Efter ett gigantiskt proteinunderskott uppkommet av en lång vistelse i Vietnam landar jag i Manilla och hittar på vägen in till stan ett McDonadshak.
Stegar in och beställer:
En Big mac & co (motsvarande) En Big mac, två McFeast, ett par cheesburgare, en extra stor strips, en stor milkshake, en 12 McNuggets, en äppelpaj och en kaffe.
Äter upp detta, till de beväpnade vakternas stor förtjusning som vinkar dit sin kompisar för att bevittna frosseriet.
Dagen efter knatar jag dit för att käka frukost och får samma servitris och beställer en Big mac & co varvid hon tittar storögt på mig och säger:
– Only one, sir?
När jag var gravid lyckades jag sätta i mig 14 medelstora Hasselbackspotatisar. Tycker jag är en rätt bra bedrift om man i normala fall väger 50 kg, men det bleknar ändå lite i jämförelse med 117 köttbullar.....
Bakfull som fan gick jag upp vid 1, käkade frukost (fyra smörgåsar och en omelett), drog vidare till Burger King; tryckte i mig deras största kycklingburgare (+"storkap") + några lökringar. Kom hem och käkade fläskfilé med sparris och grejer.
Vilade en stund, fortsatte med wokade nudlar och grönsaker...
En hel pizza på Pizzeria Milano i Lindesberg runt 95-96. På den tiden var en av deras pizzor dubbelt så stor som en vanlig pizza, och då var det dessutom mycket fyllning på dem. Klarade aldrig av att upprepa bedriften.
De hade även en Super Kebab som jag inte hade en chans att klara av--en "vanlig" kebabpizza (fast här snackar vi över 50 cm diameter) med massor av kött och sen en stor portion pommes frites ovanpå. Tänk er en jättepizza med två stora McDonalds pommes ovanpå...
Tänk er en jättepizza med två stora McDonalds pommes ovanpå...
ja? middag.
Citat:
Ursprungligen postat av BloodyMary
När jag var gravid lyckades jag sätta i mig 14 medelstora Hasselbackspotatisar. Tycker jag är en rätt bra bedrift om man i normala fall väger 50 kg, men det bleknar ändå lite i jämförelse med 117 köttbullar.....
väger samma.
3 stora pizzor m xtra ost kan jag utan problem äta. kan inte nämna ngt "rekord" har inga spärrar när jag väl börjar äta.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!