2009-08-17, 22:05
Medlem
Var tvungen att ta till valiumet för att bli kvitt mitt stilnoctberoende. Dock så har benzot inte alls orsakat något beroende då jag bara tar 20 mg per dag, delat i två doser.

Vill nu gärna flumma på Stilnoct igen! Det har gått någon månad sedan sista gånger, och ifall det inte finns korstolerans mellan dessa två medel så borde jag kunna klara mig med mindre tabletter än hela jävla kartan. :P
Citera
2009-08-17, 22:07
Medlem
Buffelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shwp
Var tvungen att ta till valiumet för att bli kvitt mitt stilnoctberoende. Dock så har benzot inte alls orsakat något beroende då jag bara tar 20 mg per dag, delat i två doser.

Vill nu gärna flumma på Stilnoct igen! Det har gått någon månad sedan sista gånger, och ifall det inte finns korstolerans mellan dessa två medel så borde jag kunna klara mig med mindre tabletter än hela jävla kartan. :P

Stilnoctberoendet sitter bara i huvudet så vitt jag vet. Känns inte som en bra idé att använda riktig benso för att komma ur det. Needless to say så gjorde jag precis som du.
Citera
2009-08-17, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buffeln
Stilnoctberoendet sitter bara i huvudet så vitt jag vet. Känns inte som en bra idé att använda riktig benso för att komma ur det. Needless to say så gjorde jag precis som du.

Näe, du har bara mitt ord på det men jag kallsvettades, fick diarre och kräkningar och kunde inte sova på flera dygn, inte ens to propavan... så jag låg bara där i väldig ångest.

Som sag så tar jag så pass låg dos valium/stesolid att jag kan sluta direkt tack vare dess långa halv-liv (svensk term?)
Citera
2009-08-18, 04:05
Medlem
aiiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shwp
Som sag så tar jag så pass låg dos valium/stesolid att jag kan sluta direkt tack vare dess långa halv-liv (svensk term?)

Fint, sluta med det nu då, så slipper du AT på även det.

Och om du nu varit fysiskt beroende av stilnoct känns det klyftigt att vänta ett tag innan du börjar bruka det igen.
Citera
2009-08-20, 06:56
Medlem
Någon som vet svaret på min ursprungliga fråga? Mest får man ju bara goda råd här. :<
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in