• 1
  • 2
2009-08-17, 16:33
Medlem
HippieKillers avatar
skulle vilja ha lite fakta om detta gng.bandidos kopplingar mntro?
Citera
2009-08-17, 19:59
Medlem
Roadrages avatar
Vart har du sett eller sttt p dom ngonstans? Trjor eller vstar? Frger? Hur mnga?
Citera
2009-08-19, 16:37
Medlem
HippieKillers avatar
1 av dom som kte i backen fr en tag sen som gapat om att han var drifrn o att han skulle klippa ngra polare till mig etc etc.patetiskt som fan.men kan allt vara kul o veta vad det r fr folk.

DU kanske har ngon aning??..
Senast redigerad av HippieKiller 2009-08-19 kl. 16:40.
Citera
2009-08-19, 16:45
Medlem
My name is Earls avatar
Har aldrig hrt namnet, och inget p google heller, det har inte frvxlats med Solidos?
Citera
2009-08-23, 13:32
Medlem
HippieKillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Har aldrig hrt namnet, och inget p google heller, det har inte frvxlats med Solidos?

n dom kallade sig helt klart formidos.nt som nyligen dykt upp har jag ftt fram under helgen.undrar dock vad det r fr bunch med tanke p att dom gillar o springa runt med pumphagel iaf.
Citera
2009-08-23, 21:06
Medlem
Roadrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HippieKiller
n dom kallade sig helt klart formidos.nt som nyligen dykt upp har jag ftt fram under helgen.undrar dock vad det r fr bunch med tanke p att dom gillar o springa runt med pumphagel iaf.
En brjan kanske skulle vara att bertta var detta har hnt ngonstans? Lite svrt att efterforska annars.
Citera
2009-09-14, 01:28
Medlem
HippieKillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roadrage
En brjan kanske skulle vara att bertta var detta har hnt ngonstans? Lite svrt att efterforska annars.

sdra-sthlm.

Nu under helgen har ven jag sttt p fler folk som pratar om dom som en ny bandidosgren som tydligen huserar i deras lokaler.
Citera
2009-09-14, 16:12
Medlem
Roadrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HippieKiller
sdra-sthlm.

Nu under helgen har ven jag sttt p fler folk som pratar om dom som en ny bandidosgren som tydligen huserar i deras lokaler.
Huserar dom i Bandidos lokaler? Om s r fallet s r det inget snack om saken att dom r suporters till BMC.

Jag har hrt mig fr, men ingen som jag pratat med vet ngot om dom eller har hrt talas om dom.
Citera
2009-09-14, 22:43
Medlem
HippieKillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roadrage
Huserar dom i Bandidos lokaler? Om s r fallet s r det inget snack om saken att dom r suporters till BMC.

Jag har hrt mig fr, men ingen som jag pratat med vet ngot om dom eller har hrt talas om dom.

jo uppenbarligen o s nu verkligen r fallet p riktigt!.men skulle vara kul om nn som rr sig i deras omrde sett nt.verkar ju iaf riktigt suspekt nu att ingen utav dom sjlvutnmnda bandidos experterna hr har dementerat detta iaf!?
Citera
2009-10-20, 13:13
Medlem
Javisst existerar dom. Fr nrvarande r dom 8 st medlemar frn olika delar av stockholm. Dom r pvg in i bandidos.
Citera
2009-10-20, 13:31
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StayDirt
Javisst existerar dom. Fr nrvarande r dom 8 st medlemar frn olika delar av stockholm. Dom r pvg in i bandidos.
Hojfolk eller "vanligt sldder" (som rebro)?
Citera
2009-10-20, 21:51
Medlem
Nja skulle ju inte kalla dom fr hojfolk d inte ngon utav dom (vad jag vet iaf) har nt hojintresse men det verkar ju iofs inte vara ngot krav nufrtiden.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in