2016-10-19, 10:32
Medlem
newmills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kassapose
Kryllar det inte av civilare där! Tror t.om. det gick ett teveprogram där de följde med snutarna där. Fast normalt sett vill snuten ta grsositerna. ialf däe jag bor, vet inte hur de tä på plattan. Att folk ens handlar där när det finns internet,....

Om du är jävligt sugen på en panna så kan/orkar du inte sitta å vänta på en beställning.
Att köpa på gatan= varor direkt i handen.
Citera
2016-10-30, 01:52
Bannlyst
Hur ser det ut nu, nattetid? Finns det fina folket där nu? Börjar bli lite brådis..
Citera
2016-10-30, 02:03
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DialTone
Hur ser det ut nu, nattetid? Finns det fina folket där nu? Börjar bli lite brådis..
Om du menar nu inatt vet jag inte. Köpte en kabbe igår vid tolvslaget på plattan.
Citera
2016-10-30, 02:08
Bannlyst
Åker väl och pejlar läget... desperat som man är.
Citera
2016-11-17, 16:21
Medlem
Ayatollans avatar
Hur är klimatet på plattan nu rent allmänt? Är det bara några som står och är skumma eller kan en person valsa in och handla en hel del Sub på ett bräde, säg franska 8or. Eller är koncentrationen enbart på H?
Citera
2016-11-18, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ayatollan
Hur är klimatet på plattan nu rent allmänt? Är det bara några som står och är skumma eller kan en person valsa in och handla en hel del Sub på ett bräde, säg franska 8or. Eller är koncentrationen enbart på H?

Är du där mellan 11-14:00 finns det nästan alltid Sub att handla. Jag har aldrig misslyckats köpa Sub på plattan och jag har varit där 4 gånger. Gäller att vara där rätt tidigt när pundarna har hämtat ut sina Sub och vill sälja dom så dom kan köpa sina "preffered drug of choice"
Citera
2016-11-18, 14:33
Medlem
Ayatollans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NOpiates1987
Är du där mellan 11-14:00 finns det nästan alltid Sub att handla. Jag har aldrig misslyckats köpa Sub på plattan och jag har varit där 4 gånger. Gäller att vara där rätt tidigt när pundarna har hämtat ut sina Sub och vill sälja dom så dom kan köpa sina "preffered drug of choice"

Helgerna då? Är det 11-14 som gäller då med?
Citera
2016-11-18, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ayatollan
Helgerna då? Är det 11-14 som gäller då med?

Har testat 1 gång på en helg. Svårare att hitta, det är inte lika många personer där men brukar finnas någon. Gäller att söka ögonkontakt och börja prata med rätt typ av person.
Citera
2016-11-19, 21:51
Medlem
ParanormalParanoias avatar
Var där igår. Det dröjde inte länge innan en snubbe kom fram och frågade om jag ville ha nåt.
tyvärr hade han bara hasch, men han hängde med mig och mötte sin egen kran och jag fick en boll av det finaste jpnket jag prövat för 300!
Citera
2016-11-21, 19:39
Bannlyst
Får alltid napp där på subutex, finns bra folk där men även piss luffare. Men som tidigare sagts, så va där mellan 11-14 är bäst då alla hämtat sina mediciner, finns mer att tillgå där då
Citera
2016-11-23, 17:47
Medlem
Lyckas man träffa rätt snubbar finns det bra H. Bara byta nr så de fattar att man är seriös och så slipper man mötas på plattan om man vill ses igen. Många vet jag hänger på plattan när det ringer dåligt i telefonen.. Så bra H finns om man tajmar rätt!

edit: Ett tips är att innan man har fått det säga att man vill börja köpa en boll för att testa och att man hör av sig och köper mer om man är nöjd. Det gillar dom
Senast redigerad av tjackarrn 2016-11-23 kl. 17:49.
Citera
2016-12-09, 00:02
Medlem
bralesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NOpiates1987

Köpte en subutex 8 mg orangefärgad (actavis va?) ikväll runt 19-tiden en vardag. Trots att jag ser riktigt proper och icke-nedknarkad ut. Stegade fram emot en mörkhyad man och visst hade han "shobobhhotex" när jag frågade. Har handlat mycket knark i mina dar men måste rangordna denna gång, till en utav de smidigaste nånsin. 5+ av 5 möjliga.
Senast redigerad av braless 2016-12-09 kl. 00:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in