Skall läsa lunds tekniska basår..
Något som görs i Helsingborg.
Skitnervös inför boende, letar och har mig som in i helvette!

Hade sprungit i taket av glädje om någon pmade mig och sade "Hej! Behöver du också någon som kan dela en lägenhet? Då kör vi!" typ..