2018-01-23, 04:54
Medlem
Sexet är värdelöst när det inte är i förhållandet. Och de flesta förhållanden för dåliga för att göra seriösare. Män klagar på att tjejer är passiva men saknar själva intresse inför vad man som kvinna vill. De flesta män verkar inte tycka att det ska vara en upplevelse för en annan, har jag märkt. Att träffa en ny kille är att veta att det kommer bli långtråkigt och värdelöst sex. Därför går jag långa perioder utan intima stunder. Har definitivt kämpat med några killar men utan resultat. Män tycks inte anse att man själv ska ha ut något av akten. Att fejka hjälper inte alls. Man kan tycka att det borde uppmuntra men nej. Saknar faktiskt att ha någon att tindra för som man känner sig helt upptagen av men om det är omöjligt så blir inte fler killar ett bättre alternativ. Träffat lite fler killar som yngre och det var helt meningslöst.
Citera
2018-01-23, 10:47
Medlem
Nefelibatas avatar
För det första så går jag på ett preventivmedel som ironiskt nog sänker min sexlust - men det kanske är lika bra för utan det kan jag bli nästan obekvämt kåt. Sådär att jag inte riktigt kan koncentrera mig på min vardag. Vilket hade varit ok om jag hade någon pojkvän att hoppa på men jag vill inte ligga runt varje dag som singel. Så det har lite med det att göra - visst får jag ett sug, men inte såpass att jag kan tänka mig en ny kille varje vecka. Jag har lite standard och ger inte bort mig själv till vem som helst.

För det andra så tycker jag inte att sexet är så bra att det är värt det när man träffar något ons. De tar lite tid för killarna att lära sig hur de ska göra för att jag också ska ha det nice och det är helt enkelt inte värt det för mig att dra hem med någon bara för lite mediokert fyllesex. Sedan är jag inte helt emot det heller - inte så att jag aaaaldrig skulle kunna tänka mig att göra det, bara att det inte direkt är något jag letar efter. Har mycket hellre antingen pojkvän eller kk som vet vad de gör
Citera
2018-01-23, 14:28
Avstängd
Redoxreaktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogis
Man träffar väldigt ofta på singelkillar som inte skulle tveka att knulla bara de fick chansen. Varför får dom inte chansen?

Är alla singeltjejer så okåta hela tiden eller vad är problemet? Förstår att de gärna vill ha förhållande, men varför inte knulla runt när man är singel och kåt? Det finns ju preventivmedel nuförtiden, kan förstå att det var problemet längre tillbaka i tiden.

Hur vet du att de inte knullar runt? Däremot gör de det inte med alla.
Citera
2018-01-23, 15:01
Medlem
Bret-Harts avatar
Det är inte så enkelt som det låter inte som kille i alla fall
Citera
2018-01-23, 15:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Kan bara svara för mig själv som kille och jag gör det inte för att det inte är värt jobbet som krävs.

Svenska kvinnor är alldeles för svåra.

nej svenska kvinnor är alldeles för lätta jag får kalla fötter rätt ofta
vill ju ha någon som inte legat med hela kommunen och landet bredvid
Citera
2018-01-24, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogis
Man träffar väldigt ofta på singelkillar som inte skulle tveka att knulla bara de fick chansen. Varför får dom inte chansen?

Är alla singeltjejer så okåta hela tiden eller vad är problemet? Förstår att de gärna vill ha förhållande, men varför inte knulla runt när man är singel och kåt? Det finns ju preventivmedel nuförtiden, kan förstå att det var problemet längre tillbaka i tiden.

Enkelt, man blir inte gladare av att knulla runt. Bästa sexet är med den jag vill göra det med om och om igen, att sätta på fel kvinna är bara jobbigt..... Kvalitet före kvantitet.
Citera
2018-01-24, 21:07
Medlem
Sirianas avatar
Eftersom man ständigt läser här på flashbacks relationsforum om hur killar verkligen avskyr tjejer som knullat runt så tycker jag inte alls att det är konstigt att singeltjejer avstår lätta ligg.
Citera
2018-01-25, 19:37
Medlem
Det känns äckligt att ligga runt. Alltid haft förhållande. Singel för första gången på 3 år, känner dock att jag inte vill ha ett förhållande mer utan skaffa EN kk. Men hur hittar man en sån? Är 22årig kvinna. Tinder som gäller eller vad?
Citera
2018-01-25, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kittendoll
Det känns äckligt att ligga runt. Alltid haft förhållande. Singel för första gången på 3 år, känner dock att jag inte vill ha ett förhållande mer utan skaffa EN kk. Men hur hittar man en sån? Är 22årig kvinna. Tinder som gäller eller vad?
Haft 3 Kk’s hittills, för mig har det inte handlat om att det är äckligt att liga runt utan bra samspel när det gäller sexet och det sociala. Att kunna umgås som vänner och hålla det sexuella diskret när man är ute och rör sig bland folk. Träffade dessa på nättet och hemmafester. Du ska självklart vara öppen från början med vad du vill och undvik svartsjuka människor Ung man.
Citera
2018-01-27, 11:34
Medlem
Gosifs avatar
* När man blir äldre (38) så blir man lat, när man blir lat och ska på en första, andra dejt så råkar man runka och får ursäkta sig med en vit lögn att man åkt på kräksjuka.

* När man blir äldre så orkar man inte med allt kladd, svett och eftersnack så man ser hellre en bra film och dricker lite bärs innan man somnar gott.
Citera
2018-01-27, 20:29
Medlem
Bbobis avatar
Jag trodde inte för bara några år sedan att man skulle kunna tröttna på att vara singel och knull runt men jo det kan man.

Antalet damer jag varit med är rätt stor men i slutet så kände jag för varje gång att jag ville ha något som gav lite mer än att ställa standardfrågor, knulla, glömma varandra och hitta en ny

Idag lever jag utomlands med en trevlig tjej i samma ålder som ofta är orolig att jag har en ny tjej vid sidan om. Försöker förklara att om jag hade lite tid över utan henne så vore det sista jag skulle göra vara att knulla en ny tjej. Jag skulle hellre slappa hemma med hunden och sova ensam i dubbelsängen.
Citera
2018-01-28, 10:39
Medlem
Roidberts avatar
Jag är man och ser inte poängen med att knulla runt. Betydligt bättre att ha 1-2, kanske 3, älskarinnor som man kan ha regelbundet sex med. Det är inte värt att ha "sex" med kondom och att knulla en ny brud i veckan känns som en onödig risk. De som vill ligga med så många som möjligt verkar vara mer intresserade av att ha något att skryta om än att faktiskt njuta av sexet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in