2009-08-18, 13:36
Medlem
Poeten-Skes avatar
Citat:
Minst hälften av alla sk "realister" här på I&I verkar vara personer med invandrarbakrund som höjer sitt eget (eller föräldrarnas) folk till skyarna samtidigt som alla andra är barbarer

Sunrise det är ju stor skillnad på folk och folk, Varnagel & CO är ju i Hitlerjugend nivån medan det finns andra som främst är islamkritiker och skeptiska till just massinvandring (och inte invandring i mindre skala).

Alla här spelar inte i samma liga och vissa spelar helt andra sporter än andra.
Citera
2009-08-18, 13:40
Medlem
MrOaikis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quid pro quo
Saknar iranier på listorna. Går inte på deras inställsamma stil.

När hade du senast problem med en iranier?! Det har jag aldrig någonsin haft. Varenda iranier jag träffat har varit fullt integrerad och fördömt sitt hemland.
Citera
2009-08-18, 13:50
Medlem
Poeten-Skes avatar
Citat:
När hade du senast problem med en iranier?! Det har jag aldrig någonsin haft. Varenda iranier jag träffat har varit fullt integrerad och fördömt sitt hemland.

Trots att jag träffat en hel del iranier i mina dagar, både de jag tyckt om och de jag inte tyckt om. Trots det har jag aldrig träffat:

1. En muslimsk iranier.
2. En iranier som uppskattat Islamofascism.

Innan jag blev användare på Flashback hade jag aldrig hört talas om människor som lovprisar Iran för vad det är idag, sen kom jag i kontakt med Varnagel, Ezzelino, IvanLendl och liknande judehatare. De verkar älska islamofascism till den grad att de kanske borde flytta till Iran och lova sin trohet till Ahmadinejad och det iranska prästerskapet. Anti-semit som anti-semit.

Men åter till topic!

Hur kommer det sig att ingen har nämnt chilenare?
Citera
2009-08-18, 13:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Poeten-Ske
Trots att jag träffat en hel del iranier i mina dagar, både de jag tyckt om och de jag inte tyckt om. Trots det har jag aldrig träffat:

1. En muslimsk iranier.

Innan jag blev användare på Flashback hade jag aldrig hört talas om människor som lovprisar Iran för vad det är idag, sen kom jag i kontakt med Varnagel, Ezzelino, IvanLendl och liknande judehatare. De verkar älska islamofascism till den grad att de kanske borde flytta till Iran och lova sin trohet till Ahmadinejad och det iranska prästerskapet. Anti-semit som anti-semit.

Men åter till topic!

För att det inte finns många chilenare i Sverige kanske? Jag har i alla fall inte träffat många chilenare.
Senast redigerad av Srbijaaa 2009-08-18 kl. 14:03.
Citera
2009-08-18, 14:02
Medlem
Sunrise01s avatar
Citat:
Sunrise det är ju stor skillnad på folk och folk, Varnagel & CO är ju i Hitlerjugend nivån medan det finns andra som främst är islamkritiker och skeptiska till just massinvandring (och inte invandring i mindre skala).

Alla här spelar inte i samma liga och vissa spelar helt andra sporter än andra.

Jaså du är en sån som vill se alla muslimer hänga i galgarna
Ptja framförallt Himmler har fortfarande lite sympatier bland bosniaker
http://www.youtube.com/watch?v=3SMf0KbiXhM

Skämt åsido tycker att all sorts extremism leder till krig och elände punkt slut.
Citera
2009-08-18, 14:02
Medlem
Citat:

1. En muslimsk iranier.

Men åter till topic!

Jag tror att din onyanserade avsky för "islamo-fascism" handlar om att det är "too close to home" för dig. När ditt svartmuskiga blod och ditt testosteron börjar spela sina spratt känner du att du skulle behöva tydliga ramar för att hålla dig i schack. Du inser då att för dig skulle faktiskt islamistisk diktatur med hårda lagar vara ett alternativ. Sen inser du att du bor i Sverige och måste ta avstånd från detta eftersom det är så uppenbart osvenskt. I stället blir du då EU-fanatiker, fascist med "hårdare tag" och "stark centralstat" som ledmotiv. EU-fascism som det europeiska alternativet till islamism. NWO som alternativ till det globala kalifatet. Jag som är nordisk till mentaliteten behöver givetvis inte lika rabiat "ta avstånd" från islamismen eftersom den i grunden är så fullkomligt främmande för mitt sinne att det blir fånigt att se den som vare sig ett hot eller ett alternativ. Jag kan istället fullständigt nyanserat se att islamistiska stater verkar passa MÖ-folket. Det är i svartmuskingens möte med den nordiska individualismen och sekularismen han verkligen ballar ur.
Senast redigerad av IvanLendl 2009-08-18 kl. 14:10.
Citera
2009-08-18, 14:03
Medlem
Citat:
Det är inte alla som sympatiserar med ditt rashat när du även fördömer individer som sköter sig väl (då blir de "husnegrer").

Skötsamhet är helt ointressant. Det är nog nästan t.o.m. bättre med etniskt främmande invandrare som inte sköter sig och begår mycket grova brott och är allmänt odrägliga. Allt handlar i det större och längre perspektivet om att bevara svenskar och andra europeiska folk som biologiska kollektiv. Därför måste man någon gång i framtiden avlägsna eller sterilisera samtliga "rasfrämlingar", oavsett om de är skötsamma, adoptivbarn, mulatter eller vad det nu kan röra sig om. Om man inte gör detta kommer de vita folken att kontamineras, förändras, förstöras och förvandlas till kaffebruna rasblandade folkspillror av liknande typ som de mestiser, mulatter och sambos som redan befolkar stora delar av Sydamerika.

Citat:
Brukar inte kalla mig iranier då jag inte är född där, inte är uppfostrad med iranier, inte har två iranska föräldrar utan snarare är så svensk man kan bli utöver att jag har en förälder från ett utomeuropeiskt land (hade givetvis ingen bestämmanderätt över vem som skulle skapa mig).

Nej, varken du eller jag hade någon bestämmanderätt över vilka våra föräldrar var, men så kan det vara och sånt är livet. Det är dock inget argument för att tillåta invandring och bosättning av negrer eller mulatter i Europa, eller den eskalerande förstörelsen av de vita folken och deras nationer.

Citat:
Tur nog så är ni rasfixerade islamälskare ytterst få i det här landet och resten av Europa.

Jag är inte rasfixerad, jag vill bara bevara de vita europeiska folken och återställa samtliga vita nationer till etniskt homogena nationer totalt dominerade av vita europeiska människor, som det till stor del var för bara några decennier sedan. Resten måste bort om vi och våra barn och barnbarn överhuvudtaget skall ha en chans att överleva. De måste ut över gränserna eller ner i jorden. Det må låta drastiskt men så enkelt är det faktiskt. Det finns inga andra alternativ. Det är det som gäller eller så kommer alla vita folk att försvinna från jorden för alltid. Jag älskar inte heller islam, jag vill helst avlägsna varenda muslim och varje spår av islam från Europa.

Citat:
Poeten-Ske

Jag som vill se en gemensam nation mellan européer har en helt annan syn än folk som koncentrerar sig på Sverige eller liknande små länder, vi européer har ett gemensamt arv kulturellt sett som vi måste bevara och skydda till varje pris. Det står ovanför fenomen som ras eller falukorv. Det är vår vetenskap som jag högaktar till varje pris (jag kallar den vår vetenskap då vår civilisation dominerat denna tradition på ett bättre sätt än alla andra, annars skulle andra civilisationer vara dominerande beträffande detta).

Länge leve USA, EU och Israel.

Citat:
IvanLendl

Så fort man provocerar er "Europafascister", "islamofober", EU-fanatiker eller bara allmänt NWO-galna liberalfascister framgår det alltid, utan undantag, att ni är främlingar. Alla av er är inte judar. Ni kan var sydeuropéer, balkanfolk, greker, eller andra typer med mindervärdeskomplex. Fullständigt klart är dock att ert hat mot Nordeuropa är etniskt betingat. Ni hatar oss för att ni innerst inne vet att vi är bättre på precis alla plan. Ni vill passa in och vara som oss men har fortfarande ett enormt underliggande komplex och en naturlig lojalitetskänsla till ert ursprung. Min uppmaning är att ni startar partier som mer tydligt rubricerar vilka ni är. Du och "poeten-ske" skulle t.ex. kunna starta ett parti som heter "svenskwannabeiska blattar som försöker bli svenska genom att basha islam"-partiet. Ni skulle lätt locka en hel del halvassimilerade "svenska" svartskallar.

Citat:
Poeten-Ske

Blattesvammel? Jag har inte det minsta komplex. Jag är inte blatte och det är en förjävligt dålig term, en italienare är inte detsamma som en palestinier. Jag sätter inte sådant värde vid var man härstammar ifrån som du gör, verkligheten är inte ett Tolkienuniversum där alla blåögda och blonda är alver medan minsta antydan till brunt hår innebär att man tillhör den onda rasen orcher :P. Men trots det så är jag inte det minsta sydeuropé så jag vet inte var du vill komma.

Jag vet inte var du vill komma, du som älskar Palestina precis som dina kommunistkamrater. Vem är kommunist här egentligen? Jag försvarar USA, EU och Israel och är ärlig med att vi inte är demokratiska och "liberala" snarare har vi en rejäl antydan av fascism och socio-kulturell-centrism, någonting jag ser som klart beundransvärt då vi definitivt är överlägsna dina parasitbröder Ivan.

Senast redigerad av Varnagel 2009-08-18 kl. 14:07.
Citera
2009-08-18, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvanLendl
Jag tror att din onyanserade avsky för "islamo-fascism" handlar om att det är "too close to home" för dig. När ditt svartmuskiga blod och ditt testosteron börjar spela sina spratt känner du att du skulle behöva tydliga ramar för att hålla dig i schack. Du inser då att för dig skulle faktiskt islamistisk diktatur med hårda lagar vara ett alternativ. Sen inser du att du bor i Sverige och måste ta avstånd från detta eftersom det är så uppenbart osvenskt. I stället blir du då EU-fanatiker, fascist med "hårdare tag" och "stark centralstat" som ledmotiv. EU-fascism som det europeiska alternativet till islamism. NWO som alternativ till det globala kalifatet. Jag som är nordisk till mentaliteten behöver givetvis inte lika rabiat "ta avstånd" från islamismen eftersom den i grunden är så fullkomligt främmande för mitt sinne att det blir fånigt att se den som vare sig ett hot eller ett alternativ. Jag kan istället fullständigt nyanserat se att islamistiska stater verkar passa MÖ-folket. Det är i svartmuskingens möte med den nordiska individualismen och sekularismen han verkligen ballar ur.

Poeten-Ske är enligt egen utsago t.o.m. ex-muslim, vilket kanske förklarar en del. Islam och många andra fenomen känns väldigt främmande och avlägsna, samtidigt som man kan se enstaka inslag och företeelser som lovvärda i de flesta läror. Jag betraktar islam som ett hot och ett problem för Europa och Västvärlden, men islam är inte särskilt emotionellt laddat för mig och jag struntar i om obehagliga MÖ-typer jag ser på stan är muslimer, kristna eller bara rotlösa sekulariserade gangsters. Jag vill bara att de alla skall försvinna härifrån och lämna oss och Europa i fred.
Citera
2009-08-18, 14:16
Avslutad
Somalier, albaner, araber, kurder, zigenare - är alla vidriga.

Poeten-Ske representerar Europas framtid, och det är enkom positivt. Jag tycker nog det är positivt att vi blandas ut något emedan dagens svensk blivit så förslappad och vek att han inte längre förmår att vara herre i sitt eget hus.

Fram för en imperialistisk europeisk anti-islamisk fascism! Nej till etnocentrism
Citera
2009-08-18, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Srbijaaa
För att det inte finns många chilenare i Sverige kanske? Jag har i alla fall inte träffat många chilenare.

jo det finns väldigt många men som jag uppfattat de är chilenare omtyckt folk endå till skillnad mot andra.
Citera
2009-08-18, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellstorm
Poeten-Ske representerar Europas framtid, och det är enkom positivt.

Du menar att Europas framtid som en kontinent befolkad av rasblandade blattar, mulatter och diverse hel- och halvhybrider istället för vita européer är positiv? Att du då stödjer SD, aka SionistDumokraterna, är inte så konstigt.

Citat:
Jag tycker nog det är positivt att vi blandas ut något emedan dagens svensk blivit så förslappad och vek att han inte längre förmår att vara herre i sitt eget hus.

Vad spelar det för roll om de nya blatte- och mulattsvenskarna blir "herrar i sitt eget hus" om det ändå inte finns kvar några svenskar? Vad spelar det för roll för svenskarna?

Citat:
Fram för en imperialistisk europeisk anti-islamisk fascism! Nej till etnocentrism

Du är också blatte eller icke-vit, eller hur? Vad du än är så är du en fiende till Europas folk och den vita västerländska civilisationen.
Senast redigerad av Varnagel 2009-08-18 kl. 14:26.
Citera
2009-08-18, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hustler01
jo det finns väldigt många men som jag uppfattat de är chilenare omtyckt folk endå till skillnad mot andra.

Chilenare var inte så särskilt omtyckta, även om en del anpassade sig ganska bra. Många chilenare verkar ha försvunnit från Sverige faktiskt. De har väl åkt hem till Chile eller så har de bara försvunnit i mängden med alla nya araber, negrer, indier, osv.
Senast redigerad av Varnagel 2009-08-18 kl. 14:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in