2015-04-25, 06:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
Gambianer kan inte banka H/K , låt det vara som det istället giriga as.

true dat, lokalt var det någon som bankade 75g till 1hg med oboypulver ... starkt jobbat förstört 75g haha, haha går ju knappast sälja, går inte röka och vem vill ha en bajsfärgad lösning som luktar oboy?
Citera
2015-04-28, 10:43
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Är inte det en myt? Trodde man gick på UP när man är med i programmet.
Ja man lämnar up när man får sub/metta. Men alla pissar inte varje dag. Vissa personer kanske alltid får pissa varje dag men för de som sköter sig så får man pissa allt mer sällan. Så pissar man på tisdagen så är det bara ta sin sub, kränga, köpa H, panga, må finfint
Citera
2015-04-28, 12:37
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Ja man lämnar up när man får sub/metta. Men alla pissar inte varje dag. Vissa personer kanske alltid får pissa varje dag men för de som sköter sig så får man pissa allt mer sällan. Så pissar man på tisdagen så är det bara ta sin sub, kränga, köpa H, panga, må finfint

Det låter riskabelt. Med halveringstider och allt att hålla koll på.
Citera
2015-04-29, 08:24
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Det låter riskabelt. Med halveringstider och allt att hålla koll på.
Hehe jo.. Jag vet inte om jag skulle våga chansa om jag var i den sittsen.. men kanske lätt att säga när man inte är i deras skor

Sen vet jag inte hur det är med sub, men metadon kan man ju iaf få hämta ut på apoteket som vilken annan medicin, med recept dvs, som helst.
Citera
2015-05-10, 15:23
Medlem
newmills avatar
Är det överlag samma kvalitet på H överallt i området?
Dvs bankat till 1000...
Citera
2015-05-12, 10:54
Medlem
SKiTSURs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av newmill
Är det överlag samma kvalitet på H överallt i området?
Dvs bankat till 1000...

Vet att flera större åkte åkt dit så är väl nån girig neger som ser sin chans och tror han tjänar på det.

Det dom inte fattar är att har dom bra mängd o kvalitet går det som smör.

Nu vet jag inte mkt om stor stan men är det bara bankat skit även i förorterna?
Citera
2015-05-12, 23:01
Medlem
newmills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SKiTSUR
Vet att flera större åkte åkt dit så är väl nån girig neger som ser sin chans och tror han tjänar på det.

Det dom inte fattar är att har dom bra mängd o kvalitet går det som smör.

Nu vet jag inte mkt om stor stan men är det bara bankat skit även i förorterna?

Man kan se det så att allt som krängs på plattan är samma skit som säljs i förorterna eftersom det är samma lirare som säljer där som åker in till plattan å kränger.

Antar att det gäller att hitta en stadig kran som kan se till att man kan få köpa lite innan dom bankar skiten (iofs är det ju redan bankat eftersom dom är sist i ledet men sen ska ju dom tjäna sina pengar oxå å bankar det en sista gång).
Vet en polare som torskade å när han gick upp i rätten så hade dåvarande SKL analyserat skiten å det visade sig innehålla 6-8% H!!!
Å då hade han haft samma kran i flera år... Suck, blir så trött på hela mentaliteten att alla ska blåsa allt å alla...

Som du nämner, är det bara en enda idiot som börjar tänka med sin hjärncell å säljer bra å starkt skit så kommer ju denna person i slutändan kunna torka sig i röven efter att han varit på muggen med stålar.
Men tyvärr har dom bara förmågan att se ett steg framåt å inte mer...
Citera
2015-05-21, 21:03
Medlem
kNarkluders avatar
Nå,Vad tror ni?
Kan man gå ner till plattan för att få tag på tjack ikväll/imorgon?
Kranen flyttade till thailand
Citera
2015-05-23, 19:02
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kNarkluder
Nå,Vad tror ni?
Kan man gå ner till plattan för att få tag på tjack ikväll/imorgon?
Kranen flyttade till thailand
Nu var det visserligen u förrgår du frågade, så risken är ju stor att du redan varit dit och antagligen blivit blåst.

Men nej, generellt sett är det enbart "downers" som säljs på plattan.

Opiater/Opioder och benso, röka är det lätt att bli blåst på även om det någon gång om dagen kan finnas nån som säljer. (Och då oftast kamelskit)

Tjack kan finnas någon enstaka gång om nån tjackis är där för att sälja stöldgods, fan oftare det finns kola än tjack till och med få negrerna gillar att röka det.
Men skulle starkt avråda från att försöka skaffa tjack där då hälften kommer påstå att dom har det "ska bara hämta" och springer iväg och krossar en alvedon och lindar in i sinnessjukt mycket plast så att du inte ska kunna kolla det innan dom fått pengarna.

Om jag vore dig skulle jag gå runt i ett förortscentrum och fråga svenska a-lagare, kommer troligtvis ta ett tag att få napp, men erbjuder du 100-150kr extra per gram eller hittelön så bör du scora inom 2-3 timmar Max.
Citera
2015-06-13, 01:04
Medlem
Har suttit och läst olika trådar i x antal timmar, men inte hittat någon "dagsfärsk" info, så ursäkta att jag frågar (som alla andra..) men hoppas på att någon vänlig själ skulle orka hjälpa mig.

Var i sthlm är störst chans för att skaffa b8? Helst minimal risk och stor chans till napp då jag inte bor i närheten och ogärna åker hem sjuk och tomhänt. En stabil kran skulle ju självklart vara det optimala som de flesta skriver, men som sagt så växer de ju tyvärr inte på träd... Mina bättre kranar har torskat en efter en och priserna jag kommer över just nu känns som ett skämt och gör att jag känner mig tvungen att söka mig mot Stockholm.

Som tjej så känner jag mig ganska utsatt att springa runt på plattan, så andra alternativ som är ganska säkra kort är varmt välkomna! Jag kan absolut gå till plattan också, nöden har ingen lag... Men skulle gärna ha det som en sista utväg om allt annat krisar och inte satt som första prio. Jag handlade ofta mina grejer där förut, när jag var 15-16 år och på den tiden brukade det gå bra, trots att det gärna dröjde ut på tiden och var en aning omständigt.. nu är det dock snart 10 år sen jag gjorde mina affärer "på gatan" och med åren har jag blivit mer försiktig och ganska nojjig med respektive risker som ni alla vet att medföljer när man gör denna typ av affärer...
Något tips som någon snäll själ skulle vilja dela med sig av till en desperat tjej? :$

Funderade även på detta med kliniker... är inte de bevakade? vilka tider passar bäst att stå? Och då får man räkna med att det inte är b8 som man kan få tag i va? och kanske heller inte mer än ett par stycken åt gången?
Senast redigerad av atripintrance 2015-06-13 kl. 01:11.
Citera
2015-06-14, 01:27
Medlem
Shurda14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atripintrance
Har suttit och läst olika trådar i x antal timmar, men inte hittat någon "dagsfärsk" info, så ursäkta att jag frågar (som alla andra..) men hoppas på att någon vänlig själ skulle orka hjälpa mig.

Var i sthlm är störst chans för att skaffa b8? Helst minimal risk och stor chans till napp då jag inte bor i närheten och ogärna åker hem sjuk och tomhänt. En stabil kran skulle ju självklart vara det optimala som de flesta skriver, men som sagt så växer de ju tyvärr inte på träd... Mina bättre kranar har torskat en efter en och priserna jag kommer över just nu känns som ett skämt och gör att jag känner mig tvungen att söka mig mot Stockholm.

Som tjej så känner jag mig ganska utsatt att springa runt på plattan, så andra alternativ som är ganska säkra kort är varmt välkomna! Jag kan absolut gå till plattan också, nöden har ingen lag... Men skulle gärna ha det som en sista utväg om allt annat krisar och inte satt som första prio. Jag handlade ofta mina grejer där förut, när jag var 15-16 år och på den tiden brukade det gå bra, trots att det gärna dröjde ut på tiden och var en aning omständigt.. nu är det dock snart 10 år sen jag gjorde mina affärer "på gatan" och med åren har jag blivit mer försiktig och ganska nojjig med respektive risker som ni alla vet att medföljer när man gör denna typ av affärer...
Något tips som någon snäll själ skulle vilja dela med sig av till en desperat tjej? :$

Funderade

Fick tag i B8a för en hundring i mariatorget....ganska tidigt på dagen, var o hur är ganska uppenbart om man e med i gemet så att säga, lycka till
Senast redigerad av Shurda14 2015-06-14 kl. 01:34.
Citera
2015-06-14, 08:02
Medlem
pepparkrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shurda14
Fick tag i B8a för en hundring i mariatorget....ganska tidigt på dagen, var o hur är ganska uppenbart om man e med i gemet så att säga, lycka till

Man behöver inte vara med i "gemet" för att hitta var iaf? det är bara att följa strömmen av missbrukare från stationen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in