2009-12-17, 00:18
Medlem
I låten "Nu måste vi dra" med Ken Ring spelas en reggae låt i början av en version, lite sådär i bakgrunden. Känner igen den något djävulskt men kan inte komma på vilken det är....

Om någon skulle vilja upplysa mig hade jag varit mycket tacksam.
Citera
2009-12-22, 19:19
Medlem
glorups avatar
jag har ett video klipp här som jag gärna vill ha låtens namn och artist till. Dock hörs trafiken på videon också men man hör bra från och med 0:11 - till slutet. Jag tror att det är samma låt hela filmen..

Videon.
http://www.jesper.nu/videos/wtf/5547...toppa_cyklist/
Citera
2009-12-23, 00:38
Medlem
Bleach fillers

Halloo.
Jag undrar om någon vet vad låten heter som har spelats i zanpaktou avsnitten?

http://www.youtube.com/watch?v=lNTbMaRfFoI

Vid 2.53 spelas den, när yoruichi slåss mot två st zanpaktou.
Citera
2009-12-23, 05:00
Medlem
Skreams avatar
I filmen The predator från 1987 med Arnold Scharzenneger så söker jag namn på låten som spelas i Helikoptern när de är på väg till djungeln. Hittar ingen länk så ni kan höra, filmen fanns innan på youtube men hittar inte den längre det är i början av filmen ungefär, han som sjunger skriker hela tiden "ooo oo baby, one more time" nånting

Hade vatt skönt o lyssna på den varje dag
Citera
2009-12-23, 07:27
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skream
I filmen The predator från 1987 med Arnold Scharzenneger så söker jag namn på låten som spelas i Helikoptern när de är på väg till djungeln. Hittar ingen länk så ni kan höra, filmen fanns innan på youtube men hittar inte den längre det är i början av filmen ungefär, han som sjunger skriker hela tiden "ooo oo baby, one more time" nånting

Hade vatt skönt o lyssna på den varje dag
Predator (1987) - Soundtracks
Citera
2009-12-30, 15:23
Medlem
slipknotpsycoss avatar
tarzan-Du finns inom mig

Hej nu är det så att min tjej ska sjunga tarzan-Du finns inom mig, på ett dop. Jag har letat runt lite men hittar bara den på youtube med extremt dålig kvalite. Nån som kan hjälpa
Citera
2010-01-01, 23:32
Medlem
ugglapugglas avatar
Satt och tittade på Oceans twelve och i en scen så är det några poliser som arresterar någon i hatt och solglasögon, samtidigt spelas en låt med mycket orgel osv. Vad heter låten?
Citera
2010-01-01, 23:55
Medlem
Xerxesbrothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ugglapuggla
Satt och tittade på Oceans twelve och i en scen så är det några poliser som arresterar någon i hatt och solglasögon, samtidigt spelas en låt med mycket orgel osv. Vad heter låten?

Leta HÄR.
Citera
2010-01-02, 10:28
Medlem
ugglapugglas avatar
Ja jo jag har allt kikat där men låten stod inte med av någon anledning, Den heter i alla fall 7-29-04 The day of lyckades efter några timmar att hitta den .
Citera
2010-01-02, 23:38
Medlem
TiniZs avatar
Bröllopsfotografen

Var på Bröllopsfotografen och fastnade stenhårt för soundtracket i början. De visslar och dunkar lite. Riktig feel-good musik!
Citera
2010-01-02, 23:53
Medlem
Xerxesbrothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TiniZ
Var på Bröllopsfotografen och fastnade stenhårt för soundtracket i början. De visslar och dunkar lite. Riktig feel-good musik!

Kan finnas på officiella soundtracket, enligt:
http://www.facebook.com/topic.php?ui...32&topic=12173
Citera
2010-01-12, 08:45
Medlem
Såg Sherlock holmes igår, och jag skulle gärna vilja veta vilka det var som spelade den där irländska dryckessången. Spelades när sherlock gav sig ut för att supa skallen av sig, efter middagen med wattsons fästmö.
Hade en hel skiva med dom(lät exakt lika) innan, men jag har tappat den...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in