För det första så går jag på ett preventivmedel som ironiskt nog sänker min sexlust - men det kanske är lika bra för utan det kan jag bli nästan obekvämt kåt. Sådär att jag inte riktigt kan koncentrera mig på min vardag. Vilket hade varit ok om jag hade någon pojkvän att hoppa på men jag vill inte ligga runt varje dag som singel. Så det har lite med det att göra - visst får jag ett sug, men inte såpass att jag kan tänka mig en ny kille varje vecka. Jag har lite standard och ger inte bort mig själv till vem som helst.
För det andra så tycker jag inte att sexet är så bra att det är värt det när man träffar något ons. De tar lite tid för killarna att lära sig hur de ska göra för att jag också ska ha det nice och det är helt enkelt inte värt det för mig att dra hem med någon bara för lite mediokert fyllesex. Sedan är jag inte helt emot det heller - inte så att jag aaaaldrig skulle kunna tänka mig att göra det, bara att det inte direkt är något jag letar efter. Har mycket hellre antingen pojkvän eller kk som vet vad de gör