Citat:
Ursprungligen postat av Poeten-Ske
Det är inte alla som sympatiserar med ditt rashat när du även fördömer individer som sköter sig väl (då blir de "husnegrer").
Skötsamhet är helt ointressant. Det är nog nästan t.o.m. bättre med etniskt främmande invandrare som inte sköter sig och begår mycket grova brott och är allmänt odrägliga. Allt handlar i det större och längre perspektivet om att bevara svenskar och andra europeiska folk som biologiska kollektiv. Därför måste man någon gång i framtiden avlägsna eller sterilisera samtliga "rasfrämlingar", oavsett om de är skötsamma, adoptivbarn, mulatter eller vad det nu kan röra sig om. Om man inte gör detta kommer de vita folken att kontamineras, förändras, förstöras och förvandlas till kaffebruna rasblandade folkspillror av liknande typ som de mestiser, mulatter och sambos som redan befolkar stora delar av Sydamerika.
Citat:
Brukar inte kalla mig iranier då jag inte är född där, inte är uppfostrad med iranier, inte har två iranska föräldrar utan snarare är så svensk man kan bli utöver att jag har en förälder från ett utomeuropeiskt land (hade givetvis ingen bestämmanderätt över vem som skulle skapa mig).
Nej, varken du eller jag hade någon bestämmanderätt över vilka våra föräldrar var, men så kan det vara och sånt är livet. Det är dock inget argument för att tillåta invandring och bosättning av negrer eller mulatter i Europa, eller den eskalerande förstörelsen av de vita folken och deras nationer.
Citat:
Tur nog så är ni rasfixerade islamälskare ytterst få i det här landet och resten av Europa.
Jag är inte rasfixerad, jag vill bara bevara de vita europeiska folken och återställa samtliga vita nationer till etniskt homogena nationer totalt dominerade av vita europeiska människor, som det till stor del var för bara några decennier sedan. Resten måste bort om vi och våra barn och barnbarn överhuvudtaget skall ha en chans att överleva. De måste ut över gränserna eller ner i jorden. Det må låta drastiskt men så enkelt är det faktiskt. Det finns inga andra alternativ. Det är det som gäller eller så kommer alla vita folk att försvinna från jorden för alltid. Jag älskar inte heller islam, jag vill helst avlägsna varenda muslim och varje spår av islam från Europa.
Citat:
Poeten-Ske
Jag som vill se en gemensam nation mellan européer har en helt annan syn än folk som koncentrerar sig på Sverige eller liknande små länder, vi européer har ett gemensamt arv kulturellt sett som vi måste bevara och skydda till varje pris. Det står ovanför fenomen som ras eller falukorv. Det är vår vetenskap som jag högaktar till varje pris (jag kallar den vår vetenskap då vår civilisation dominerat denna tradition på ett bättre sätt än alla andra, annars skulle andra civilisationer vara dominerande beträffande detta).
Länge leve USA, EU och Israel.
Citat:
IvanLendl
Så fort man provocerar er "Europafascister", "islamofober", EU-fanatiker eller bara allmänt NWO-galna liberalfascister framgår det alltid, utan undantag, att ni är främlingar. Alla av er är inte judar. Ni kan var sydeuropéer, balkanfolk, greker, eller andra typer med mindervärdeskomplex. Fullständigt klart är dock att ert hat mot Nordeuropa är etniskt betingat. Ni hatar oss för att ni innerst inne vet att vi är bättre på precis alla plan. Ni vill passa in och vara som oss men har fortfarande ett enormt underliggande komplex och en naturlig lojalitetskänsla till ert ursprung. Min uppmaning är att ni startar partier som mer tydligt rubricerar vilka ni är. Du och "poeten-ske" skulle t.ex. kunna starta ett parti som heter "svenskwannabeiska blattar som försöker bli svenska genom att basha islam"-partiet. Ni skulle lätt locka en hel del halvassimilerade "svenska" svartskallar.
Citat:
Poeten-Ske
Blattesvammel? Jag har inte det minsta komplex. Jag är inte blatte och det är en förjävligt dålig term, en italienare är inte detsamma som en palestinier. Jag sätter inte sådant värde vid var man härstammar ifrån som du gör, verkligheten är inte ett Tolkienuniversum där alla blåögda och blonda är alver medan minsta antydan till brunt hår innebär att man tillhör den onda rasen orcher :P. Men trots det så är jag inte det minsta sydeuropé så jag vet inte var du vill komma.
Jag vet inte var du vill komma, du som älskar Palestina precis som dina kommunistkamrater. Vem är kommunist här egentligen? Jag försvarar USA, EU och Israel och är ärlig med att vi inte är demokratiska och "liberala" snarare har vi en rejäl antydan av fascism och socio-kulturell-centrism, någonting jag ser som klart beundransvärt då vi definitivt är överlägsna dina parasitbröder Ivan.