2009-08-23, 03:25
Medlem
dobbelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spleendid
Det har du förstås rätt i. Dessutom är det många äldre som har fördelen med en extra kroppsöppning. Jag tänker givetvis på den mytomspunna stomipåsen. För det skulle inte förvåna mig om det fanns folk som blev upphetsade av även detta hål. Folk som inte ogärna masserar det gamla magtarmpaketet med den stående kuken. Ja, rent luktmässigt borde det faktiskt påminna om att trycka den i tvåan. Något de flesta här verkar dyrka. Det kanske rent av räcker med att korka igen öppningen med ollonet och låta peristaltiken sköta den sexuella retningen.

Ja, bland alla dessa myter om stomi påsen, måste jag säga att ditt resonemang klingar en förhöjd njutnings faktor.
En tandlös panchis med stomipåse är nog det ultimala verktyget för en
pannsvetts droppande ejakulation.

Bör även tilläggas att kraftig matning innan sexakten ökar den peristaltiska
rörelsen, vilket torde förhöja njutningen ännu ett snäpp, eftersom retningen
då blir maximal.
Senast redigerad av dobbelina 2009-08-23 kl. 03:42.
Citera
2009-08-23, 22:03
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dobbelina
Ja, bland alla dessa myter om stomi påsen, måste jag säga att ditt resonemang klingar en förhöjd njutnings faktor.
En tandlös panchis med stomipåse är nog det ultimala verktyget för en
pannsvetts droppande ejakulation.

Bör även tilläggas att kraftig matning innan sexakten ökar den peristaltiska
rörelsen, vilket torde förhöja njutningen ännu ett snäpp, eftersom retningen
då blir maximal.

Sant. Fast nu ska vi inte gå för mycket OT här. Det rörde sig trots allt om tandlösa blåsjobb.

Mannen skulle väl också kunna ha fördel av att vara tandlös när han lapar fitta? Han skulle åtminstone inte riskera att vakna upp med fitthår mellan gaddarna även om pubishåret i och med sin styva struktur visserligen kan fungera fördelaktigt som tandtråd efter några ostmackor och en kopp choklad (vilket tenderar fastna mellan tänderna).
Citera
2009-08-24, 05:29
Medlem
dobbelinas avatar
Nja, jag är rädd för att utan tänder har man ingenting att bita ihop slangen med till stomi påsen medans man åtnjuter utsöndringar över ollonet.

Man vill ju så att säga bara att det går i en riktning.

En indirekt fördel med att ha en tandlös kvinna är ju förstås att hon bara kan uttala vokaler med korrekthet.
Ord och läten såsom ohhh ahhh är ju fullständigt tillräckligt vokabulär.
Onödiga ord som kan,vill och nej slipper man således.
Citera
2009-08-24, 12:33
Medlem
Filmen Yes Man med Jim Carrey tar ju upp detta fenomen.

http://www.youtube.com/watch?v=aHLi6MoCNF4&feature=related
Citera
2009-08-24, 12:39
Medlem
seven0fnines avatar
Må du få uppleva din fantasi.

Citat:
Ursprungligen postat av spleendid
Hej!

Jag satt och funderade på hur det vore att uppleva en avsugning av någon som saknar tänder. Jag föreställer mig nämligen att det egentligen vore det ultimata blåsjobbet. Ja, den vaginala likheten med nästan uteslutande beröring av slemhinna där den tandlöse mer eller mindre kan tugga fritt utan att kunna skada ollonet känns väldigt eftersträvansvärt. Vidare inbillar jag mig en av blygdläpparna sällan överträffad resistens och närkontakt, för knappast kan väl någon knipa starkare än kraften från ett par stenhårda käkmuskler. Gomseglet blir till livmoderhals och gomutskottet ett blott minne av klitoris.

Så hur känns det egentligen, alla ni som stimulerat en äldre tandlös människas smaklökar med eran genitala sekretion? Alla ni som känt det uddlösa tuggmotståndet från ett oavbrutet malande tandkött?

Oj, du har verkligen lagt ned litet tanke på det här. Jag vet inte vad jag skall säga. Lycka till?
Citera
2009-08-24, 19:05
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seven0fnine
Oj, du har verkligen lagt ned litet tanke på det här. Jag vet inte vad jag skall säga. Lycka till?

Tanke och tanke. Det var mest en tanke som slog mig.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in