemma i den här, FANTASY FOOTBALL, tråden. Starta en ny tråd så kan vi snacka om det där!
Men ja, jag är FÖR SPREAD!
2009-08-23, 13:08
  #6
Moderator
Mclarengbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the head honcho
Du undrade vad vi andra tycker. Så här tycker jag. Pigskin picke'em snack hör inte hemma i den här, FANTASY FOOTBALL, tråden. Starta en ny tråd så kan vi snacka om det där!
Men ja, jag är FÖR SPREAD!

Jag beklagar mitt felsteg å det ödmjukaste och ber givetvis så hemskt mycket om ursäkt, ers höghet!



Härligt att vi den här säsongen kommer att köra med IDP's och poäng för punters. Jag känner att det här kommer bli något av året för punters och cornerbacks.
2009-08-23, 13:34
  #7
Medlem
the head honchos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mclarengbg
Jag beklagar mitt felsteg å det ödmjukaste och ber givetvis så hemskt mycket om ursäkt, ers höghet!
Du, min undersåte, är förlåten! Men jag har inte sett någon ny pick'em tråd ännu. Kanske någon hygglig mod kan fixa det? Flytta isf inlägget till en ny tråd asap!

Ja, fantasy kommer bli spännande i år!
2009-08-23, 13:56
  #8
Medlem
the head honchos avatar
Jag kom på en rolig grej, vi kan ju köra en mock draft här i tråden (eller vi kanske behöver en ny så vi inte kladdar i den här)! Vilka är med?
2009-08-23, 16:14
  #9
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the head honcho
...eller vi kanske behöver en ny tråd så vi inte kladdar i den här!... Vilka är med?
Ok, jag är med. Bara det blir i en ny tråd.
2009-08-23, 16:26
  #10
Medlem
Laszlo Kovacss avatar
Kul idé! Count me in.
2009-08-23, 21:58
  #11
Medlem
sleinads avatar
Men borde vi inte ha en pigskin spread och en non-spread tråd då. Så man inte blandar ihop för mycket.
Dessutom borde vi kanske ha ytterliggare en tråd där vi diskuterar vilka trådar vi ska ha

Men Fantasy ska bli skoj i år. Draften lär bli årets höjdpunkt
2009-08-23, 22:07
  #12
Medlem
the head honchos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sleinad
Men borde vi inte ha en pigskin spread och en non-spread tråd då. Så man inte blandar ihop för mycket.
Dessutom borde vi kanske ha ytterliggare en tråd där vi diskuterar vilka trådar vi ska ha
Slösa inte tid på att fundera/skriva onödiga inlägg. Skapa trådarna istället!

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback