• 1
  • 2
2003-12-17, 00:05
Awaiting Email Confirmation
Cold dead handss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÄlskaMig
ja? middag.

väger samma.

3 stora pizzor m xtra ost kan jag utan problem äta. kan inte nämna ngt "rekord" har inga spärrar när jag väl börjar äta.
Teori 1: Det var fryspizza du åt.
Teori 2: Du åt mängden på tre dar.
Teori 3: Din pizzabagare är jävligt snål med pizzornas storlek.
Citera
2003-12-17, 17:25
Medlem
ÄlskaMigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caine_Gothenburg
Jag väger över 100 men kan oftast inte ens få i mig en hel normalstor pizza, då måste jag vara riktigt hungrig...
seriöst? är du 3m lång eller käkar du jättelite fast 40ggr om dagen. hur lyckas du annars m å väga 100kg?

Citat:
Ursprungligen postat av Cold dead hands
Teori 1: Det var fryspizza du åt.
Teori 2: Du åt mängden på tre dar.
Teori 3: Din pizzabagare är jävligt snål med pizzornas storlek.

nej pizza bagad pizza. storlek: lite större än en pizzatallrik. jag fattar inte hur man kan bli mätt på EN pizza. ok 3 är inte vad jag brukar äta men d går alldeles utmärkt ner. visst e jag proppmätt sen m d går!
Citera
2003-12-17, 17:48
Bannlyst
Citat:
seriöst? är du 3m lång eller käkar du jättelite fast 40ggr om dagen. hur lyckas du annars m å väga 100kg?

Gå upp i vikt är väl inte så svårt? Nej, men skämt åsido så höll jag på med bodybuilding i tre-fyra år ungefär, så då byggde man ju på sig. Sen när man slutade träna så tog det ju ett tag innan man fick "normala" matvanor igen, så då la man ju på sig lite onödigt kroppsfett... Sen vet jag inte hur pizzorna ser ut där du bor, men där jag kommer ifrån så är pizzorna stora. Inga jävla små fryspizzor, utan riktiga flottiga dasslock till pizzor En Felixpizza är ju inga problem att klämma i sig.
Citera
2003-12-17, 17:58
Medlem
ÄlskaMigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caine_Gothenburg
Gå upp i vikt är väl inte så svårt? Nej, men skämt åsido så höll jag på med bodybuilding i tre-fyra år ungefär, så då byggde man ju på sig. Sen när man slutade träna så tog det ju ett tag innan man fick "normala" matvanor igen, så då la man ju på sig lite onödigt kroppsfett... Sen vet jag inte hur pizzorna ser ut där du bor, men där jag kommer ifrån så är pizzorna stora. Inga jävla små fryspizzor, utan riktiga flottiga dasslock till pizzor En Felixpizza är ju inga problem att klämma i sig.
nej d e verkligen inte svårt att gå upp i vikt! :mad:
jawholl pizzorn ska vara riktigt flottig dasslock m trippel xtra ost på. d e mat!
Citera
2003-12-17, 19:28
Medlem
Mysharrys avatar
Två pizzeria-pizzor är ingen match, till det en 2-liters cola alternativt en flaska rödvin, eller både och. Extra ost klarar jag dock inte. Men gärna extra allt annat.
Citera
2003-12-18, 11:59
Medlem
BloodyMarys avatar
Citat:
3 stora pizzor m xtra ost kan jag utan problem äta. kan inte nämna ngt "rekord" har inga spärrar när jag väl börjar äta.
Jag är mäkta imponerad. Lyckades en gång att trycka i mig 1,5 Calzone och det är mitt personbästa, i vanliga fall äter jag bara en halv...
Citera
2003-12-18, 13:08
Medlem
Aziraphales avatar
Hur mycket pizza man orkar äta beror mycket på dagsformen. Ibland har jag ätit en pizza och varit så mätt att jag varit på väg att spy. Andra gånger har jag ätit upp min pizza, den tredjedel som morsan lämnat och halvan som syrran lämnat och fortfarande velat haft mer.
Citera
2003-12-18, 16:47
Medlem
12 st Pizzabitar (Buffé) på Pizza Hut
Citera
2003-12-18, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zaphir
12 st Pizzabitar (Buffé) på Pizza Hut
Där ligger du i lä. 21 st åt jag en gång efter att ha slagit vad med en polare. Han fick ner 18 st, så vi fick valuta för våra lunchpengar. Speciellt jag då, eftersom jag vann 500 spänn.
Citera
2003-12-18, 20:44
Medlem
Truman_Peyotes avatar
Faen vet om det är något jag är stolt över...Men 18 ostburgare vid ett tillfälle...Efter det vet jag hur det känns när en jätteklump halvsmält bröd och köttfärs passerar nedre magmunnen...En av de mer pikanta sensationerna i mitt liv...
Citera
2003-12-18, 21:00
Medlem
Laments avatar
Det här med pizzor e jävligt lurigt

På en pizzeria jag gillar får man sånna vrålstora pizzor att absolut IIIIINGEn kan äta mer än en. Har dock varit på pizzerior där jag lätt ätit 2-3 pizzor..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in