Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-08-17, 16:33
  #1
Medlem
HippieKillers avatar
skulle vilja ha lite fakta om detta gäng.bandidos kopplingar måntro?
Citera
2009-08-17, 19:59
  #2
Medlem
Roadrages avatar
Vart har du sett eller stött på dom någonstans? Tröjor eller västar? Färger? Hur många?
Citera
2009-08-19, 16:37
  #3
Medlem
HippieKillers avatar
1 av dom som åkte i backen för en tag sen som gapat om att han var därifrån o att han skulle klippa några polare till mig etc etc.patetiskt som fan.men kan allt vara kul o veta vad det är för folk.

DU kanske har någon aning??..
__________________
Senast redigerad av HippieKiller 2009-08-19 kl. 16:40.
Citera
2009-08-19, 16:45
  #4
Medlem
My name is Earls avatar
Har aldrig hört namnet, och inget på google heller, det har inte förväxlats med Solidos?
Citera
2009-08-23, 13:32
  #5
Medlem
HippieKillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Har aldrig hört namnet, och inget på google heller, det har inte förväxlats med Solidos?

nää dom kallade sig helt klart formidos.nåt som nyligen dykt upp har jag fått fram under helgen.undrar dock vad det är för bunch med tanke på att dom gillar o springa runt med pumphagel iaf.
Citera
2009-08-23, 21:06
  #6
Medlem
Roadrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HippieKiller
nää dom kallade sig helt klart formidos.nåt som nyligen dykt upp har jag fått fram under helgen.undrar dock vad det är för bunch med tanke på att dom gillar o springa runt med pumphagel iaf.
En början kanske skulle vara att berätta var detta har hänt någonstans? Lite svårt att efterforska annars.
Citera
2009-09-14, 01:28
  #7
Medlem
HippieKillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roadrage
En början kanske skulle vara att berätta var detta har hänt någonstans? Lite svårt att efterforska annars.

södra-sthlm.

Nu under helgen har även jag stött på fler folk som pratar om dom som en ny bandidosgren som tydligen huserar i deras lokaler.
Citera
2009-09-14, 16:12
  #8
Medlem
Roadrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HippieKiller
södra-sthlm.

Nu under helgen har även jag stött på fler folk som pratar om dom som en ny bandidosgren som tydligen huserar i deras lokaler.
Huserar dom i Bandidos lokaler? Om så är fallet så är det inget snack om saken att dom är suporters till BMC.

Jag har hört mig för, men ingen som jag pratat med vet något om dom eller har hört talas om dom.
Citera
2009-09-14, 22:43
  #9
Medlem
HippieKillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roadrage
Huserar dom i Bandidos lokaler? Om så är fallet så är det inget snack om saken att dom är suporters till BMC.

Jag har hört mig för, men ingen som jag pratat med vet något om dom eller har hört talas om dom.


jo uppenbarligen o så nu verkligen är fallet på riktigt!.men skulle vara kul om nån som rör sig i deras område sett nåt.verkar ju iaf riktigt suspekt nu att ingen utav dom självutnämnda bandidos experterna här har dementerat detta iaf!?
Citera
2009-10-20, 13:13
  #10
Medlem
Javisst existerar dom. För närvarande är dom 8 st medlemar från olika delar av stockholm. Dom är påväg in i bandidos.
Citera
2009-10-20, 13:31
  #11
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StayDirt
Javisst existerar dom. För närvarande är dom 8 st medlemar från olika delar av stockholm. Dom är påväg in i bandidos.
Hojfolk eller "vanligt slödder" (som Örebro)?
Citera
2009-10-20, 21:51
  #12
Medlem
Nja skulle ju inte kalla dom för hojfolk då inte någon utav dom (vad jag vet iaf) har nåt hojintresse men det verkar ju iofs inte vara något krav nuförtiden.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback