2009-08-19, 13:32
Medlem
keeperss avatar
Tjosan!

Tänkte ställa en liten fråga som har drivit mig till vansinne ett ganska bra tag och jag förmodar att detta är rätt ställe att fråga på !

Är inte så haj på detta med datorer, men skulle vilja veta om det finns något program som söker efter datorns drivrutiner.. kolla om det finns nyare ute på webben och sen laddar hem dom, Tja hoppas ni fattar poängen.

Helt enkelt något program för drivrutiner till grafik kort, moderkort och allt vad det heter i ett.

Tack.
Citera
2009-08-19, 13:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av keepers
Tjosan!

Tänkte ställa en liten fråga som har drivit mig till vansinne ett ganska bra tag och jag förmodar att detta är rätt ställe att fråga på !

Är inte så haj på detta med datorer, men skulle vilja veta om det finns något program som söker efter datorns drivrutiner.. kolla om det finns nyare ute på webben och sen laddar hem dom, Tja hoppas ni fattar poängen.

Helt enkelt något program för drivrutiner till grafik kort, moderkort och allt vad det heter i ett.

Tack.

Det finns ett, men det kostar. Fan om man inte kom ihåg vad skiten heter. Något med Doc tror jag.
Citera
2009-08-19, 15:13
Medlem
keeperss avatar
Okej tack så mycket! ska försöka googla lite till och se om jag hittar det.
Citera
2009-08-19, 20:59
Medlem
keeperss avatar
Har inte hittat något vettigt ännu, skulle uppskattas mycket om någon visste.
Citera
2009-08-19, 21:01
Medlem
CronoSs avatar
Driver Detective

Här har du ett program iaf, det kostar med. http://www.drivershq.com/
Senast redigerad av CronoS 2009-08-19 kl. 21:19.
Citera
2009-08-19, 21:13
Medlem
keeperss avatar
Tack så mycket det verkar kanon !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in