• 1
  • 2
2003-12-13, 23:41
Medlem
Tja

Skulle höra med er, hur bra går dem två att blanda. Någon som kan skriva utav erfarenhet?

Citera
2003-12-13, 23:52
Medlem
ÄlskaMigs avatar
går alldelles utmärkt. har aldrig haft några problem. drick mkt vatten så du inte blir uttorkad eftersom alkohol e vätskedrivande och energin på topp när man smällt i sig effedrin.
Citera
2003-12-14, 05:22
Medlem
Drog i mig 3 supercaps runt 19.00 och började dricka öl runt 8. Bara man väntar tills ephedrans effekter börjat komma blir det sweet, om man sköljer ner det med alkoholen tar alkoholen över effekten och man känner inget, iaf inte jag. Dock försvinner de fleste effekterna från ephedra i samband med alkohol men det bästa är kvar, otröttheten, det slår ut tröttheten på ölen, är fan perfekt
Citera
2003-12-14, 12:00
Medlem
Deleriums avatar
Efedrin och alkohol är en jävligt bra kombination.
Du blir rätt galen om man säger så
Citera
2003-12-14, 14:41
Medlem
Escanios avatar
en dag tog jag ca:100mg efedrin dagen efter blev jag små full på en 50cl starköl helt sjukt... fattar inte hur det funkade
Citera
2003-12-14, 19:43
Bannlyst
Man kan kröka mkt mer på effar, krävs fan den dubbla mängden innan
motorikproblemen slår till
Citera
2003-12-14, 21:27
Medlem
_niclass avatar
Jag har provat & det funkade bra. Jag va så trött att jag tänkte bli lite piggare & testade ett gäng 50mg:are. Tog troligen för mkt då det fick motsatt effekt & jag somnade istället efter några timmar. En av bieffekterna är just om man överdoserar så blir man trött & sömnig istället.

Lagom är bäst
Citera
2003-12-17, 00:50
Medlem
Unbalanceds avatar
Håller med ZuperTramp, att man kan dricka så mkt mer än man skulle gjort utan
Effedrinet .
Tog ca 200mg Effedrin + 5 starköl och kände 'knappt' av alkoholen .

Men jag fick härligt sköna rysningar,
Citera
2003-12-17, 02:03
Bannlyst
jag tog efedra supercaps,+två tre starköl, o började skaka som fan o folk trodde jag va sjuk.. men d kanske va för att ja käkade dåligt +för lite sömn..
Citera
2003-12-17, 02:27
Medlem
Unbalanceds avatar
Klockan 4 när jag kom hem & skulle sova så skakade jag som ett as.
Hade lite svårt att sova men det e bara att koppla av så...
Sov 5 timmar sen var det en ny dag, ingen hangover llr nått märkvärdigt .

Mvh U
Citera
2003-12-17, 08:50
Medlem
Har tagit det en gång och vill inte göra om det.
Sparkade ner en luffare helt utan anledning vilket jag aldrig skulle göra annars. Kunde inte somna sen heller. Fast tur var väl det. Efter att ha legat i sängen i en timme så spydde jag vilket inte hade varit så bra om jag somnat direkt.
Citera
2003-12-18, 00:58
Medlem
Vet inte inte om jag tycker att man måste dricka mer på Efedrin, däremot har jag mycket lättare att dricka, ölen slinker som vatten en efter en tills det tar stopp. Vet inte om det är för att Ephedran torkar ut kroppen eller nåt annat. Har också märkt att man blir lite galen på det, känner sig.. mäktigare och oräddare typ. Men det bästa är ju att det tar bort tröttheten som brukar komma av ölen när fyllan börjar försvinna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in