Citat:
Ursprungligen postat av <Klicka här!>
Klientelet på Lidl i Akalla får en att åka tillbaka till 90-talet. En lågprisbutik som ligger mitt i betongen, längst ut på tunnelbanelinjen och där de enda svenskarna som man ser är pensionärer och a-lagare. Lidl i Akalla borde bli ett reservat!
Mitt lokala Lidl hade en kassörska med SLÖJA idag. Jag har inget emot invandrare, tvärtom, men jag tycker synd om alla människor som flytt från muslimskt förtryck i sina hemländer, kommit till Sverige, och då ska behöva se sån skit även i det nya landet. Man undrar ju vilket uppdrag hon var på, att spionera på vad landsmännen köper och sedan larma Al Quaeda?
Skulle ha kört ut vagnen igen så jag fick tillbaks kundvagnsmyntet, men orkade inte plocka ur allting... Men jag sa inte ett ord till kassörske-helvetet, för vem vet, om det är "horigt" att visa håret så räknas det väl som "våldtäkt" om en man pratar med en kvinna. För så vet jag att det är i deras hemländer, män får inte prata med kvinnor om de inte är gifta eller släkt. En kultur hon tydligen ju fortfarande lever efter, av klädedräkten att döma.
Hursomhelst kommer jag nu ALDRIG mer att handla på Lidl. Jag förstår att staten är på dem vad gäller positiv diskriminering, men om någon från en annan religion är så extremt troende att han måste återspegla religionen genom sin klädsel, t.ex. om man säger att man vill ha Ku Klux Klan-dräkt när man sitter i kassan, då skulle säkert Lidl inte godta den arbetssökande. Det är skillnad på folk och folk, tydligen... Eller så är det helt enkelt så att Lidl inte vill ha några svenska kunder längre.
Hedra Sveriges invandrare som flytt hit från islamskt förtryck -
BOJKOTTA LIDL!!!