2016-03-25, 10:58
Medlem
newmills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noko
Har inte heroin rätt så högt straffvärde även i mindre doser? Trodde det rörde sig om normalgraden för två bollar.

Helt riktigt, gränsen för ringa till normalgrad för H går vid ynka 0.05!
Jag har åkt dit med 0.6 (2 bollar) och dömdes till normalgrad och 10.000 i böter samt 2 års villkorligt!
Skippa plattan, alt så åk dit för att skaffa dig en regelbunden kran men gör INGA affärer där!
Citera
2016-03-29, 13:23
Medlem
nokos avatar
Vad fan blev ett till köp nu, lol, men det var sista. Varför säger alla att gå dit tidigt? Stod där i nästan två timmar innan någon kom
Citera
2016-04-02, 20:42
Medlem
BillHicksHOLLOGRAMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noko
Sista gången jag handlar på plattan, måste skriva av mig lite. Var så jävla nära på att åka fast. Skulle köpa två bollar H, hittar en snubbe och vi åker iväg och gör affärer. Visar sig att han inte hade några verktyg, så vi drar tillbaka till plattan för att fixa. Precis innan vi kliver ut så säger jag att jag är lite nojig så jag väntar här, han kliver ut mot BK och blir påhoppad av 5 civilare. Bara vad fan!!!! shit just got real, jag menar hade de tagit mig så skulle det ju nästan bli mer än bara böter. Fucked for life!!

S man blir Fucked for life om man åker dit med två fucking bollar???
shhhhiiiiiiit!
Citera
2016-04-02, 20:47
Medlem
MrPokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av newmill
Helt riktigt, gränsen för ringa till normalgrad för H går vid ynka 0.05!
Jag har åkt dit med 0.6 (2 bollar) och dömdes till normalgrad och 10.000 i böter samt 2 års villkorligt!
Skippa plattan, alt så åk dit för att skaffa dig en regelbunden kran men gör INGA affärer där!

Va!? 0,05g? Alltså 50mg... Helvete, då får man ju undvika att ens vara i närheten av plattan. Sånna mängder kan ju typ råka blåsa på en, sen tar två civilare en för att man har ringa narkotikainnehav på slipsen.
Citera
2016-04-09, 12:55
Medlem
Masskontrolls avatar
Ja det är helt sinnessjukt. Lika hjärndött som mycket annat i detta land. Även rättspraxis för normalgrad för sub går ju vid typ 2-3 st 8or sen några år tillbaka.
Citera
2016-05-04, 13:34
Medlem
Hur kan inte fler åka fast när det är så uppenbart när en köpare o säljare träffas?
Citera
2016-05-09, 11:23
Medlem
cannabinols avatar
Är påväg dit nu.. 3 år sen senast..

Så alltså - bara ta nummer - bestämma träff senare?

Hoppas negrerna kan Svenska, vilket är tveksamt.. Är sjukt nervös..

Tänker fan inte ge en krona i förväg!

Vad ligger en boll på 200kr?
Citera
2016-05-09, 12:27
Medlem
cannabinols avatar
Inte en jävla neger så långt ögat når! Otroligt! Jo såg en blåman men han sålde tydligen inte.. Han stod utanför burgerking o hängde! Vad fan?! Åkt 3 timmar enkel väg och inte en knarkare så långt ögat når!

Bara fullt av hbtq personer och andra vänster typer som vågat sig ut i värmen!

Helt jävla otroligt! Vad ska jag ta mig till?

Fullpackat med snutar förresten!
Citera
2016-05-11, 22:45
Medlem
Indos avatar
Är bara nyfiken,Hur är kvaliten på varorna där just nu på plattan? Har man kommit över den där "BankaSkitenUr" Perioden som var för ett tag sen?

Hoppas ni alla mår fint!! Själv är man nymuckad
mvh Indo
Citera
2016-05-11, 22:47
Medlem
Indos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ritt99
Hur kan inte fler åka fast när det är så uppenbart när en köpare o säljare träffas?
Har fan tänkt på det jag med,snuten måste ju känna igen många av langarna och knarkarna som hänger där,vettefan varför inte fler torskar,men det e klart är man veteran på plattan så är man nog rätt duktig på att läsa av situationer och ha en bra magkänsla,plus att man lär vara jävligt streetsmart!

mvh Indo
Citera
2016-05-12, 15:15
Medlem
Gå alltid undan, bort från plattan. Växla nummer om han e reko så kan du mötas nån annanstans nästa gång! Aldrig haft knas med torsk, men blivit blåst nån gång o fått inlindade kvitton , då jag varit för desperat och stressad och gjort allt på plats mitt i smeten.
Citera
2016-05-16, 18:48
Medlem
cannabinols avatar
Varning!

Mötte en kontakt vid plattan, vi gick iväg en bra bit - gjorde affären. Köpte 2 bollar, tog en annan väg till en annan tunnelbana - vart haffad av 2 snutar!

Åkte dit med 2 bollar! Kom precis ut från ett 2 årigt straff, har villkorligt.

Åker väl in igen! Jävla skit!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in