Citat:
Ursprungligen postat av odavidsson
Klart är iallafall att den inte kommer äga rum imorgon kväll. Måndag-tisdag nästa vecka lutar det åt om vi bara kan nå fram till en lämplig plats att vara på.
Måndag borde funka, det är väl inga nollningsaktiviteter igång då? Vissa har väl just börjat sina kurser, men annars borde det vara lugnt, åtminstone vad jag vet.
Plats hittar vi, men det beror lite på hur många vi är också. Är vi ca. åtta stycken borde in Myntha vara ett problem.
Citat:
Ursprungligen postat av myrdal
Alternativt så kan vi flytta fram det ytterligare en vecka. Då är nästan alla nollingsaktiviteter slut och csn har kommit.
CSN kommer väl inte förrän i slutet av september?