I Napoleon Dynamite spelas en instrumental låt med någon form av orgel. Jag har för mig att det är under en scen då Napoleon är hemma hos sig/ i alla fall i ett hus, och kollar ut genom ett fönster, och jag tror att det kör förbi en buss.
Jag älskade den låten. vad heter den och vem har gjort den? :P
I Napoleon Dynamite spelas en instrumental låt med någon form av orgel. Jag har för mig att det är under en scen då Napoleon är hemma hos sig/ i alla fall i ett hus, och kollar ut genom ett fönster, och jag tror att det kör förbi en buss.
Jag älskade den låten. vad heter den och vem har gjort den? :P
The Dude i filmen "The Big Lebowski" blir knockad när Lebowski's konstnärs dotter norpar Dude:s matta, då får han en hallis och flyger över staden, han ser hur dottern flyger iväg på hans matta, Låten som är i bakrunden vill jag få reda på.
Söker en låt som spelas i Snatch. Det är inte Fuckin' In The Bushes med Oasis. Utan en låt som liknar The Sensual Woman med The Herbaliser. Enligt youtube är denna låten också med i filmen. Men det är som sagt inte den låten jag söker.
Söker en låt som spelas i Snatch. Det är inte Fuckin' In The Bushes med Oasis. Utan en låt som liknar The Sensual Woman med The Herbaliser. Enligt youtube är denna låten också med i filmen. Men det är som sagt inte den låten jag söker.
Vad heter den sista låten som spelades upp i filmen "Cellular" som gick på TV6 för några minuter sedan? Låten spelades upp medan man fick se vilka som medverkat i filmen.
Blir galen, jag har hört den förut men vet inte vart...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!