2009-08-18, 19:50
Medlem
karykhs avatar
Har tänkt på en grej. En ganska viktig fråga som de tjejer som väljer att ha sex med en indier måste konfronteras med är: Med vilken hand ska killen smeka fittan eller med vilken hands fingrar penetrera fittan?

Frågan måste bli aktuell av många anledningar, för att nämna några:

1) I Indien och många andra kulturer är det sed att en hand används för att äta mat direkt från tallrik med och den andra till att torka rumpan efter toalettbesök (UTAN PAPPER).

2) Bajshanden innehåller mycket troligt bakterier från analen som inte uppskattas i fittan med infektioner som en nästan naturlig följd om de skulle hamna där.

3) Mathanden har under en hel dag ätit otroligt kryddstark mat och en ansenlig mängd spår från chili, curry och andra starka matvaror finns lagrad i den. Starka matvaror inuti fittan gör enligt vad jag har hört väldigt ont.

4) Det är fakta att det först på senare tid i stora delar av Indien har börjat användas tvål vid tvagning av kroppsdelar såsom händer inför/efter mat eller toalettbesök. (Prahlad, Fortune at the Bottom of the Pyramid, 2003)

5) Det finns hundratals miljoner kvinnor som drabbas av detta, hälften av Indiens befolkning + exilindiers flickvänner. ÅTMINSTONE.

Att välja mellan att få bajshanden i sig eller få mathanden i sig måste va ett svårt val. Vill kvinnan riskera en infektion eller riskera en mycket otrevlig brännande känsla i fittan? Vad väljer hon?

Jag uppmanar er alla därför att skriva vad ni skulle välja! Bajshanden eller Mathanden? Varför väljer ni den?

Dessutom om nån vet vad som är sed i kulturer där bajshand/mathand används vid fittkontakt vore jag mycket tacksam om ni kunde upplysa närmare.
Citera
2009-08-18, 20:00
Medlem
Vilsens avatar
Vilken hand runkar indiern med då?
Eftersom han inte tvättar den så kommer han ju antingen få bajs på kuken eller kuksvett + ev. säd i maten
Citera
2009-08-18, 20:11
Medlem
karykhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vilsen
Eftersom han inte tvättar den så kommer han ju antingen få bajs på kuken eller kuksvett + ev. säd i maten

Mycket bra vinkling på frågan! Jag vet inte vad jag skulle välja riktigt, beror på hur skitig min bajshand skulle va... Tvättar man den noga med tvål så är det självklart att man också runkar med den...

Tänkte på en ytterliggare komplicerande faktor det är ju att generellt så anses kvinnokönet vara en mycket smutsig grej i de flesta kulturer... Svårt att blanda det med mat tror jag då, å andra sidan är inte en infektion så kul heller...

Ser fram mot att läsa vad ni tycker i denna viktiga fråga!
Citera
2009-08-18, 20:13
Medlem
Poddes avatar
Tror killen bestämmer och använder bajshanden till den smutsiga fittan.
Citera
2009-08-18, 21:27
Medlem
Jimmysws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Podde
Tror killen bestämmer och använder bajshanden till den smutsiga fittan.
I Indien, Ja. Men till en renlig svenk fitta?
Citera
2009-08-18, 21:30
Medlem
Silfverklingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karykh
Har tänkt på en grej. En ganska viktig fråga som de tjejer som väljer att ha sex med en indier måste konfronteras med är: Med vilken hand ska killen smeka fittan eller med vilken hands fingrar penetrera fittan?

Frågan måste bli aktuell av många anledningar, för att nämna några:

1) I Indien och många andra kulturer är det sed att en hand används för att äta mat direkt från tallrik med och den andra till att torka rumpan efter toalettbesök (UTAN PAPPER).

2) Bajshanden innehåller mycket troligt bakterier från analen som inte uppskattas i fittan med infektioner som en nästan naturlig följd om de skulle hamna där.

3) Mathanden har under en hel dag ätit otroligt kryddstark mat och en ansenlig mängd spår från chili, curry och andra starka matvaror finns lagrad i den. Starka matvaror inuti fittan gör enligt vad jag har hört väldigt ont.

4) Det är fakta att det först på senare tid i stora delar av Indien har börjat användas tvål vid tvagning av kroppsdelar såsom händer inför/efter mat eller toalettbesök. (Prahlad, Fortune at the Bottom of the Pyramid, 2003)

5) Det finns hundratals miljoner kvinnor som drabbas av detta, hälften av Indiens befolkning + exilindiers flickvänner. ÅTMINSTONE.

Att välja mellan att få bajshanden i sig eller få mathanden i sig måste va ett svårt val. Vill kvinnan riskera en infektion eller riskera en mycket otrevlig brännande känsla i fittan? Vad väljer hon?

Jag uppmanar er alla därför att skriva vad ni skulle välja! Bajshanden eller Mathanden? Varför väljer ni den?

Dessutom om nån vet vad som är sed i kulturer där bajshand/mathand används vid fittkontakt vore jag mycket tacksam om ni kunde upplysa närmare.
Har också funderat på detta. Svårt val för bruden.
Citera
2009-08-18, 21:37
Medlem
Ramaskriets avatar
Jaha, då kommer man bli sömnlös även denna natt. Vilken hand skulle jag runka med om min kultur var så vansinnigt sned att jag inte använde papper eller bestick till de olika ändamålen... Jag vettefan. Jag har haft (o)turen att få uppleva en het chilifrukt i ögat. Det gjorde ont som in i helvete och inte fan skulle jag vilja ha en sådan otrevlighet på ollonet. Men inte fan skulle jag skita ner min diskopinne heller... FAN!
Citera
2009-08-18, 21:40
Bannlyst
En hand som hanterat chili på kuken är inte heller så roligt
Citera
2009-08-19, 12:41
Medlem
karykhs avatar
Har pratat med en indisk kompis om det här... Först sa han att han inte hade någon aning eftersom han använder vilken hand som helst. Det finns enligt honom ingen anledning att göra något annat eftersom båda hans händer var lika renliga (en utbytesstudent i Sverige använder tvål).

DOCK! Han tror att man generellt använt bajshanden för fittkontakt traditionellt eftersom det även i indisk kultur är smutsigt med fittor. Kul för tjejerna att bli smekta med bajshanden... Kan vara bra att veta för er som någon gång ska interagera med indisk fitta eller indisk bajshand/mathand.
Citera
2010-04-13, 12:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pdng
HAHA! Älskar trådstarten. Tänker nog aldrig låta mig knullas av en ur-indier.
Men skulle jag välja så skulle han få pilla med mathanden.
Det verkar på alla som svarat i tråden att ni inbillar er att de torkar med en torr hand. Så är icke fallet utan man tvättar sig i röven med vatten efter att ha tömt tarmen. Således finns alltid en kran, alternativt ett spann med vatten intill toan (hålet) och efter tömmning så tvättar man rent med vatten. Detta är kutym i alla de subtropiska länderna och anledningen är att förr så fanns endast vatten att tillgå. Ur renlighetssynpunkt så är det givetvis mycket mer hygieniskt att tvätta sig med vatten (alternativt med tvål involverad) än papper, ehuru det alltid kvarstår rester efter torkning med papper/duk etc.
Citera
2010-07-14, 22:08
Medlem
senhackarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vilsen

Är indiern vig så tar han ett runk med munnen .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in